AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Skrevet 3. oktober Jeg er nå 42 år og merker at øyelokkene (spesielt venstre) har begynt å henge en del. Dette plager meg ganske mye og jeg har bestilt en konsultasjon på Eger skin clinic i morgen for å se om Botox kan hjelpe på dette. Er det noen her som har erfaring med det, evnt andre behandlinger i samme prisklasse? Anonymkode: 4f88a...48c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Skrevet 5. oktober Løfter øyelokkene kanskje en mm, men verdt å prøve om det er så lite som skal til. Botox går jo ut etter 3-5 mnd så er fint å teste før du evt opererer. Anonymkode: dec07...282
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Skrevet 5. oktober Fikk det i nakkemuskler etter en ulykke og det ga god hjelp mot smerter og spenninger. Fikk det hver 3. måned i ett år, sammen med fysio og trening. Anonymkode: 0ae9f...e2e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Skrevet 5. oktober Samme alder, samme problem! Til og med samme øye som er verst 😂 Jeg har nettopp testet HIFU for brynsløft - men det skal ta noen måneder før eventuell effekt. Jeg trodde det var ultherapy jeg hadde bestilt, men burde skjønt på prisen at det ikke er det. Meld fra din opplevelse med botox da, den ser du jo relativt raskt. Jeg vurderer også å prøve det. Effekten er minimal men det skal ikke mange millimeterne til heller Anonymkode: 39b7a...dee
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme alder, samme problem! Til og med samme øye som er verst 😂 Jeg har nettopp testet HIFU for brynsløft - men det skal ta noen måneder før eventuell effekt. Jeg trodde det var ultherapy jeg hadde bestilt, men burde skjønt på prisen at det ikke er det. Meld fra din opplevelse med botox da, den ser du jo relativt raskt. Jeg vurderer også å prøve det. Effekten er minimal men det skal ikke mange millimeterne til heller Anonymkode: 39b7a...dee Jeg skal gi oppdatering når effekten begynner å vise seg 😇 Det tar vel rundt 10-14 dager. Anonymkode: 4f88a...48c
Rucula Skrevet 6. oktober #6 Skrevet 6. oktober Jeg synes Botox i panna hjelper godt på hengende øyelokk. Det strammer godt opp og gir et mer åpent blikk. Jeg tar hver 5 mnd. 41 år
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #7 Skrevet 6. oktober Det er kun kirurgi som fjerner hengende øyelokk. Jeg synes at mine hooded eyes blir mer hengete med botox Anonymkode: 68f0c...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå