Gå til innhold

Når kjæresten ikke husker ting vi har gjort sammen i senga…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og ingen av oss drikker alkohol, så vi kan ikke skylde på dette. Unge er vi også. I sommer testet vi ut squirting, noe han har vært opptatt av i lang tid. 
Etter kanskje en halvtime i 69 ern stimulerte han meg riktig og jeg sprutet han i fjeset. Han lo og sa det var deilig med sprut! 

Jeg var ganske «stolt» over å ha fått dette til og har tenkt mye på det etterpå.

Da vi i går kveld la oss sa han til meg at han har lyst til å teste ut squirt igjen for å se om vi kan klare det. Da sa jeg at vi gjerne kan gjøre det og at vi har klart det, men da sa han bare «hva, det har vi ikke klart…»

Jeg kom da også på at vi en gang for lenge siden gjorde ass to mouth (jeg vet jeg sikkert får pepper nå), men også dette hadde han glemt og sa han hadde lyst vi teste… hva skjer?

Anonymkode: 9a7dc...667

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han spiller for å oppleve det igjen? Merkelig måte å kommunisere på i så fall, men det skal sies, jeg husker ikke alle gangene jeg har hatt sex. Men når det er noe spesielt, så husker jeg det jo.

Anonymkode: 5726d...c96

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde vel ikke noe inntrykk på han da

Anonymkode: 5dd53...840

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Gjorde vel ikke noe inntrykk på han da

Anonymkode: 5dd53...840

Er det som er så rart. dette har vært noe han har vært så opptatt av og ble så glad for at han fikk oppleve… ts

AnonymBruker
Skrevet

Hehe jeg husker ikke første gang jeg hadde sex, jeg husker ikke alle jeg har hatt sex med og jeg husker i hvert fall ikke alt jeg har gjort «i senga»😅

Tror ikke du skal tenke så mye på dette

Anonymkode: 8d22a...8e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hehe jeg husker ikke første gang jeg hadde sex, jeg husker ikke alle jeg har hatt sex med og jeg husker i hvert fall ikke alt jeg har gjort «i senga»😅

Tror ikke du skal tenke så mye på dette

Anonymkode: 8d22a...8e3

Greit nok å ikke huske "vanlige" ting, men det er vel normalt å huske om kjæresten har squirta eller ikke 😅

Anonymkode: ccc1e...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var slik, men det viste seg å være fordi han gjorde veldig kinky greier med andre jenter bak ryggen min. Han var så opptatt av å late som han ikke hadde prøvd ulike greier for å ikke bli avslørt, at han glemte hvilke ting han prøvde med meg. 

Anonymkode: 47e0f...a26

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det som er så rart. dette har vært noe han har vært så opptatt av og ble så glad for at han fikk oppleve… ts

Han var vel så kåt at han ble rusa på deg da vet du 😉 

Anonymkode: 6e969...503

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var vel så kåt at han ble rusa på deg da vet du 😉 

Ikke vet jeg, men dersom noe er så viktig for deg og så går denne drømmen i oppfyllelse, burde man ikke huske det for resten av livet og tenke på det med stor glede? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke vet jeg, men dersom noe er så viktig for deg og så går denne drømmen i oppfyllelse, burde man ikke huske det for resten av livet og tenke på det med stor glede? Ts

Han har vel gjort det før med andre da vel, og legger frem sine ønsker for deg som "deeet har jeg ikke gjort før" for å få deg med på det. 

Anonymkode: 488f3...46b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du sier noe 😂 Det virker litt rart. 

Forskjell på drøm og fantasi? 🤷

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om en mann virkelig vil imponere deg så tenker jeg han er oppmerksom, får med seg hva du liker og detaljer.

Handler det mest om ham så synes jeg personlig det er turn-off...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...