AnonymBruker Skrevet 7. oktober #22 Skrevet 7. oktober Bursdager og andre selskaper. Noen tenner på alle plugger bare av tanken på at ikke alle er udelt enige i "alle eller ingen". Anonymkode: 3120b...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #23 Skrevet 7. oktober Og å flytte hjemmefra. Iveren er stor etter å dømme voksne som bor hjemme og foreldre som ikke er klare til å kaste ut barna ved 18-årsdagen, og så er det nesten alltid en konkurranse om å ha flyttet ut tidligst mulig. Anonymkode: 3120b...fc4 2
Mardina Skrevet 16. oktober #24 Skrevet 16. oktober For å ikke glemme hets av uføre. Jeg er ufør selv og det meste som skrives her inne preller av på meg. Men jeg vet at det ikke er sånn for alle ❤️ Har et ønske om at folk kunne slutte å hetse og kritisere uføre, men det er nok et ønske jeg aldri får oppfylt 😔 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #25 Skrevet 16. oktober Mardina skrev (5 timer siden): For å ikke glemme hets av uføre. Jeg er ufør selv og det meste som skrives her inne preller av på meg. Men jeg vet at det ikke er sånn for alle ❤️ Har et ønske om at folk kunne slutte å hetse og kritisere uføre, men det er nok et ønske jeg aldri får oppfylt 😔 På samme måte som at det hyles "hets" over en lav sko. Uansett uføretråd er det minst 2-3 allerede på førstesiden som kommer med "nok en tråd opprettet for å hetse uføre" uansett hvor seriøst og legitimt HI er. Ufattelig fordummende. Anonymkode: d9e47...053 2 1
mommyaka Skrevet 16. oktober #26 Skrevet 16. oktober Ikke glem Pride Og mitt barn er i barnehagen mens jeg går hjemme...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #27 Skrevet 16. oktober Tydeligvis så provoserer det når folk ikke får drikke alkohol når de vil og røyke hvor de vil. Anonymkode: 7ccbc...d20
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #28 Skrevet 16. oktober moral - hvems som er "best" er ofte et tema som blir ganske varmt Anonymkode: a3e2d...462
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #29 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 9.40): Spesielt hvis det handler om transpersoner. Anonymkode: 18f05...f15 Menn som later som de er kvinner og vil ha samme rettigheter som ekte kvinner er bare latterlig. Er egentlig utdebattert for lenge siden, men likevel er det folk som skriker. Anonymkode: 107aa...ce0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #30 Skrevet 16. oktober og nåde dem som ikke er enig med flertallet! Anonymkode: 7ccbc...d20
Mardina Skrevet 16. oktober #31 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): På samme måte som at det hyles "hets" over en lav sko. Uansett uføretråd er det minst 2-3 allerede på førstesiden som kommer med "nok en tråd opprettet for å hetse uføre" uansett hvor seriøst og legitimt HI er. Ufattelig fordummende. Anonymkode: d9e47...053 Men hva er poenget med å hetse uføre? Hva får man ut av det? En bedre dag, når man har fått muligheten til å rakke ned på noen? 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #32 Skrevet 16. oktober Mardina skrev (3 timer siden): Men hva er poenget med å hetse uføre? Hva får man ut av det? En bedre dag, når man har fått muligheten til å rakke ned på noen? Poenget var at det er mye, mye mindre hets enn det som hevdes. Hva skal det tjene til å mase om hets lenge før noen har sagt et skeivt ord? Anonymkode: d9e47...053
Mardina Skrevet 16. oktober #33 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Poenget var at det er mye, mye mindre hets enn det som hevdes. Hva skal det tjene til å mase om hets lenge før noen har sagt et skeivt ord? Anonymkode: d9e47...053 Da har ikke du lest de uendelig mange trådene om uføre her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #35 Skrevet 16. oktober Alkohol!! Som det kalles her på KG, og som 80% er livredde for. Det er ikke måte på hvor farlig det er å ta noen glass vin, spesielt hvis det er til LUNSJ eller - Gud forby - i KONFIRMASJON eller DÅP! Skrekk o gru! Da er man alkoholiker og kommer til å dø snart, hvis ikke barnevernet griper inn først. Farlig, farlig! Anonymkode: 422fa...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #36 Skrevet 17. oktober Mardina skrev (12 timer siden): Da har ikke du lest de uendelig mange trådene om uføre her inne. Jo faktisk. Har vært her i mange, mange år. Anonymkode: d9e47...053
Mardina Skrevet 17. oktober #37 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo faktisk. Har vært her i mange, mange år. Anonymkode: d9e47...053 Du kan umulig ha lest veldig godt i de trådene, på de årene du har vært her. Jeg har vært her i nærmere 10 år og har sett mye hets av uføre.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #38 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Alkohol!! Som det kalles her på KG, og som 80% er livredde for. Det er ikke måte på hvor farlig det er å ta noen glass vin, spesielt hvis det er til LUNSJ eller - Gud forby - i KONFIRMASJON eller DÅP! Skrekk o gru! Da er man alkoholiker og kommer til å dø snart, hvis ikke barnevernet griper inn først. Farlig, farlig! Anonymkode: 422fa...e5a For å forklare den så er det vel heller det at vi ikke ser hvorfor alkohol må være med i enhver anledning. Anonymkode: 7ccbc...d20 1
Perine Skrevet 18. oktober #39 Skrevet 18. oktober Mardina skrev (På 17.10.2025 den 12.22): Du kan umulig ha lest veldig godt i de trådene, på de årene du har vært her. Jeg har vært her i nærmere 10 år og har sett mye hets av uføre. Jeg har ikke vært her fullt så lenge, men ble veldig overrasket over så mye hat og mistro det var her mot dem. Jeg synes også det er mye bråk mellom eldre og yngre, hat og misunnelse. Mye snakk om hevn. Alt er mors/stemors/svigermors/mormors skyld. Kvinne er kvinne verst. Jeg har lært at vi alle har gode og onde sider, men at anonymiteten ofte lokker frem de verste sidene i oss. Politikk kan også fort antenne, og hvis noen ikke har argumenter om saken, så slenger de dritt om hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #40 Skrevet 18. oktober Mardina skrev (På 17.10.2025 den 12.22): Du kan umulig ha lest veldig godt i de trådene, på de årene du har vært her. Jeg har vært her i nærmere 10 år og har sett mye hets av uføre. For meg virker det som at det er snylterne som får mest hets. Men det hjelper jo lite når ekte uføre forsvarer dem med nebb og klør og later som de ikke finnes. Og snylterne fortjener jo hets. Anonymkode: d9e47...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå