Gå til innhold

Hva er det pinligste som ikke har skjedd deg ennå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen ting/situasjoner hvor du tenker at HVIS jeg noen gang gjør DETTE,  ja da emigrer jeg til Langtvekkistan

Jeg har alltid hatt det i bakhodet hvor flaut det ville vært om noe sensitive ting jeg skrev kom i helt feil hender. Jeg går til en psykiater hvor jeg skriver agende for telefontimene vi har, og limer det inn i Digipost.  Tanken på at jeg skulle lime inn dette i en whatsapp-samtale med kolleger like etterpå ville vært dritflaut.  Jeg skjemmes bare ved tanken.  Det hender jeg skriver dagbok også på maskin, hvor jeg får ut alle følelsene jeg har til folk. At dette kom til akkurat de menneskene som ikke skulle lese dette- ja da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. 

Hva er deres top 10 flaueste ting som ennå ikke har skjedd?

Anonymkode: a9104...f1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt å bæsje på meg. 

Anonymkode: 93ae7...125

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mareritt om at jeg kommer borti og ved et uhell livestreamer på Facebook på telefonen mens jeg og mannen har sex 😳. Dauer av den tanken

Anonymkode: 07ccf...acf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hatt mareritt om at jeg kommer borti og ved et uhell livestreamer på Facebook på telefonen mens jeg og mannen har sex 😳. Dauer av den tanken

Anonymkode: 07ccf...acf

Bare å slutte med den scrollingen mens du puler 

Anonymkode: 9b51e...712

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Definitivt å bæsje på meg. 

Anonymkode: 93ae7...125

tenker det samme. Nå har jeg stomi, så er redd for at jeg skal få lekkasje på en full buss som står fast midt i en kryss i rushtiden. Kjenner panikken komme ved tanke på at det ikke bare kan hoppe av bussen.

Skrevet (endret)

Dette har ikke skjedd meg, men har lest det for en god stund siden.

Ei dame slet med søvn og hadde fått sovepiller av lege for første gang i sitt liv. Hun hadde barn og mann, ett normalt familieliv.

Om dette skjedde første kvelden eller når spiller ingen rolle.

Mannen hennes satt og så på TV da hun sto opp fra senga og satte seg ved pc. Det var ikke unormalt at hun gjorde det, så mannen reagerte ikke på det.

Der hadde hun skrevet en lang mail hvor hun innrømmet å være lesbisk og hadde slitt med denne hemmeligheten i alle år. Hun følte hun hadde lurt all familie, venner og kolleger. Ba om unnskyld for det og sendte mailen av gårde.

Morgenen etter så hadde hun fått mange meldinger fra flere hun kjente og skjønte ikke helt hva de mente med ord som: Jeg støtter deg  og andre sympati meldinger.

Hun måtte summe seg litt og sjekket til slutt mailen sin og den mailen hadde hun sendt ut til absolutt alle på jobben.

Det flaueste av alt er at hun definitivt ikke var lesbisk i det hele tatt. Så hvor hun hadde tatt det fra kunne hun ikke skjønne.

Snakk om pinlig 😂

Endret av Eva-Lena
Manglet ett ord
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobba en gang i et ganske stort firma i et annet land, med kanskje 1000 ansatte. En dag ble det sendt ut en epost fra CEO'en til alle ansatte, om ett eller annet jobbrelatert.

En yngre fyr skulle sende en artig kommentar om dette til en av kompisene i firmaet, men ved uhell sendte han det til alle ansatte... Det var en seksuell ladet spøk som omhandlet CEO'en og fisting...

Dette må være det mest pinlige jeg har vært vitne til

Anonymkode: 61328...af7

AnonymBruker
Skrevet

Bli fridd til på en restaurant! 

Altså, jeg hadde dødd og det hadde ødelagt hele opplevelsen. Herregud så pinlig! Jeg liker ikke oppmerksomhet! Samtidig måtte man jo ha smilt og sagt ja og oppført seg.. 

