AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Skrevet 2. oktober Og det går fint. Jeg koser meg i adventstiden, selve julen og romjula hvert år. Men skulle ønske jeg kunne gjort litt mer ut av det. Jeg elsker å pynte til jul og legger ned en del arbeid i det. Men siden venner av meg og spesielt familien ikke er julemennesker, så legges det ikke merke til og negative ting rundt jula blir heller dratt frem. Stresset, pengebruken osv. Noe jeg selvfølgelig forstår, men jeg selv legger ikke vekt på sånt. Ikke gir/får jeg mye gaver heller. Min forrige kjæreste likte ikke jul i det hele tatt. Følte jeg måtte begrense pyntingen da, for han ble bare sur og irritert. Gud så godt det var når første julen som singel kom og jeg kunne gjøre nøyaktig det jeg ville! Er det flere som meg? Synes det er litt trist i blant. Savner venninner som verdsetter jula, pyntingen og tradisjonene like mye som meg. Hadde vært kjekt å få noen nye bekjentskaper 🎄🎄🎄 Anonymkode: e0a76...03f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Skrevet 2. oktober Jeg elsker jula, og legger mye i både forberedelser, pynting og kos. Mannen forsto seg ikke på det, til å begynne med. Barndomsjula hans besto av krangling, fyll og vold, mens mine minner var kun gode. Til tross for at svigermor pynta og styra til jul, ble det ufred, og han hadde aldri hatt adventskalender eller julestrømpe eller noe sånn. Så de første årene var det mye offing og klaging, men jeg holdt på mitt, og laget de tradisjonene jeg hadde bestemt meg for å lage for min familie. Og gjett hva? Han har blitt "smittet" av meg, og prøver t.o.m å få meg til å pynte tidligere🥰 Så hold på julekosen din, og lukk ørene for grinchekommentarer. Gjør det DU vil, og kanskje sprer du mer glede enn de rundt deg vil innrømme! Du er iallefall ikke alene! Vi er mange som elsker jula og pynten og kosen❤️ Anonymkode: c4575...84a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå