AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Skrevet 3. oktober Dere som har fått tilsendt Nipt kit fra Sverige. Hvor gjorde dere det? Fikk dere vite kjønn? Anonymkode: f71f5...368
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Skrevet 3. oktober Jeg bestilte via NIPT Skandinavia. En venninne som er bioingeniør tok blodprøve, så returnerte jeg boksen. Vi fikk svar innen en uke. Vi fikk vite kjønn Anonymkode: cfadd...c74
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #3 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bestilte via NIPT Skandinavia. En venninne som er bioingeniør tok blodprøve, så returnerte jeg boksen. Vi fikk svar innen en uke. Vi fikk vite kjønn Anonymkode: cfadd...c74 Hvor langt var du på vei når du tok den? Anonymkode: f71f5...368
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor langt var du på vei når du tok den? Anonymkode: f71f5...368 Tok den da jeg var 11+0 for å være sikker. Anonymkode: cfadd...c74
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Skrevet 3. oktober Jeg finner ikke den kan du linke til den klinikken? Anonymkode: f71f5...368
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg finner ikke den kan du linke til den klinikken? Anonymkode: f71f5...368 Mulig den ikke fins lenger. Anonymkode: cfadd...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå