AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:40 #1 Skrevet torsdag kl. 10:40 Noen som har vært borti at kjæresten virker intressert i søstra de? Hva gjorde du? Anonymkode: 0676f...b17
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:55 #2 Skrevet torsdag kl. 10:55 Ahh, jeg blir alltid det. Det som tiltrekker er det ulovlige og spennende. Ikke noe du kan gjøre med det. Jeg har det sånn i hvert forhold, tenker på søstra når jeg onanerer - eller svigerinna. Gjør aldri noe mer ut av det. Anonymkode: e16d7...218 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:18 #3 Skrevet torsdag kl. 12:18 En bekjent lå med søstra til dama si og skrøt av det, samtidig som han var veldig på at ingen skulle få vite det og det skulle aldri skje igjen. Fram til det skjedde neste gang, fordi hun ikke fikk nok hjemme. Skjønner ikke at noen vil partneren sin så vondt. Og i hvertfall ikke at noen vil gjøre det mot søsteren sin. Anonymkode: 0eeb8...2e8 4 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:25 #4 Skrevet torsdag kl. 12:25 Det hadde jeg faktisk ikke orket. Hadde takket for meg og ønsket ham lykke til videre. Anonymkode: e1c4b...87c 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:27 #5 Skrevet torsdag kl. 12:27 Kall meg gjerne Drama Queen, Jeg hadde forlatt …🙄🤮 -Enebarn Anonymkode: c857e...da9 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:28 #6 Skrevet torsdag kl. 12:28 Ja. Eksen min foreslo at tvillingsøsteren min kunne sove i samme seng som oss. Anonymkode: 15c06...b75
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:30 #7 Skrevet torsdag kl. 12:30 Æsj. Dette er ikke vanlig. Anonymkode: 13d6a...bfc 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:32 #8 Skrevet torsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Eksen min foreslo at tvillingsøsteren min kunne sove i samme seng som oss. Anonymkode: 15c06...b75 Litt sånn to for én for ham,og litt incestaktig for deg.....🤢 Skjønte han i det hele tatt hvorfor det var et problem? Anonymkode: 9ef0e...036 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:10 #9 Skrevet torsdag kl. 16:10 Hvordan vet du at han er tiltrukket av henne, ts? Anonymkode: e2cc5...ec5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:36 #10 Skrevet torsdag kl. 18:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan vet du at han er tiltrukket av henne, ts? Anonymkode: e2cc5...ec5 Har man sosiale antenner merker man jo når noen er veldig tiltrukket av en annen når de er sammen. Anonymkode: f3ffd...991
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:26 #11 Skrevet torsdag kl. 19:26 Alle menn vil ha sex med alle kvinner i kjærestens nettverk uansett om det er søstre eller venninner eller andre slektninger osv. Bare stikk innom reddit og les der. De vil ofte også ha mødrene, bestemødrene, tantene osv. også. Menn har ingen skrupler, grenser, standarder.... You name it, de vil ha sex med det. Anonymkode: 5d6b9...726 3 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:30 #12 Skrevet torsdag kl. 19:30 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle menn vil ha sex med alle kvinner i kjærestens nettverk uansett om det er søstre eller venninner eller andre slektninger osv. Bare stikk innom reddit og les der. De vil ofte også ha mødrene, bestemødrene, tantene osv. også. Menn har ingen skrupler, grenser, standarder.... You name it, de vil ha sex med det. Anonymkode: 5d6b9...726 Bra at min mann ikke engang liker verken min søster eller min mor da. 😂 Han hadde sikkert tatt mine venninner om han fikk lov. Anonymkode: 159e5...28c 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:57 #13 Skrevet i går, 16:57 Kjæresten min er dritkåt på søsteren min. Legger ikke skjul på det heller. Hun er reine bimboen, blond, silikonpupper og botox tryne (kan derfor ikke smile). Tar selfies hele tiden og er meget selvopptatt. Drømmedama med andre ord. Jeg er brunette, ikke pupper, med strekkmerker og smilerynker. Naturlig og meg selv. Ulempen er at jeg er forelsket i han, søsteren min kan ikke fordra han. Så han tar meg til takke og sikler på søsteren min. Vet at det er helt høl i hodet å være sammen med han, men jeg tar vel til takke med han tilbake, inntil jeg finner noe bedre. Enn så lenge får jeg regelmessig sex og det er forsåvidt ok. Anonymkode: f3e7c...c1b 4
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #14 Skrevet i går, 17:49 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kjæresten min er dritkåt på søsteren min. Legger ikke skjul på det heller. Hun er reine bimboen, blond, silikonpupper og botox tryne (kan derfor ikke smile). Tar selfies hele tiden og er meget selvopptatt. Drømmedama med andre ord. Jeg er brunette, ikke pupper, med strekkmerker og smilerynker. Naturlig og meg selv. Ulempen er at jeg er forelsket i han, søsteren min kan ikke fordra han. Så han tar meg til takke og sikler på søsteren min. Vet at det er helt høl i hodet å være sammen med han, men jeg tar vel til takke med han tilbake, inntil jeg finner noe bedre. Enn så lenge får jeg regelmessig sex og det er forsåvidt ok. Anonymkode: f3e7c...c1b Dette var et av de merkeligste innlegg jeg har sett, både innholdet i det og hvordan formuleringen er. Anonymkode: a1b73...ed1 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:18 #15 Skrevet i går, 19:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var et av de merkeligste innlegg jeg har sett, både innholdet i det og hvordan formuleringen er. Anonymkode: a1b73...ed1 Jepp. Regelmessig sex. Det er jo liksom så utrolig sjeldent for kvinner, at da må man slå til med en gang. Anonymkode: 21950...fcc 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:27 #16 Skrevet i går, 19:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var et av de merkeligste innlegg jeg har sett, både innholdet i det og hvordan formuleringen er. Anonymkode: a1b73...ed1 Mange som lever slik. Anonymkode: 5d6b9...726
AnonymBruker Skrevet i går, 19:46 #17 Skrevet i går, 19:46 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange som lever slik. Anonymkode: 5d6b9...726 Absolutt ikke. Anonymkode: 21950...fcc 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:54 #18 Skrevet i går, 19:54 Dette tror jeg ikke du finner noen løsning på. Når du først har begynt å tenke i sånne baner, så er forholdet ferdig. Bare å rive av plasteret først som sist. Anonymkode: 3e900...494
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 21.26): Alle menn vil ha sex med alle kvinner i kjærestens nettverk uansett om det er søstre eller venninner eller andre slektninger osv. Bare stikk innom reddit og les der. De vil ofte også ha mødrene, bestemødrene, tantene osv. også. Menn har ingen skrupler, grenser, standarder.... You name it, de vil ha sex med det. Anonymkode: 5d6b9...726 Jeg kan herved avkrefte at du har noe som helst peiling på hva du snakker om. M50 Anonymkode: 83fb4...de9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan herved avkrefte at du har noe som helst peiling på hva du snakker om. M50 Anonymkode: 83fb4...de9 Bare fordi du tenner på menn i tillegg, og kanskje kameratene dine ikke er ærlig med deg, betyr det ikke at dette ikke gjelder 90% eller flere av menn (hovedsakelig streite og bifile riktig nok, ettersom jeg snakket om hunkjønn). Anonymkode: 5d6b9...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå