Gå til innhold

Hvilke kosmetiske behandlinger anbefaler du? 40+

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kondolerer.

Anonymkode: 0c963...6a4

Wow

Anonymkode: 6ce94...0c0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Wow

Litt usikker på hva slags svar du egentlig ønsker deg på en sånn kommentar? Høres jo unektelig ut som du synes det er leit at du aldri kommer til å få råd til å vedlikeholde utseendet. Da har du vel tatt noen valg i livet som krever andre prioriteringer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt usikker på hva slags svar du egentlig ønsker deg på en sånn kommentar? Høres jo unektelig ut som du synes det er leit at du aldri kommer til å få råd til å vedlikeholde utseendet. Da har du vel tatt noen valg i livet som krever andre prioriteringer.

Spesiell kommentar uansett. Men ja, jeg prioriterte å bli syk istedet jeg 😀

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 11.28):

Ville aldri anbefalt noen kosmetiske behandlinger på generelt grunnlag.

Er i starten av 40-årene og testet ut fillers, botox, sculptra, microneedling (dermapen), skinboosters, "permanent" makeup.

For ca.5 år siden kuttet jeg alt av fillers, og det er snart 3 år siden jeg tok botox. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å ta det igjen, for jeg har funnet ut av jeg faktisk liker hvordan jeg ser ut uten fillers og botox.

For de hudproblemene du beskriver ville jeg vurdert å bruke azelaic acid. Selv bruker jeg Skinoren som er 20% AA, men den er reseptbelagt da. Vet at Paulas Choice og the ordinary har AA-produkter også, men har ikke prøvd disse.

Jeg ville brukt den lenge (minst 6 mnd, med bra spf) før jeg vurderte salongbehandlinger.

Følger samme "hudfilosofi" som deg med at less is more, så tar microneedling en gang i året og kanskje en TCA-peel nå i høst. Kjøper tca-peel fra makeupartistschoice.com...MEN: ikke gjør dette med mindre du virkelig har peiling på hud og hudpleie, da kjemisk peeling er å påføre huden en kontrollert skade med en syre. Det kan gå veldig galt, så les deg opp før du eventuelt velger dette.

Lykke til da! Hudpleie er gøy!

Anonymkode: da4d7...2ca

Hva bruker du skinoren mot?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Spesiell kommentar uansett. Men ja, jeg prioriterte å bli syk istedet jeg 😀

Hva er det du vil oppnå med en så meningsløs kommentar da? Sympati? Eller tenker du at noen skal kaste litt penger etter deg sånn at du også har råd til litt botox? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har ikke råd og kommer aldri til å få råd til noe sånt jeg

Tror jeg må begynne å henge på bilforumet for å kommentere at jeg ikke har råd til bil 😅

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...