AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Skrevet 2. oktober Noen som har gått ned 30-40 kg i vekt i 30 årene og ikke opplevd særlig løs hud? Evnt hva tror du gjorde at huden trakk seg tilbake av seg selv? Er det bare gener, eller kommer det an på hva man spiser også? Fasting? Takk for svar! Anonymkode: a10b0...4c4
Saima Skrevet torsdag kl. 19:33 #3 Skrevet torsdag kl. 19:33 Jeg er riktignok nærmere 50, men har gått ned 30 kg og har ikke fått noe særlig løs hud. Gikk ned over 1,5 år da, så mulig det er derfor🤷♀️ Uansett; det er jo helt individuelt hvordan vekttap utarter seg, kroppstype, aktivitetsnivå, ernæring, hormoner osv. Jeg trente kardio og intervall, og har først den siste mnd startet med styrketrening. Spiste ordinær mat (lite raske karbohydrater) og holdt lørdagsgodt til lørdager!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:38 #4 Skrevet torsdag kl. 19:38 Du må trene og det tar lang tid å bli kvitt det Anonymkode: a560f...94b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:42 #5 Skrevet torsdag kl. 19:42 Dette er ikke noe å bekymre seg for før du faktisk har gått ned i vekt og sett resultatet. Anonymkode: b40e1...b67 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 04:22 #6 Skrevet fredag kl. 04:22 Det kan fort ta et par år før huden strammer seg opp, og som ab over her er inne på må du trene. Anonymkode: 6b23b...4ae
Frøkenfryden Skrevet fredag kl. 18:15 #7 Skrevet fredag kl. 18:15 (endret) Gikk kun ned 20, men det var da 1/3 av meg så relativt mye på liten kropp. Var 36. Hud ordna seg kjempefint. Gjorde ikke noe spesielt. Men levde sunt. Trente ikke før etter nedgangen. Endret fredag kl. 18:16 av Frøkenfryden
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:56 #8 Skrevet søndag kl. 12:56 Jeg er 37, har gått ned 25 kg, så litt mindre enn 30 da. Har noe løs hud, mest av alt på magen, men det tenker jeg handler like mye om to graviditeter som vektnedgangen. Syns ikke så veldig, og jeg føler ikke andre 37 åringer har så mye strammere kropp enn meg selv. Ellers er lårene mine veldig «stygge» og klumpete, men jeg har alltid hatt store lår sammenlignet med andre. Anonymkode: 56da9...e3f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:03 #9 Skrevet søndag kl. 13:03 Brukte lang tid og trente både styrke og utholdenhet. Ingen løs hud. Anonymkode: 44c48...6b7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:04 #10 Skrevet søndag kl. 13:04 Gikk ned 30 kg for 2,5 år siden omtrent. Jeg raste ned veldig fort og har løs hud på magen, har trent hele veien, kommer nok aldri til å bli borte. Så må leve med det eller operere. Anonymkode: 44857...641
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:41 #11 Skrevet mandag kl. 17:41 AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 14.56): Jeg er 37, har gått ned 25 kg, så litt mindre enn 30 da. Har noe løs hud, mest av alt på magen, men det tenker jeg handler like mye om to graviditeter som vektnedgangen. Syns ikke så veldig, og jeg føler ikke andre 37 åringer har så mye strammere kropp enn meg selv. Ellers er lårene mine veldig «stygge» og klumpete, men jeg har alltid hatt store lår sammenlignet med andre. Anonymkode: 56da9...e3f Tenkt på om du kan ha lipødem? Anonymkode: 28ace...9a3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:34 #12 Skrevet mandag kl. 20:34 Saima skrev (På 2.10.2025 den 21.33): Jeg er riktignok nærmere 50, men har gått ned 30 kg og har ikke fått noe særlig løs hud. Gikk ned over 1,5 år da, så mulig det er derfor🤷♀️ Uansett; det er jo helt individuelt hvordan vekttap utarter seg, kroppstype, aktivitetsnivå, ernæring, hormoner osv. Jeg trente kardio og intervall, og har først den siste mnd startet med styrketrening. Spiste ordinær mat (lite raske karbohydrater) og holdt lørdagsgodt til lørdager! Så beroligende at man kan gå ned masse OG trene kardio og intervall når man blir gammel 🙈 Anonymkode: 68217...384
Saima Skrevet i går, 08:44 #13 Skrevet i går, 08:44 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så beroligende at man kan gå ned masse OG trene kardio og intervall når man blir gammel 🙈 Anonymkode: 68217...384 🥴🤭😂 En ting som er sikkert er at det med alder blir mer surrealistisk når årene går🥸 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå