Gå til innhold

Venninne hadde sex med min fwb

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor inviterer du en pulevenn med på noe sånt, men aldri en kjæreste? Fortjener jan det noe mer enn folk du elsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg kommer også på at da jeg innså han var på jakt på tinder ble jeg så opprørt at jeg kastet opp…

Anonymkode: 29235...ac3

Og med den reaksjonen påstår du fortsatt at det ikke er følelser involvert fra din side? 

Anonymkode: 04751...424

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Doolittle skrev (På 3.10.2025 den 14.12):

Her går du bare ut fra at det er han som ikke vil være kjærester og at hun vil. Hvorfor det? Er det ikke like sansynlig at det er motsatt? Eller det jeg tenker er mest sansynlig, at de begge er enige om at de bare skal ha sex, ikke være kjørester?

Ellers er jeg helt enig med tråden i at det er den fyren TS har en avtale med som kan klandres for dette, ikke venninnen. Det er hans ansvar å si fra og å holde seg til avtalen. Hun visste ikke om avtalen, og kan dermed ikke holdes ansvarlig i det hele tatt.

At det er litt rart å være ekslusiv med en FF eller annen type elsker er jo i min verden litt rart, men dette er TS og hennes FF og ikke meg. De hadde en avtale, og da må de oppføre seg ordentlig og enten holde avtalen eller gi beskjed om at de ikke ønsker de samme vilkårene i avtalen lenger før de foretar seg noe.

Ut i fra hi, så tenker du at han vil være kjæreste med ts så da lå han med venninnen hennes? Og dette er problematisk fordi hun har null følelser for han ? 

Anonymkode: 957e1...cfe

• Liker 1
Skrevet
Majer skrev (58 minutter siden):

Hvorfor inviterer du en pulevenn med på noe sånt, men aldri en kjæreste? Fortjener jan det noe mer enn folk du elsker?

Ja, bare Jan som fortjener det. 

tror du dette hadde blitt mindre komplisert om de var kjærester? 

Skrevet

Begge er duste. 
det er han som har brutt en avtale med deg, og det er neppe første gangen . Hun burde uansett sjekket med deg først. Har aldri hatt sex med samme mann som en venninne uten og høre først. Og er det følelser med i bildet , så dropper vi det. Du har nok følelser du ikke vil innrømme , og kanskje venninnen din har skjønt det, siden hun ikke ville at du skulle vite om det? 
dere burde bli litt mer ærlige alle 3. 

dropp han, vurder venninnen din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og med den reaksjonen påstår du fortsatt at det ikke er følelser involvert fra din side? 

Anonymkode: 04751...424

Tja, ingen romantiske følelser da det virkelig aldri kunne blitt oss, men en følelse av svik. Sex for meg er det mest intime jeg kan dele med et annet menneske og jeg bruker månedsvis på å bli trygg nok på å ligge med noen. Tror ikke jeg stoler på noen mann igjen etter dette..

Skrevet

Har ingenting å si om man er eksklusive eller ikke, som venn eller venninne holder man seg unna folk ens venner ligger med. 

Anonymkode: b7ff6...3c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kommer også på at da jeg innså han var på jakt på tinder ble jeg så opprørt at jeg kastet opp…

FF/FWB er ikke noe for deg.

Anonymkode: 2e3f6...553

• Liker 2
Skrevet
Doolittle skrev (På 3.10.2025 den 14.34):

Ja, enig i alt du skriver. Venninnen kan ingen laste synes jeg. 

Man driver ikke å ligger med venninners sexpartnere. Hadde du gjort det med god samvittighet? Det er virkelig ikke innafor i det hele tatt!

Anonymkode: c985e...9d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

FF/FWB er ikke noe for deg.

Anonymkode: 2e3f6...553

Ja det kom jeg heldigvis frem til, det tok bare litt tid… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

K44 her som hadde et nøyaktig slik forhold du beskriver i nesten to år og tenkte at også jeg var ekstremt heldig med min elsker.

Helt hinsides sex og vi begge oppnådde orgasmer vi aldri har vært i nærheten av før. Vi har utforsket, gledet oss, nytt hverandre og vært høye på nytelse hver gang vi møttes (og innimellom treffene).

Min ff var også sykt sexy og han syntes det samme om meg, jeg har aldri opplevd å være gjenstand for slikt begjær. Også vi hadde en krystallklar avtale om ekslusivitet siden vi ikke brukte kondom, og siden det er ekkelt å tenke på at man ligger med noen som ligger med flere. Dette tok han initiativ til. 
Absolutt alle tenkelige seksuelle fantasier ble gjennomført og vi sparte ikke på kruttet. 
Det var ingen romantiske følelser mellom oss, mer bare venner som var glad i hverandre. 
Du skriver elskeren din er mer enn fornøyd med deg foreløpig, og det er et godt poeng. Man vet aldri veien videre. For min del begynte jeg å få en mistanke om at han lå med andre/prøvde på dette.

Det var bare en ren magefølelse. Jeg opprettet en falsk tinderprofil og allerede første kveld sendte han meg superlikes og vi begynte å chatte. Jeg innså ganske fort at han har vært på jakt etter andre damer i lang tid. Selv har jeg ikke sett på andre menn omtrent fordi jeg var fornøyd med det vi hadde og ville overholde avtalen vår om ekslusivitet. Nå sitter jeg kun igjen med følelse av å være brukt…

Dette har bidratt til at jeg har mistet fullstendig lysten på å ligge med ham, og hver gang han tar kontakt med meg nå finner jeg bare på dårlige unnskyldninger…

Svik er surt, uansett<3

Anonymkode: a1e95...df6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 3.53):

En ff er ikke eksklusiv. Selv om dette er avtalt så ville ikke jeg stolt på det. 

Dere har ikke et forhold kun sex. Ingen følser for hverandre. Det er jo ingen god grunn til at en mann skal holde seg til kun deg. Det er liksom greia med å være singel mann kan ha sex med hvem mann vil.

Jeg ville nok ikke hatt sex med ff til min vennine men viss jeg først var invitert til trekant og åpen for å ha sex med vedkommende kunne jeg fint hatt sex på egenhånd også. Slike forbindelser ser ikke jeg på som exclusive og det gjorde heller ikke ff din selv om dere hadde avtalt dette. Sannsynligvis har han hatt sex med andre også. 

Anonymkode: 509d7...dc2

Herregud, lær deg forskjellen på man og mann!

Anonymkode: c0196...af1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 23.32):

Hei. Jeg er litt usikker på hva jeg skal føle om dette. Jeg har en friends with bennefit som jeg har snakket med en stund om å ha trekant og fant en venninne av meg som vi syns var aktuell. Nå har jeg nettopp fått vite at de har hatt sex de to sammen. Er dette noe som er naturlig av meg å ikke syntes var innafor? Hun viste ikke at vi hadde en avtale om å ikke ligge med andre og antok jeg syns det var greit siden jeg hadde spurt henne om å bli med på trekant. Jeg syntes det var rart av henne å tenke at bare fordi vi ønsket henne med på trekant skulle jeg syns det var greit at ho lå med min faste partner når jeg ikke var der. For meg er dette to forskjellige ting.. Jeg har ingen følelser for han så er ikke det det handler om. Men mer at hun bare antok at det skulle være greit for meg uten å høre med meg først.. hva mener dere?

Anonymkode: 065f5...90e

Det er jo ikke kjæresten din, men en fuckfriend, så du kan ikke forvente eksklusivitet av han. Men du bør kunne forvente at han beskytter seg, når han er med andre. 

Skrevet

Litt avhengig av hvor nær denne venninnen er, kunne hun med fordel sjekket med deg først at det var greit. Hun har ikke plikt, det er betimelig å anta at sex med han er OK når man er invitert inn i en trekant. Men det går an å dobbelsjekke, for vennskapets skyld. Men er dette en ganske perifer venninne er det ikke like naturlig å sjekke først.

Så synes jeg han har gjort et verre valg, som har lovet å si fra før han har sex med andre. Han har under tvil et lite fripass siden hun er invitert inn i sexlivet deres uansett, er en form for semi-godkjenning der så lenge du ikke har lagt ned forbud.  Men han burde sjekke om det er OK først så lenge dere har den avtalen dere har.

Anonymkode: eb957...bcd

Skrevet

Siden du spør: Skaff deg selvrespekt. Ikke ligg med folk du ikke vil dele livet med. Kutt ut venninnen din og elskeren. Skaff deg et liv. Bli et bedre menneske. 

Anonymkode: 5f0cd...953

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...