AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:13 #1 Skrevet torsdag kl. 20:13 Hei, Observerte i går det jeg tror er deler av slimproppen 4 ganger på papiret fordelt utover dagen. Nå kom det igjen når jeg tørket meg. Er dette slimproppen/en del av den? Noen som vil dele erfaringer? Er det noe håp om at baby kan komme før termin, kun basert på slimproppen? Hilsen utålmodig førstegangsfødende Anonymkode: a0c24...a00 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:15 #2 Skrevet torsdag kl. 20:15 Glemte å legge ved at jeg er i uke 36+5. Anonymkode: a0c24...a00
Gaia Skrevet torsdag kl. 20:23 #3 Skrevet torsdag kl. 20:23 Ser mer ut som utflod. Min slimpropp var mer gulaktig, men de kan kanskje variere i farge? 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:25 #4 Skrevet torsdag kl. 20:25 Kan se sånn ut, den kan komme flere uker før ffødsel. Jeg mistet min i uke 37. Baby kom fire dager før termin. Tror bare det betyr at livmorhalsen din modnes. Jeg fikk bare masse utflod som var som seigt slim, ikke noen propp. Mengden var ganske mye større enn vanlig utflod. En veninne av meg beskrev den som en larve, en sånn plast silikon greie man fisker med 😆 Anonymkode: 4f335...ec9
Gaia Skrevet torsdag kl. 20:26 #5 Skrevet torsdag kl. 20:26 https://napper.app/nb/blog/graviditet/slimproppen-under-svangerskapet-alt-du-trenger-a-vite/#hvordan-ser-slimproppen-ut? Googla litt. Det kan faktisk være det. Ville fått det undersøkt hvis jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:30 #6 Skrevet torsdag kl. 20:30 Tror det er varierende.. med min første kom det en ganske så kompakt klump, med litt gulaktig farge.. der var jeg ikke i tvil. Et par dager senere gikk vannet, men ingenting mer skjedde av seg selv og jeg måtte settes igang til slutt. med nr 2 hadde jeg mer utflod-lignende slim, og Ingen tydelig propp. Det var én uke før fødsel skjedde. Det trenger ikke bety at fødsel nærmer seg, den kan gå over tid og det kan fortsatt gå noen uker såvidt jeg har hørt folk si.. Anonymkode: 0dff2...39b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:43 #7 Skrevet fredag kl. 07:43 Det varierer, slimproppen kan gå ukesvis før fødsel, for andre samme dag. Ikke mulig å vite. Anonymkode: 80b68...c5a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:02 #8 Skrevet fredag kl. 13:02 Min gikk akkurat to uker før jeg fødte, fødte 37+1. Den så ut som en liten geleball hos meg, men den kan se litt forskjellig ut. Dersom det kommer blod i proppen er det større sjanse for at det går raskt, har jeg blitt fortalt. Anonymkode: 77f24...8f4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:31 #9 Skrevet fredag kl. 17:31 Ser ut som vanlig utflod. At slimproppen går, er heller ikke nødvendigvis tegn på at fødselen er nært forestående. Når du er såpass langt unna termin, er det litt vel tidlig å bli utålmodig... Husk at det vanligste er å gå over termin når man er førstegangs. Anonymkode: e0bd2...a40 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:40 #10 Skrevet fredag kl. 18:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som vanlig utflod. At slimproppen går, er heller ikke nødvendigvis tegn på at fødselen er nært forestående. Når du er såpass langt unna termin, er det litt vel tidlig å bli utålmodig... Husk at det vanligste er å gå over termin når man er førstegangs. Anonymkode: e0bd2...a40 Termin er fra 37+0. Om 2 dager for TS sin del. Anonymkode: 6a26c...750
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Termin er fra 37+0. Om 2 dager for TS sin del. Anonymkode: 6a26c...750 Svangerskapet regnes som fullgått fra uke 37, men terminen hennes er ikke da, nei. Den er om over 3 uker. Og det er veldig dumt å tro man skal føde i uke 37 når man er førstegangs - da blir det lenge å vente... Anonymkode: e0bd2...a40 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Ser ut som det. Den kan gå litt og litt lenge før fødsel. men for meg gikk slimproppen 3-4 dager før med første, to dager før med andre, og kvelden før med yngste. Anonymkode: f54a6...fd2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Min så sånn ut, kom ut sånne mengder flere ganger for dagen over flere dager rundt uke 37. Hadde også masse modningsrier og 3 cm åpning på kontroll samme uke. Meeeeen det kom ikke noe baby før jeg ble igangsatt en uke over termin🙃🙃 Anonymkode: 19a35...9c4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden Jeg fikk økt utflod de siste ukene sånn som på bildet, slimproppen kom dagen før fødselen. Den var gulaktig, mer kompakt. Anonymkode: 08964...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå