AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Noen tanker? Den kinesiske har bedre batterirekkevidde. Anonymkode: af088...cda
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen tanker? Den kinesiske har bedre batterirekkevidde. Anonymkode: af088...cda Er det noe å tvile på? BYD er store på både elbiler å busser å er det kinesiske bilmerket som er mest solgt i Norge. Det andre er en Opel 🤬🤬🤬 Anonymkode: e0482...07f
Druid Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg har ikke noe negativt bilde av Opel som merke, men ikke bare er jeg overasket over at den Fronteraen er lov til å selges innen EU, men jeg mener den symboliserer alt som er galt med utviklingen av biler innen EU for tiden.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Druid skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke noe negativt bilde av Opel som merke, men ikke bare er jeg overasket over at den Fronteraen er lov til å selges innen EU, men jeg mener den symboliserer alt som er galt med utviklingen av biler innen EU for tiden. Kan du si noe om hvorfor? Anonymkode: af088...cda
Druid Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du si noe om hvorfor? Anonymkode: af088...cda Jeg var rimelig sikker på at adaptiv cruisekontroll var en av kjøreassistentene som nå ble påbudt innen EU. Men det at den mangler det, betyr at teknologi plattformen for bilen er utdatert selv for bensinbiler. Motoren er veldig underdimensjonert hvilket hinter om at det er gjort valg for å sikre kjørelengde på tross av lite batteri. Bilbransjen er i en startgrop for å bytte til El, hvilket betyr at fokus må være på å investere i å få ett forsprang. Når Stellantis legger ut en slik bil, som er så langt tilbake på plattform utviklingen, forteller de at de har feil fokus. Og dette er et problem som biter stort sett alle som skal konkurrere med kineserene, som har bestemt seg for å bli fremtidens Japan i bilverden
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Druid skrev (10 minutter siden): Jeg var rimelig sikker på at adaptiv cruisekontroll var en av kjøreassistentene som nå ble påbudt innen EU. Men det at den mangler det, betyr at teknologi plattformen for bilen er utdatert selv for bensinbiler. Motoren er veldig underdimensjonert hvilket hinter om at det er gjort valg for å sikre kjørelengde på tross av lite batteri. Bilbransjen er i en startgrop for å bytte til El, hvilket betyr at fokus må være på å investere i å få ett forsprang. Når Stellantis legger ut en slik bil, som er så langt tilbake på plattform utviklingen, forteller de at de har feil fokus. Og dette er et problem som biter stort sett alle som skal konkurrere med kineserene, som har bestemt seg for å bli fremtidens Japan i bilverden Så du ville kjøpt kinesisk? Anonymkode: af088...cda
Druid Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du ville kjøpt kinesisk? Anonymkode: af088...cda I dette tilfellet , ja. BYD er et ambisiøst selskap og denne bruker blandt annet Blade batteriet deres som gjør at den anses som veldig sikker på batteri siden. Men jeg vet ikke hva som er tilgjengelig ellers i dette segmentet og rundt denne prisen. Det er ikke veldig god hurtiglading f.eks.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Druid skrev (2 minutter siden): I dette tilfellet , ja. BYD er et ambisiøst selskap og denne bruker blandt annet Blade batteriet deres som gjør at den anses som veldig sikker på batteri siden. Men jeg vet ikke hva som er tilgjengelig ellers i dette segmentet og rundt denne prisen. Det er ikke veldig god hurtiglading f.eks. Vi skal ha el-bil til rundt 300 000. De er ganske like i pris og BYD er sånn sett et bedre kjøp siden den har langt bedre kapasitet. Men Fronteraen er bedre å sitte i, bedre utsyn synes jeg og du sitter høyere. Jeg skal bruke bilen fortrinnsvis til bykjøring og småkjøring så begge kan sikkert fungere fint. Anonymkode: af088...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå