AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Skrevet 2. oktober Er det noen som har konkrete tips til en ok turbukse til en veldig smal junior? Junior har en veldig smal og slank kroppsform og utfordringen er rett og slett å finne en turbukse som passer i livet. Mange turbukser har utenpåliggende strammere til junior, men de vi har prøvd av denne typen så langt blir fortsatt alt for store i livet, selv om vi blant annet går ned i lengde og bretter i livet. Nå har vi rundet alt som er av sports- og friluftsbutikker i nærområdet og vurderer å bestille noe på nett. Anonymkode: 0f3d2...df8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Skrevet 2. oktober Har samme utfordring med mine gutter, men etter å ha prøvd alle andre butikker fant vi smale og lange nok turbukser på Sport Outlet. Så dra innom dem hvis du ikke har vært der enda. Anonymkode: 0a22f...f94
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #3 Skrevet 3. oktober Har samme problem til min. Har et belte av denne typen, som vi har kuttet til passe størrelse. (Bonus for at det gir et sted å henge speiderkniven). Forøvrig er det Lundhags traverse, og en turbukse fra Dovrefjell (fra friluftsmagasinet) som passer best, uten å bli for stor nedover bena. (Den fra Dovrefjell er veldig lang ift. størrelsen, så der kunne vi gå ned en størrelse, og fortsatt ha lange nok bein). Anonymkode: a73ae...c20
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Skrevet 3. oktober Norrøna og Trimtex bruker min ungdom som er lang og smal. Anonymkode: 76e5e...00a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Skrevet 3. oktober Dette kommer jo an på hvor smal barnet er, men våre smale barn bruker turbukser fra Jotunheim, kjøpt på Anton Sport. De må dog strammes inn med borrelås på siden, og sitter fortsatt litt løst. Anonymkode: c028d...e38
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Skrevet 12. oktober Litt avhengig av hva du legger i junior, men min tynne gutt passer godt inn i turbuksene fra Gullkorn (vi har brukt modellen Hike) og Trollkids sine. Anonymkode: 3cff1...b77
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Skrevet 12. oktober Vi er fornøyd med Tinden fra Skogstad sport! Men de er ENORME i størrelsen. Gå ned en str. De kan både strammes inn med knapper og glidelås. Alt annet av bukser er et sant helvete, HM kan vi bare glemme. Hvor store mener de at 4-åringer er over rumpa! Alt av bukser faller av om vi kjøper uten innstrammingsmuligheter. Han er nøyaktig en meter høy, men må ned til 86 om det skal passe i livet… Vi brukte 74-shortser i sommer, fra hans første sommer 😂🙄 han er 1 meter og veier i underkant av 15 kilo. Tynn, men fortsatt normal i følge helsestasjonen. Ja ja, trenger ikke være bekymret for at han er overvektig hvert fall… Anonymkode: 4d151...8a9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er fornøyd med Tinden fra Skogstad sport! Men de er ENORME i størrelsen. Gå ned en str. De kan både strammes inn med knapper og glidelås. Alt annet av bukser er et sant helvete, HM kan vi bare glemme. Hvor store mener de at 4-åringer er over rumpa! Alt av bukser faller av om vi kjøper uten innstrammingsmuligheter. Han er nøyaktig en meter høy, men må ned til 86 om det skal passe i livet… Vi brukte 74-shortser i sommer, fra hans første sommer 😂🙄 han er 1 meter og veier i underkant av 15 kilo. Tynn, men fortsatt normal i følge helsestasjonen. Ja ja, trenger ikke være bekymret for at han er overvektig hvert fall… Anonymkode: 4d151...8a9 Høres ut som min! Er nå 114 cm, og kan fremdeles bruke 98/104-trusene 😅 Skrev om Gullkorn Hike og Trollkids over. I tillegg har vi brukt ullbuksene til Hust&Claire mye. Anonymkode: 3cff1...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå