AnonymBruker Skrevet 4. oktober #21 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kan herved avkrefte at du har noe som helst peiling på hva du snakker om. M50 Anonymkode: 83fb4...de9 Jeg tror innlegget du svarer på her var skrevet av en mann. Du er kanskje ikke så ille selv, men mange menn er slik! Anonymkode: a1b73...ed1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:37 #22 Skrevet mandag kl. 19:37 AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 14.18): En bekjent lå med søstra til dama si og skrøt av det, samtidig som han var veldig på at ingen skulle få vite det og det skulle aldri skje igjen. Fram til det skjedde neste gang, fordi hun ikke fikk nok hjemme. Skjønner ikke at noen vil partneren sin så vondt. Og i hvertfall ikke at noen vil gjøre det mot søsteren sin. Anonymkode: 0eeb8...2e8 Hvordan går det med dama den dag i dag? Håper hun dumpet idioten, og at hun har hatt mange gode støttespillere rundt seg. Jeg håper også inderlig på at hun har fått snakket med noen slik at hun kan bearbeide traumene dette må ha påført henne. Og for all del ikke skyv det under teppet, la alle vite hvor avskyelig han og søsteren hennes er. Har de vist noe tegn til anger i ettertid, for deres umoralske handlinger? Anonymkode: 83ca3...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå