AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:17 #1 Skrevet torsdag kl. 16:17 Damer, hvorfor roter dere sånn inn i #!≠🤬|˚ inne i bilen deres? Det er som regel et rottereir uten like inne i bilenene deres. Har alltid stusset på hvorfor? Anonymkode: 16de9...5ad 2 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:21 #2 Skrevet torsdag kl. 16:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Damer, hvorfor roter dere sånn inn i #!≠🤬|˚ inne i bilen deres? Det er som regel et rottereir uten like inne i bilenene deres. Har alltid stusset på hvorfor? Anonymkode: 16de9...5ad ikke i min bil... Anonymkode: ddcf2...c4b 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:22 #3 Skrevet torsdag kl. 16:22 Tror dette er mer din omgangskrets enn en kvinnegreie, jeg har ryddig bil, men den er møkkete, fordi jeg bryr meg ikke. Mannen støvsuger sin sikkert 2-3 ganger i året og gidder å ta min når den er for ille, som er annenhvert år. Men jeg har til og med en liten søppelpose der Anonymkode: 24c4e...650
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:22 #4 Skrevet torsdag kl. 16:22 Bilen min = Vesken min. Jeg kunne overlevd en stund på det som bor inne i bilen min Anonymkode: 64fd7...a5c
Eva-Lena Skrevet torsdag kl. 16:25 #5 Skrevet torsdag kl. 16:25 Bilen min er ryddig enda JetBlue barnebarn i den rett som det er. Støvete er den, men ikke noe papir, ispinner eller noe som helt annet ligger strødd. Alt av lommebøker, tlf, håndkrem osv har jeg i en veske som jeg alltid tar med ut av bilen. Jeg kunne ikke overlevd om jeg strandet i bilen som en annen over med kan 😊
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:37 #6 Skrevet torsdag kl. 19:37 Eneste rotet i min bil er hårstrikker rundt girspaken 😅 Anonymkode: cbd9e...ee9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:21 #7 Skrevet torsdag kl. 20:21 Hos oss er det omvendt. Bilen min er ryddig, mannen har verktøy, klær, mat og gudene vet hva i sin bil. Tror det er noe som ligger til slekta, for sønnen er akkurat lik. Han må ha en dags varsel slik at han kan rydde hvis noen skal sitte på, 3 dager hvis de skal ha med bagasje. Anonymkode: 67982...fe6 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 21:13 #8 Skrevet torsdag kl. 21:13 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Damer, hvorfor roter dere sånn inn i #!≠🤬|˚ inne i bilen deres? Det er som regel et rottereir uten like inne i bilenene deres. Har alltid stusset på hvorfor? Anonymkode: 16de9...5ad Og du har snakket med absolutt alle damer som har bil? Jeg har bil og det er ingen andre som trenger å legge seg oppi hvordan den ser ut utvendig og innvendig 😊 Min bil - mine valg 😊
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:52 #9 Skrevet torsdag kl. 21:52 Bilen er ryddig bestandig, unntatt på langtur. Men da ryddes den dagen etter og er tilbake til sitt normale, ryddige jeg. Anonymkode: f3df6...006
AnonymBruker Skrevet i går, 03:07 #10 Skrevet i går, 03:07 Min bil er ryddig og ren. Har ikke noe i bilen, bortsett fra det som skal være der (type refleksvest, kost, skrape, varseltrekant etc.) Anonymkode: 629a1...a77 2
AnonymBruker Skrevet i går, 03:31 #11 Skrevet i går, 03:31 K39. Min bil er skitten og rotete fordi jeg bruker den som varebil for oppussingsprosjekter jeg gjør overalt. Sist uke tok jeg ut barneseter og kjøpte store bruddskifer I den til et støpeprosjekt. Min mann transporterer kun barna hjem fra barnehagen i sin bil og holder seg unna prosjekter og handy ting. Bilen blir fort skitten pga alt dette. Anonymkode: 08210...d6b
AnonymBruker Skrevet i går, 04:45 #12 Skrevet i går, 04:45 Det er praktisk. Har et utvalg sko til jobb. Paraply i to størrelser. Ekstra jakker. SkJerf jeg har tatt av meg når det blir for varmt. Noen artikkler, et tastatur (jobb). Antibac og handkrem, wetwipes og kleenex. Bærenett i ulike størrelser. Solbriller. Adgangskort. Leppeprodukter og et pudder. Er litt som ellers i livet, med menn og manglende handveske. Vi kommer frem, han har ikke egnede sko, han har glemt jakke. Det regner, han har ikke paraply. Han søler noe - ingenting å tørke seg eller bilen med. Må stadig kjøpe plastposer da bærenettene ligger hjemme. Stoppe på langtur og kjøpe enda et sett med solbriller da sola "plutselig" dukket opp når det ble lyst. Anonymkode: 61c6c...962 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Jeg vasker, polerer både med og uten maskin og vokser. Støvsuger, tørker støv, vasker vinduer og speil. Ingen får spise annet enn det som kan støvsuges opp i min bil, som bl.a is og sjokolade. Når den er nyvasket, noe den veldig ofte er, så ser den helt ny ut. Ingen bulker, riper eller flekker og gris innvendig. Så alle damer behandler ikke bilen sin dårlig. 🤗 Anonymkode: 695ff...0c7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vasker, polerer både med og uten maskin og vokser. Støvsuger, tørker støv, vasker vinduer og speil. Ingen får spise annet enn det som kan støvsuges opp i min bil, som bl.a is og sjokolade. Når den er nyvasket, noe den veldig ofte er, så ser den helt ny ut. Ingen bulker, riper eller flekker og gris innvendig. Så alle damer behandler ikke bilen sin dårlig. 🤗 Anonymkode: 695ff...0c7 Her diskuterer vi rot og ting. Jeg har også forbud mot spising i bilen, og drikke utover vann. Og har et fast sted som tar utvendig og innvendig renhold jevnlig. Anonymkode: 61c6c...962
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden K58, med alltid ryddig bil. Har aldri vært lov å spise i bilen min. Det eneste jeg har der, er et par solbriller og en eske pastiller 🙂 Anonymkode: fa6f1...a23
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden Min bil er ryddig. Det er når samboeren har sittet på eller kjørt det blir rotete…… Jeg trives best i ren og ryddig bil. Typ at du ikke blir flau av å plutselig få passasjerer uanmeldt. Har barn på fire år i bilen, men vi pleier ikke servere mat og drikke på biltur. Så det mest grisete er egentlig gjørmen under skoene hans, men vi har sånn beskyttelsestrekk mot setet som er lett å fjerne, riste, vaske og tørke. Men gleder meg til vi snur han, så det havner ned på gulvet istedenfor… 😂 Anonymkode: b5543...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå