AnonymBruker Skrevet 4. oktober #21 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 9.41): At folk finner ut at jeg bruker tid på Kvinneguiden. Anonymkode: e57ad...092 Der kom den verste, ja. Anonymkode: 5127d...d1f
Eva-Lena Skrevet 4. oktober #22 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 9.41): At folk finner ut at jeg bruker tid på Kvinneguiden. Anonymkode: e57ad...092 Jeg skulle nevne noe for ei venninne for noen uker siden. Så spør hun hvor jeg hadde lest det og helt automatisk sa jeg Kvinneguiden. Svaret hennes var: kondolerer da og så nesten sjokkert ut 😂 Det ble ikke noe mer snakk videre 😂
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #23 Skrevet 4. oktober Jeg har både bæsja på meg mer enn en gang oga IBS og blitt tatt for sniking på bussen. Ikke med vilje, jeg hadde glemt å kjøpe bilett så det var ikke planlagt eller bevisst sniking og jeg gjorde opp for meg med en gang men flaut var det. Jeg synes egentlig det er ganske greit å ha opplevd slikt for jeg vet jo at jeg kommer gjennom det. Nå er jeg ikke like redd for å bli flau. Stoltheten min tåler det fordi jeg takler det. Anonymkode: 06a9c...c27
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #24 Skrevet 4. oktober Eva-Lena skrev (23 minutter siden): Jeg skulle nevne noe for ei venninne for noen uker siden. Så spør hun hvor jeg hadde lest det og helt automatisk sa jeg Kvinneguiden. Svaret hennes var: kondolerer da og så nesten sjokkert ut 😂 Det ble ikke noe mer snakk videre 😂 Minner meg om da en venninne brukte godtesnop i en setning. Man vet når man vet. Anonymkode: 5127d...d1f
Eva-Lena Skrevet 4. oktober #25 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Minner meg om da en venninne brukte godtesnop i en setning. Man vet når man vet. Anonymkode: 5127d...d1f 😂😂😂
Cam03 Skrevet 6. oktober #26 Skrevet 6. oktober At skjørtet mitt blåser opp rundt hodet mitt. Åh, vent litt... Det har skjedd allerede. Og dessverre ikke i "Marilyn Monroe"-stil. 🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå