AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:54 #1 Skrevet torsdag kl. 19:54 Jeg klarer ikke å holde fokus gjennom et program eller film lenger. Rett og slett fordi det er så lite interessant og nytt. Nyhetene ser jeg på. Men ellers vil jeg heller game, eller gjøre andre ting som trene, rydde, lage mat prate med venner, skrive på kg se på youtube kan jeg gjøre eller reels. Men tv, og strømmetjrnester kjeder meg. Anonymkode: 191a4...623 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:01 #2 Skrevet torsdag kl. 20:01 Det er vel egentlig ikke et problem? Ingen trenger vel se på TV? Anonymkode: 9336f...72c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:02 #3 Skrevet torsdag kl. 20:02 Ja, men jeg interesserer meg ikke for noe annet heller. Hehe Anonymkode: a0733...6d5 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:12 #4 Skrevet torsdag kl. 20:12 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, men jeg interesserer meg ikke for noe annet heller. Hehe Anonymkode: a0733...6d5 😅 uff da Anonymkode: 191a4...623
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:26 #5 Skrevet torsdag kl. 23:26 Nei, synes det er mye interessant å se på av filmer og serier Anonymkode: d9ba9...4b5 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 04:47 #6 Skrevet fredag kl. 04:47 Samme her. Årevis siden jeg har sett en film, veldig sjelden serie, og leser aldri bøker lenger. Har gått over til aktiviteter som krever mer aktiv involvering. Eller ting som går raskt. Eller der man kan multitaske. Anonymkode: 916e5...be6 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Jeg har også mistet interessen for filmer og serier. Ikke fordi jeg ikke greier å fokusere, men fordi det bare ikke fenger lenger. Orker ikke gjøre så mye om kvelden da. Så jeg setter på skjermspareren til Apple TV eller dronevideoer på YouTube, og flyr rundt i verden mens jeg drømmer meg bort. Anonymkode: 86847...21d
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Har ikke hatt tv siden jeg flyttet hjemmefra i 1990. Har ikke savnet det. Anonymkode: a4a55...d25
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Ja, litt det samme her. Jeg trur det er fordi kvaliteten på TV-serier har dalt veldig mye i det siste. Storhetstiden er forbi. Produsentene tjener ikke like mye penger lenger. YouTube har tatt over fullstendig. Det er der god underholdning lages om dagen, mener jeg. Mens jeg jobber eller spiller går det YouTube-videoer på andreskjermen. Er fortsatt veldig filminteressert, men ser kun litt eldre filmer. For tiden er jeg på et '70-talls kick. Anonymkode: dfc8e...c54
Grüner Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 21.54): Jeg klarer ikke å holde fokus gjennom et program eller film lenger. Rett og slett fordi det er så lite interessant og nytt. Nyhetene ser jeg på. Men ellers vil jeg heller game, eller gjøre andre ting som trene, rydde, lage mat prate med venner, skrive på kg se på youtube kan jeg gjøre eller reels. Men tv, og strømmetjrnester kjeder meg. Anonymkode: 191a4...623 Når du ikke klarer å holde fokus gjennom en hel film eller et helt program annet enn reels, YouTube og nyhetene hvor det bare er korte innslag om hver nyhet, da har du et konsentrasjonsproblem/dopaminproblem hvor du hele tiden må stimuleres og ikke takler dødpunkter. 1
Mardina Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Samme her. Tv'n min står stort sett å samler støv hos meg 😄 Foretrekker å bruke YouTube 😊 Ser litt mer tv når jeg er hos kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden Grüner skrev (6 minutter siden): Når du ikke klarer å holde fokus gjennom en hel film eller et helt program annet enn reels, YouTube og nyhetene hvor det bare er korte innslag om hver nyhet, da har du et konsentrasjonsproblem/dopaminproblem hvor du hele tiden må stimuleres og ikke takler dødpunkter. Er nok heller dette som er svaret. Anonymkode: 6c45c...aed
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Gleden av sosiale medier, ødelegger alt som heter langtidskonsentrasjon.. Anonymkode: 4867f...6af
exictence Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Ja, har mistet interessen for det. Det begynte vel for noen år siden da jeg sa opp alt av tv program. Hadde bare NRK igjen som vi uansett har når vi har tv. Vil nå selge tv
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden Har ikke hatt tv siden jeg var liten, og vi hadde NRK som eneste kanal. Leste bøker, jobbet og var med venner. Ser på filmer og serier hvis det er noe som fanger interesse. Da skaffer jeg abonnement for en måned, eller leier. Reality og den type ting har jeg aldri sett. Anonymkode: 16f6d...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå