Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å høre fra dere som bruker skin care og sminke (dere som vasker med vann og eventuelt smører med spenol, og er naturlig pene uten sminke trenger ikke svare).

Hva bruker dere av produkter? Hvordan er hudpleierutinen? Både merker og type produkter? Samme med sminke? Alder?

(Vet jeg må bruke produkter tilpasset meg, det gjør jeg, bare nysgjerrig hva andre bruker).

Hvor mye bruker dere per måned / år?

Anonymkode: af3c8...4cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mild rensekrem morgen. C-vitamin, og en lett dagkrem. 

Misomaske eller cryomaske om jeg har tid til det før jeg skal noe. 

Dobbelrens på kveld for å fjerne sminke. Tredelt rutine. Syrepeeling, AHA+BHA med fukt en dag. Retinol, Niacniamide og fukt en dag. Pepdider og barriere øvrige dager. 

Anonymkode: 28c99...16b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mild rensekrem morgen. C-vitamin, og en lett dagkrem. 

Misomaske eller cryomaske om jeg har tid til det før jeg skal noe. 

Dobbelrens på kveld for å fjerne sminke. Tredelt rutine. Syrepeeling, AHA+BHA med fukt en dag. Retinol, Niacniamide og fukt en dag. Pepdider og barriere øvrige dager. 

Hvor mye bruker du på det? Altså kostnad 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor mye bruker du på det? Altså kostnad 

Veldig lite, sett mot totalinntekt. Det er jo det du må måle det mot. 

Skrevet

Jeg har sensitiv hud med atypisk eksem(visstnok), den er fukt- og fettfattig. Jeg er 37:) 

Morgen:

Vask med kun vann

Isntree hyaluronic acid toner plus

No7 dark spot corrector serum

Dr. Jart Ceramidin(jeg vet ikke hva jeg skal gjøre om denne går ut av produksjon, jeg vil helst fylle et badekar og legge meg oppi med en snorkel...)

Kveld: 

Beauty of Joseon cleansing balm

Anua heartleaf Succinic Moisture Cleansing Foam

Isntree hyaluronic acid toner plus

Beauty of Joseon Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal

Dr. Jart Ceramidine

Av og til:

Bioderma sensibo maske og keana rismaske

Jeg har også en luftfukter hjemme. 

Bruker kun Maybeline lash sensational og ABH brow powder duo til hverdags. Akkurat denne siste tror jeg ikke at jeg kjøper igjen, ikke fordi jeg ikke liker produkter men pga. eieren. Men en sånn duo varer i årevis.
Lørdager sminker jeg meg gjerne mer, samme prep som morgenrutine.

Eborian pink primer

Sana plumping eyecream(kjøpt i Japan og snart tom)

Lumene CC cream

Becca Under Eye Brightening Corrector blandet med pittelit av NYX concealer serum(Becca er faktisk en prøve, men det skal så lite til jeg har lenge :fnise: )

En blush fra HM jeg sikkert har eid i 10 år, tror den er magisk for den blir ikke tom. 

Bronzer fra MAC(merking er slitt bort så vet ikke type), sikker nærmere 10 år den og)

Evt. ABH soft glam om jeg gidder. Bruker lyseste skyggen her som highlighter for det har jeg ikke.

Og Maybeline lash sensational og ABH brow powder duo selvsagt.

Hva det koster meg? Vet ærlig talt ikke:D Sminke kjøper jeg sjeldent nytt, det varer jo kjempelenge! Det er nok mascara og CC cream som blir oftest byttet ut, og ingen av de er jo dyr. Jeg bruker jo heller ikke mye sminke til hverdags så da varer det jo enda lengre.

Isntree og anua er heldigvis ikke dyre produkter, men den Dr. jart er ganske dyr. Men den er også det viktigste produktet for meg. Luftfukteren punga jeg ut over 2000 for:sukk: Men den har hjulpet både meg og min mann så verdt investeringen sånn sett. 

Bruker jo også litt på hår, som er litt utover det vanlige som shampo, balsam og en varmebeskytter, som hårkur, hårolje, leavein osv. Men dette varer også lenge. Hårkuren min er også fra Japan hvor jeg var i fjor, kjøpte to og siste nærmer seg tom nå(gikk jeg bananas på Don quijote i Tokyo? Jepp!) Legger jeg sammen alt blir det jo mye men kjøper jo ikke alt på en gang, det varer lenge, min mann bruker av det, osv. 

Anonymkode: c2db6...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...