Det holdt på å skje faktisk..! Mannen som (burde) kjenne meg, tenkte at det var en god ide for jeg elsker romantiske amerikanske filmer og serier, og der gjør de jo det hele tiden.......... Heldigvis ombestemte han seg og valgte en helt annen plass, der vi var alene! Så nå er vi gift 😆

Anonymkode: 5437b...16c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Altså, jeg hadde dødd og det hadde ødelagt hele opplevelsen. Herregud så pinlig! Jeg liker ikke oppmerksomhet! Samtidig måtte man jo ha smilt og sagt ja og oppført seg.. 

Det holdt på å skje faktisk..! Mannen som (burde) kjenne meg, tenkte at det var en god ide for jeg elsker romantiske amerikanske filmer og serier, og der gjør de jo det hele tiden.......... Heldigvis ombestemte han seg og valgte en helt annen plass, der vi var alene! Så nå er vi gift 😆

Jeg tenker at det hadde vært ekstra pinlig og vanskelig om du selv var usikker på om dette var mannen i ditt liv. Så kommer det et frieri du må ta stilling til, på et sted med mange mennesker. Hva hadde du gjort da? Sagt ja for så å trekke deg etterpå?

AnonymBruker
Skrevet

Å løpe naken gjennom en by full av mennesker. 

Anonymkode: 77d06...818

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å løpe naken gjennom en by full av mennesker. 

Jeg drømmer ofte dette. Jeg er ute blant folk, men så finner jeg ikke klærne mine og må derfor bevege meg naken rundt i byen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevde det meste, ikke redd for noe, hehe

Anonymkode: 60a23...2d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg ble fridd til på julaften, med hele familien rundt, deriblant min svært personlig kristne bestemor, som var så fortvilet over at vi "levde i synd" at hun gråt av glede. Dette av en mann jeg allerede hadde sagt nei til, fordi vi hadde så store problemer i forholdet. Vi hadde snakket om dette, skikkelig, og han visste om mitt syn på dette, og det var nok derfor han satte meg i situasjonen der jeg ikke kunne si nei foran bestemor. 

Ble forlovet, bestemor døde, og det gjorde den forlovelsen også. 

Angående tråden må jeg også si å få diaré og skite på meg offentlig. Da jeg var ung var jeg også veldig redd for å plutselig få mens, og blø gjennom klærne. 

Anonymkode: d2fdc...d81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg drømmer ofte dette. Jeg er ute blant folk, men så finner jeg ikke klærne mine og må derfor bevege meg naken rundt i byen.

Det er mitt verste mareritt 😂 Walk of shame 😆

AnonymBruker
Skrevet

At folk finner ut at jeg bruker tid på Kvinneguiden.

Anonymkode: e57ad...092

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har opplevde det meste, ikke redd for noe, hehe

Anonymkode: 60a23...2d7

Så kult.

Anonymkode: cb222...f8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er mitt verste mareritt 😂 Walk of shame 😆

En venninne fortalte at hun overnattet hos en ny kjæreste i ungdomstiden. Det var i huset til foreldrene deres. De kledde av seg, hadde sex. Så kom familiens hund inn og tok med alle klærne deres ned i stua. Hun sa at det var så pinlig å innse at de ikke lenger hadde klær tilgjengelig.  Skikkelig Walk of shame 😂

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på foreldremøte denne uken så kjente jeg magen begynte å boble. Var så redd for å ikke klare å holde igjen en promp. Kjenner ingen av de andre foreldrene og damene der var alle pene blondiner.

Anonymkode: 4387b...640

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 20.58):

Slike drømmer/mareritt hadde jeg også ofte tidligere. Men så ble jeg naturist i voksen alder og da forsvant de drømmene, merkelig nok.

Anonymkode: c55b3...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Å bli tatt i tyveri i en selvutsjekksmaskin. Jeg stjeler selvsagt ikke fordi det er galt å stjele. Men for å være ærlig - det som holder meg mest igjen fra å stjele er ikke "det er moralsk galt", det er en enorme skammen jeg hadde følt over å være en voksen kvinne og stå der og bli tatt i å stjele noen et brød eller en sjokolade. Tror jeg hadde dødd av skam.

Anonymkode: a4ef2...48f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...