AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:12 #141 Skrevet lørdag kl. 09:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom du deg på jobb da, ts? Anonymkode: 939b0...acb Hun planla jo å ditche. Anonymkode: 3b734...85a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:26 #142 Skrevet lørdag kl. 09:26 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun planla jo å ditche. Anonymkode: 3b734...85a Ja, men vi vet vel ikke hva hun endte opp med? Anonymkode: 939b0...acb 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:27 #143 Skrevet lørdag kl. 18:27 Kom du deg på jobb? Anonymkode: b7103...751 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:09 #144 Skrevet lørdag kl. 19:09 Ja, dro på jobb 🙂 Anonymkode: 40671...258 17
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:37 #145 Skrevet lørdag kl. 21:37 AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 19.28): Når nordlendinger skriver om oss tragiske søringer som ikke tåler litt vind når det er orkan som kommer, tror jeg det er få trøndere som støtter slike utsagn. Derfor valgte jeg å ta med Trøndelag også. Så vet jeg godt at det er ikke flest nordlendinger som mener slik den ene gjør her, men det litt spesielt at det alltid sitter noen i nord å gnir seg i henda å synes det er fantastisk at søringer (som er østlendinger og sørlendinger vet det) rammes av uvær. Kjenner jeg er lei humoren, å får nok mange søringer til å få et negativt syn på nordlendinger. Det er trist at vi har en slik dritt kultur i Norge. Anonymkode: 99861...da3 Kanskje du burde lære deg å ikke dømme en hel gruppe mennesker på grunnlag av uttalelser fra noen få duster, da. Jeg kjenner ingen som pleier å le av folk sørpå når det er dårlig vær. De færreste unner folk store ødeleggelser og fare for liv og helse. Det eneste man kan le litt av er når nyhetene melder om uvær eller store snøkaos, og så viser de bilder av det som alle ser er litt ekstra vind og et lett snøfall. Da er det nyhetsreporterne vi ler av, ikke folk "sørpå". Jeg regner uansett med at selv de største idiotene klapper igjen etter å ha sett bilder og filmer fra flere steder det siste døgnet. Ingen tvil om at det har vært skikkelig ekstremvær. https://www.nrk.no/norge/ekstremvaeret-_amy_-har-truffet-sor-norge-1.17597566 Her i Nordland er det bare gult farevarsel og litt mildere advarsler, men Amy skaper en del poblemer her også. https://www.nrk.no/nordland/politiet-oppfordrer-til-a-begrense-ferdsel-1.17598020 Ekstremvær skal tas på alvor, uansett hvor man bor. Anonymkode: 58061...580 4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:41 #146 Skrevet lørdag kl. 23:41 AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 12.25): Når er det i orden å ikke komme på jobb? Her jeg bor er det rødt farevarsel for vind og anbefaling om å holde seg innendørs. Skal på jobb kl 8 i morgen tidlig i butikk, når stormen er på det verste. Har 35 min å kjøre for å komme dit, og må krysse to broer bl.a. Hva gjør man? Anonymkode: 40671...258 Du møter på jobb selvfølgelig. Om det blir fullstendig uforsvarlig å f.eks. kjøre over bruene - så vil de bli stengt. Anonymkode: c8810...69c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:16 #148 Skrevet søndag kl. 12:16 AnonymBruker skrev (12 timer siden): latsabb Anonymkode: 0dd77...842 Nå har jo ts sakt at hn dro på jobb er vel mere du som er lat som ikke gidder å lese Anonymkode: b7103...751 6 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:19 #149 Skrevet søndag kl. 20:19 Er været slik at det innebærer fare så tar jeg heller et trekk i løpet enn å sette liv og helse på spill. Anonymkode: 2a480...b04 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:26 #150 Skrevet søndag kl. 20:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er været slik at det innebærer fare så tar jeg heller et trekk i løpet enn å sette liv og helse på spill. Anonymkode: 2a480...b04 F**n! LØNN ,ikke løpet. Anonymkode: 2a480...b04
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:26 #151 Skrevet søndag kl. 20:26 AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 12.40): Tviler på at noen drar på butikken i morgen, de handler fra seg i dag. Landet har fått beskjed om å holde seg innendørs. Dere vil tape mye av å ha åpent i morgen ts, foreslå å holde stengt Anonymkode: 1ab2c...ce5 Er dette en butikk uten tilknytning til handlegate eller senter da? Anonymkode: 12edc...98c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:29 #152 Skrevet søndag kl. 20:29 AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 13.02): Rødt farevarsel er mer enn «litt vind», det er over orkan styrke i kastene+ oransje farevarsel for flom og regn som det også er. Avisene her skriver at dette er det verste været på 25 år. Men dere tenker at man bare møter altså? Hadde dere sendt deres datter ut på veien med god samvittighet? Anonymkode: 40671...258 Selvsagt skulle du møte , og hvis datteren min hadde vurdert og skulke jobb pga uvær så hadde jeg selvsagt fått dårlig samvittighet over og ha gitt så rævva verdier. Anonymkode: 12edc...98c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:32 #153 Skrevet søndag kl. 20:32 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kanskje du burde lære deg å ikke dømme en hel gruppe mennesker på grunnlag av uttalelser fra noen få duster, da. Jeg kjenner ingen som pleier å le av folk sørpå når det er dårlig vær. De færreste unner folk store ødeleggelser og fare for liv og helse. Det eneste man kan le litt av er når nyhetene melder om uvær eller store snøkaos, og så viser de bilder av det som alle ser er litt ekstra vind og et lett snøfall. Da er det nyhetsreporterne vi ler av, ikke folk "sørpå". Jeg regner uansett med at selv de største idiotene klapper igjen etter å ha sett bilder og filmer fra flere steder det siste døgnet. Ingen tvil om at det har vært skikkelig ekstremvær. https://www.nrk.no/norge/ekstremvaeret-_amy_-har-truffet-sor-norge-1.17597566 Her i Nordland er det bare gult farevarsel og litt mildere advarsler, men Amy skaper en del poblemer her også. https://www.nrk.no/nordland/politiet-oppfordrer-til-a-begrense-ferdsel-1.17598020 Ekstremvær skal tas på alvor, uansett hvor man bor. Anonymkode: 58061...580 Så skrev jeg i innlegget mitt: Så vet jeg godt at det er ikke flest nordlendinger som mener slik den ene gjør her, men det litt spesielt at det alltid sitter noen i nord å gnir seg i henda å synes det er fantastisk at søringer (som er østlendinger og sørlendinger vet det) rammes av uvær. Som du ser så dømmer jeg ikke en hel gruppe, men noen ødelegger for andre slik er det alltid. Anonymkode: 99861...da3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:44 #154 Skrevet søndag kl. 20:44 AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 7.09): Får jo ikke handla uten strøm Anonymkode: ed753...701 UPS er en fantastisk oppfinnelse som mange butikker er utstyrt med 😎 Anonymkode: 12d9e...785
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:54 #155 Skrevet søndag kl. 20:54 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selvsagt skulle du møte , og hvis datteren min hadde vurdert og skulke jobb pga uvær så hadde jeg selvsagt fått dårlig samvittighet over og ha gitt så rævva verdier. Anonymkode: 12edc...98c Nå var jeg en av de som sa hun ikke burde skulke, heller bytte med noen som bodde nærmere. Lurer på hva som hadde skjedd om datteren din dro i fryktelig uvær pga deg og hun uheldigvis ble hardt skadet eller verre Anonymkode: 2aff6...c62 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:09 #156 Skrevet søndag kl. 21:09 AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 21.09): Ja, dro på jobb 🙂 Anonymkode: 40671...258 Var det noe særlig til kunder, egentlig? Spør kun fordi jeg er nysjerrig. Anonymkode: 990d3...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå