Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For meg virker det som at det er snylterne som får mest hets. Men det hjelper jo lite når ekte uføre forsvarer dem med nebb og klør og later som de ikke finnes.

Og snylterne fortjener jo hets.

Anonymkode: d9e47...053

Ingen ønsker at noen skal snylte, men jeg har inntrykk av at syke og skadde mennesker blir utsatt for veldig mye mistro.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 12.14):

Menn som later som de er kvinner og vil ha samme rettigheter som ekte kvinner er bare latterlig. Er egentlig utdebattert for lenge siden, men likevel er det folk som skriker. 

Anonymkode: 107aa...ce0

Det at du mener at menn og kvinner skal ha forskjellige rettigheter forteller mer om deg enn om transpersoner. Hvilke rettigheter er det kvinner har som menn ikke har? Siden du er så bekymret over at transkvinner skal få disse rettighetene...

Anonymkode: 18f05...f15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Abort

Anonymkode: 4785c...ab4

AnonymBruker
Skrevet

Om han er liten eller om det er hun som er vid.. 

Anonymkode: ffe1d...e3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 8.19):

Har merket meg at det er noen temaer som, uansett hvordan det blir belyst i HI / uansett hva slags vinkling TS har, provoserer folk på KG voldsomt. Og her virker det som at man blir veldig mye mer provosert enn folk flest i det virkelige liv. De temaene jeg har merket meg her er: 

- Utroskap

- Samlivsproblematikk

- Barnefordeling

- Barnevern

- Barneoppdragelse

- Arbeidsliv og arbeidsmoral 

- NAV

- Skatt

- Innvandring 

- Diverse kriger 

- Feminisme, kvinnekamp og likestilling

- Dating og datingkultur

- Seksuelle preferanser 

- Relasjonelle utfordringer 

- Spørsmål som «er jeg urimelig» 

Dette er nok ikke en uttømmende liste, men merker at så fort noen bare tar opp ett av disse temaene i en tråd så blir forumet i full fyr med en gang. Flere som har bitt seg merke i dette? Andre temaer dere har lagt merke til at folk blir provoserte av her? 

Anonymkode: bb79f...5e4

Uføretrygd er vel det største vepsebolet  her inne (men det går kanskje under NAV?) ellers er jeg enig med deg 

Anonymkode: f4e76...e65

AnonymBruker
Skrevet

Kjerringstil.

Anonymkode: c2995...4ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...