AnonymBruker Skrevet 4. oktober #21 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er flere enn man skulle tro som har det sånn. Sex-fokuset i media gjør at man tror det er sjeldent og unormalt. Bra at noen står frem! 😊 Anonymkode: 7374e...9be Ja veldig oppløftende å lese. Her på KG er det side opp og side ned om at hvis man ikke har sex så er det noe som mangler og da er det bare å gjøre det slutt. Jeg er mann 42 og lever i et slikt ekteskap. Vi har ikke hatt sex på flere år og ikke noe vi savner. Vi har det veldig bra sammen og står støtt. Anonymkode: 1c62a...de9 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #22 Skrevet 5. oktober Men mannen din gjør jo ikke en dritt bortsett fra å levere i barnehagen, du gjør alt, du jobber fullt og du har alt nattevåket? Han prøver å få til sex hver dag? Det er jo på ingen måte rart at du ikke har noen sexlyst.... Herregud, du må være UTSLITT. Hvis dere får til å snakke sammen, så MÅ dere snakke om arbeidsfordeling. Han må begynne å ta annenhver natt med ungene så du får sove. Han får begynne å planlegge måltid og ha ansvar for å handle inn så dere har det dere trenger. Hvis du lager maten, kan han vaske opp og rydde av bordet. Så får han ta fullt ansvar på vaskerommet også. Kanskje du får litt lyst på mannen hvis han ikke oppfører seg som ditt tredje barn. Problemet ditt er ikke mangel på sexlyst, det er mangel på overskudd og en mann som oppfører seg usexy. Jeg skal love deg at dersom du hadde begynt på nytt og forelsket deg i en ny mann, så hadde du oppdaget en ny seksualitet. For et sexpress du står i. Nei, snakk med mannen din om overskudd og å la deg være i fred for sexmaset (det er avtennende). Aksepter at livsfasen dere er i akkurat nå ikke innebærer sex særlig ofte, og det er ok. Ellers hadde jeg kvitta meg med mannen. Mye mindre arbeid å rydde etter to barn istedet for tre. Anonymkode: 45df5...1a7 1 1
Brunello Skrevet 5. oktober #23 Skrevet 5. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 9.40): Jeg har det likedan - og vi har ikke sex lenger. Det er mange år siden sist. Og vi har det kjempefint på alle (andre) måter. Er bestevenner, har mange felles interesser som vi dyrker flere ganger i uken, og samarbeider om et barn med spesielle behov som koster mye av oss. Jeg er også sliten hele tiden. Men hadde ikke spesielt lyst på sex før dette heller. Så hvis min mann hadde behøvd masse sex, hadde han nok ikke holdt ut med meg så lenge i et forhold før vi giftet oss heller. Man MÅ ikke ha masse sex. Man kan fint definere sitt eget forhold, så lenge begge trives i det. Forhold rundt oss rakner, folk skilles og blir single og dater igjen, og jeg og mannen min står støtt i vårt sexløse forhold. Det er nok mange som ikke forstår dette, eller ikke tror at det er mulig å være lykkelig i et slikt forhold, men folk er forskjellige. Jeg har hatt forhold før der jeg har tvunget meg til å ha sex regelmessig, det fungerte ikke i det hele tatt. Da ville jeg heller vært singel resten av livet. Anonymkode: 4df6e...8f0 Interessante betraktninger. Jeg har fundert litt rundt dette selv. Jeg liker godt å ha sex, og vi har det regelmessig sånn ca. en gang eller to i uka. Men det er mye annet som er veldig mye viktigere for meg. Det hadde vært mye verre for meg om kona plutselig ble vegetarianer eller avholds enn om sexlivet stoppet opp. Eller om hun plutselig ikke ville reise til utlandet lenger. Eller om hun ville ha masse dyr. I tillegg skal vi bli besteforeldre sammen en gang i fremtiden (forhåpentligvis får barna egne barn). Jeg tror lykken ved en stabil livspartner en har mye felles med er viktigere enn sex en gang i uka. Endret 5. oktober av Brunello 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå