AnonymBruker Skrevet 3. oktober #41 Skrevet 3. oktober Det øker på med varsel. I dag tidlig var det 3, nå har det kommet 2 til. Her skal det komme 32 m/s i kastene, det er vel orkan? Vi tar det absolutt alvorlig, skal ta inn utemøblene i etter jobb. Anonymkode: 2b511...04c 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #42 Skrevet 3. oktober Bare gult nivå her (nord-Norge), så blir nok ingen spesielle forholdsregler. Har tatt inn utemøblene så de ikke skal fly rundt Tror ikke vi ellers trenger å ta spesielle hensyn i denne omgangen. Anonymkode: 00017...c16 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #43 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det øker på med varsel. I dag tidlig var det 3, nå har det kommet 2 til. Her skal det komme 32 m/s i kastene, det er vel orkan? Vi tar det absolutt alvorlig, skal ta inn utemøblene i etter jobb. Anonymkode: 2b511...04c Jeg lurer på om de som svarer så lettvint på det faktisk bor steder der de er reelt utsatt 🤔 Tar det alvorlig her også, også blir det forhåpentligvis ikke så galt, men det vet vi jo ikke. Anonymkode: e482f...6df 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #44 Skrevet 3. oktober Rødt farevarsel her. Har sikret alt ute så godt det lar seg gjøre, men spent på de kastene som kommer i natt. Vi har en del store, gamle trær rundt eiendomen så litt usikker på hvor jeg skal parkere bilen skulle en grein eller noe knekke fra en av dem. Jeg er likevel mest bekymret for vannmengdene da bakken opp til huset her ikke tåler veldig store vannmengder på en gang. Den har reist før. Har en hest jeg MÅ ut til i morgen og spent på kjøreturen og muligheten for å få luftet den noe. Anonymkode: 2717f...816 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #45 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Seriøst?? Denne illustrasjonen må ha blitt gjort av en mann...... Anonymkode: b90d3...6da En mann som drømmer om Drammen. Anonymkode: 13bd7...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #46 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare gult nivå her (nord-Norge), så blir nok ingen spesielle forholdsregler. Har tatt inn utemøblene så de ikke skal fly rundt Tror ikke vi ellers trenger å ta spesielle hensyn i denne omgangen. Anonymkode: 00017...c16 Her jeg bor er det ofte både gult og rødt. Aldri opplevd noe mer enn at kosten og søppelbøtta flytter seg, og at kuldeporten i tunellen av og til stenges om det er vinter Anonymkode: 26093...d93 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #47 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Seriøst?? Denne illustrasjonen må ha blitt gjort av en mann...... Anonymkode: b90d3...6da Men du så det🤪 Anonymkode: 9481c...6e1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #48 Skrevet 3. oktober Bor i rødt, har ingen planer, fester søppelbøtter og tar inn sykler og slikt så går det nok bra. Anonymkode: 67217...74c 2
Nowayback Skrevet 3. oktober #49 Skrevet 3. oktober Ser ikke frem til dette her. Taksteinene på huset er gamle og slitt, og huset er svært værutsatt. Kan bli stygt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #50 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 16.04): Har dere tenkt å gjøre noe spesielt på forhånd? Vi har fått oransj farevarsel, men det røde er i «nærheten». Tenkte å handle inn litt mat (men bare i tilfelle strømbrudd og vi ikke får laget middag), lade mobiler. Har ikke noe løst stående ute, så noe mer kommer vi ikke til å gjøre. Som regel stemmer ikke farevarslene heller, går som regel alltid bedre enn varslet. Anonymkode: db83b...fb0 Neh.. det renner ut i ulv ulv som vanlig. Her på vestlandet så skal det liksom øse ned akkurat nå og vinden være sidelengs - men det er opphold og litt svaie trær innimellom. Forventer ikke noe storm som blir så ille som det ikke har vært på 25 år, det blir jo ALDRI så galt som meldes, det er jo nesten kjedelig for en som elsker storm slik som meg. Anonymkode: 43bcc...c46 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #51 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Neh.. det renner ut i ulv ulv som vanlig. Her på vestlandet så skal det liksom øse ned akkurat nå og vinden være sidelengs - men det er opphold og litt svaie trær innimellom. Forventer ikke noe storm som blir så ille som det ikke har vært på 25 år, det blir jo ALDRI så galt som meldes, det er jo nesten kjedelig for en som elsker storm slik som meg. Anonymkode: 43bcc...c46 Bor på Vestlandet jeg også.Har ikke sett en regndråper ennå,men det blåser godt her ved kysten,bor ca 100 meter fra sjøen,så jeg følger med på den.Båter og ferger går ennå,men det er visst i natt det skal bli verre.Enn så lenge er det bare en vanlig storm,slik som vi er vandt med her. Anonymkode: 1c63b...b85 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #52 Skrevet 3. oktober Jeg har rydda ut. Både hjemme og på jobb. Har ladet mobilen og pc. Skal lade opp powerbanken no. Har masse mat og vann. Så klarer oss. Men tviler på at strømmen går. Hver gang så legger dem litt ekstra på slik at vi er forberedt. Men det går som regel godt. Anonymkode: 7f864...873 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #53 Skrevet 3. oktober Ønsker meg storm, får sove så godt da, men bor på en plass det ikke skjer så ofte 😆 Anonymkode: a7ed3...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #54 Skrevet 3. oktober Jeg skulle kjørt Drammen-Holmestrand i kveld, men er veldig usikker. Noen i samme området som har noen tanker om de hadde turt å ta sjansen? Anonymkode: ff34e...7fb
Pawn Hearts Skrevet 3. oktober #55 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her jeg bor er det ofte både gult og rødt. Aldri opplevd noe mer enn at kosten og søppelbøtta flytter seg, og at kuldeporten i tunellen av og til stenges om det er vinter Anonymkode: 26093...d93 Ja vel. Her har tak blitt blåst av hus, uthus er blitt til pinneved og båter og campingvogner er blitt smadret. Ingen dødsfall, så vidt jeg vet. Kanskje du bor litt skjermet til? Uansett ser det ut til at vi slipper billig unna denne gangen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #56 Skrevet 3. oktober Bor nordpå og ser ikke ut til å bli berørt av uværet. Er uansett vant til all slags vær, og meterologer som (mis)bruker farevarsler i hytt og pine. I vinter stemte vel et eller to farevarsler, ellers var det bare normalt vær. Anonymkode: 5b1d7...d08 1
Nowayback Skrevet 3. oktober #57 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 16.04): Har dere tenkt å gjøre noe spesielt på forhånd? Vi har fått oransj farevarsel, men det røde er i «nærheten». Tenkte å handle inn litt mat (men bare i tilfelle strømbrudd og vi ikke får laget middag), lade mobiler. Har ikke noe løst stående ute, så noe mer kommer vi ikke til å gjøre. Som regel stemmer ikke farevarslene heller, går som regel alltid bedre enn varslet. Anonymkode: db83b...fb0 Bortsett fra 1.januar 2024 da det kom 1,5 meter snø på kort tid, som ingen forutså. Det er bedre at man er føre var og heller tar litt hardt i. Jeg har tatt inn utemøblene som stod på verandaen. Det blåser allerede greit her nå, sånn at vinden virkelig tar tak i kroppen og det er vanskelig å gå. I alle fall i kastene.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #58 Skrevet 3. oktober Ja, det har revet av takplater i nabolaget. Anonymkode: fabf3...1c9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #59 Skrevet 3. oktober I nabokommunen står en trailer på tverke i velen. Anonymkode: fabf3...1c9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #60 Skrevet 3. oktober Ingen storm her, ikke regn en gang. Sandnes. Anonymkode: d2245...88a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå