AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #1 Skrevet 2. oktober 2025 Jeg merker at hver gang sjefen (mann i slutten av 40-årene) kommer bort til min pult, så stinker han sur kaffe. Kaffe drikker jeg noe av selv, men ofte 1-2 kopper om dagen. Min mor drikker MYE kaffe og jeg merker ingenting på henne. Så jeg vet ikke hvorfor jeg har luktet dette mer på enkelte. Selv om sjefen er på første koppen om dagen, så lukter han sur kaffe. Hele han bare eimer sur kaffe. Jeg husker jeg hadde en kontaktlærer en gang som luktet tilsvarende og jeg måtte holde pusten når han skulle hjelpe meg med noe. Nå gjør jeg tilsvarende med sjefen.. Det er jo synd, men også slitsomt. Selv om jeg står ved siden av hans pult og han skal vise meg noe, så merker jeg det. Merker ikke de dette selv? Merker ikke partner? Eller er det bare meg som er sær? (For ordens skyld, jeg har aldri sagt noe og tror ikke jeg kommer til å gjøre det) Anonymkode: c3c1b...58b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #2 Skrevet 2. oktober 2025 Man merker som oftest ikke sin egen kroppslukt hvis det er det du tenker på. Anonymkode: db630...7d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå