Gå til innhold

Hva er det pinligste som ikke har skjedd deg ennå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 9.41):

At folk finner ut at jeg bruker tid på Kvinneguiden.

Anonymkode: e57ad...092

Der kom den verste, ja. 

Anonymkode: 5127d...d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 9.41):

At folk finner ut at jeg bruker tid på Kvinneguiden.

Anonymkode: e57ad...092

Jeg skulle nevne noe for ei venninne for noen uker siden. Så spør hun hvor jeg hadde lest det og helt automatisk sa jeg Kvinneguiden.

Svaret hennes var: kondolerer da og så nesten sjokkert ut 😂 Det ble ikke noe mer snakk videre 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både bæsja på meg mer enn en gang oga IBS og blitt tatt for sniking på bussen. Ikke med vilje, jeg hadde glemt å kjøpe bilett så det var ikke planlagt eller bevisst sniking og jeg gjorde opp for meg med en gang men flaut var det.

Jeg synes egentlig det er ganske greit å ha opplevd slikt for jeg vet jo at jeg kommer gjennom det. Nå er jeg ikke like redd for å bli flau. Stoltheten min tåler det fordi jeg takler det. 

Anonymkode: 06a9c...c27

AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (23 minutter siden):

Jeg skulle nevne noe for ei venninne for noen uker siden. Så spør hun hvor jeg hadde lest det og helt automatisk sa jeg Kvinneguiden.

Svaret hennes var: kondolerer da og så nesten sjokkert ut 😂 Det ble ikke noe mer snakk videre 😂

Minner meg om da en venninne brukte godtesnop i en setning. Man vet når man vet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Minner meg om da en venninne brukte godtesnop i en setning. Man vet når man vet.

😂😂😂

Skrevet

At skjørtet mitt blåser opp rundt hodet mitt.

Åh, vent litt... Det har skjedd allerede. Og dessverre ikke i "Marilyn Monroe"-stil. 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...