AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Bruker begge mye. Hva er din mening? Anonymkode: f9344...10a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Coop sin grønne er best. Rød liker jeg ikke. Anonymkode: 61a99...c22 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Coop sin grønne er best. Rød liker jeg ikke. Anonymkode: 61a99...c22 Det er den beste🥰 Anonymkode: f9344...10a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Jeg syns Coop sin også, både grønn og rød. Den røde er ikke bare full av chili, men litt rundere i smaken enn de som er veldig sterke. Så kan man jo heller spice opp selv. Anonymkode: a4d11...a98
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Synes Rema sin røde pesto er godt, Coop sin går og. Har ennå dessverre ikke funnet en grønn pesto som smaker bra så den må jeg lage selv men håper på insirasjon her da Anonymkode: cc07d...6a1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Elsker den røde fra eldorado, nettopp pga chili, så hver sin smak 😅 Grønn er verre, der har jeg funnet et lite glass på holdbart av ukjent merke som slo alle de andre, men den er vel ikke å finne igjen. Synes den pizzabakeren bruker er så god og skulle likt å hvite hvilken det er 🤩 Anonymkode: f000b...403
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Elsker den røde fra eldorado, nettopp pga chili, så hver sin smak 😅 Grønn er verre, der har jeg funnet et lite glass på holdbart av ukjent merke som slo alle de andre, men den er vel ikke å finne igjen. Synes den pizzabakeren bruker er så god og skulle likt å hvite hvilken det er 🤩 Anonymkode: f000b...403 De lager den sikkert selv. Anonymkode: 2ea52...9f7
Grønnsaksvaffel Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Jeg liker best den grønne pestoen fra Jacobs utvalgte. Jeg tror ikke jeg har smak noen røde. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Den grønne pestoen til Kolonihagen (selges på Rema 1000) er helt nydelig! Og den grønne pestoen fra Coop sitt eget merke Smak er også fantastisk god - ikke minst; helt uten dårlige oljer som skaper innflammasjon i kroppen! Kun olivenolje brukt i begge to = 👌🏼👌🏼👌🏼 Eneste jeg har funnet på markedet som ikke har den kjole, billige solsikkeoljen i seg 🌿🍃🍶🫒🧄 Litt dyrere enn de billigste ja, men såå verdt det!! Anonymkode: b3c23...443 1 1
Gogglebox Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Kjøper bare Helios sin. Spiser rød for det meste, men den grønne er også god! 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den grønne pestoen til Kolonihagen (selges på Rema 1000) er helt nydelig! Og den grønne pestoen fra Coop sitt eget merke Smak er også fantastisk god - ikke minst; helt uten dårlige oljer som skaper innflammasjon i kroppen! Kun olivenolje brukt i begge to = 👌🏼👌🏼👌🏼 Eneste jeg har funnet på markedet som ikke har den kjipe billige solsikkeoljen i seg 🌿🍃🍶🫒🧄 Litt dyrere enn de billigste ja, men såå verdt det!! Anonymkode: b3c23...443 Anonymkode: b3c23...443 1
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Gogglebox skrev (1 time siden): Kjøper bare Helios sin. Spiser rød for det meste, men den grønne er også god! Går i Helios sine her også. Jeg synes de alle er gode, og de er ikke så fete som en del andre. Denne her: https://www.oluf.no/cara-cucina-pesto-alla-genovese-1-kg? selges også på Obs, og mener det er den de bruker på B.I.T. og den er også veldig god. Kan fås i mindre glass også.
Hareena Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden (endret) Barilla har den beste pestoen av de rimelige variantene, synes jeg, Dere bør lese på ingrediensene. Mange billige bytter ut pinjekjerner med cashewnøtter for å få ned prisen og det er juks som påvirker smaken negativt. https://meny.no/varer/middagstilbehor/sauser/pesto/pesto-genovese-8076809513753/ Endret 4 timer siden av Hareena
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Jeg liker den røde til Eldorado best, siden det er chilipesto. Grønn husker jeg ikke hva merket heter, men den er laget i Italia eller noe (hvit etikett, kjøper den i grønnsaksbutikk) Anonymkode: 84a49...140
Grønnsaksvaffel Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Hareena skrev (15 minutter siden): Barilla har den beste pestoen av de rimelige variantene, synes jeg, Dere bør lese på ingrediensene. Mange billige bytter ut pinjekjerner med cashewnøtter for å få ned prisen og det er juks som påvirker smaken negativt. https://meny.no/varer/middagstilbehor/sauser/pesto/pesto-genovese-8076809513753/ Det beste er egentlig å lage pestoen selv. Jeg gjorde det tidligere, men så prøvde jeg Jacobs sin som jeg syns smaker omtrent som hjemmelaget. Men nå ser jeg at den blir laget med solsikkeolje, så jeg vurderer å lage selv igjen.
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #17 Skrevet 5 minutter siden Rød fra helios. Anonymkode: 7e887...47b
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #18 Skrevet 1 minutt siden Alt som har olivenolje istedefor rapsolje! Coop sin med olivenolje og kolonihagen sin på rema. Spiser mye Pesto er ingen pesto uten 100% olivenolje Anonymkode: dd4fd...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå