Gå til innhold

Lykke

Anbefalte innlegg

Gjest ScnappiSchnuppi
Skrevet

Er det noen som har en link til diktet "Lykke" av Randi Nielsen?

Har prøvd å søke, men kunne ikke finne det..

Så jeg prøver lykken her ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frigg
Skrevet (endret)

Ser dårlig ut. Fant ingen linker til diktet.

Du får ta deg en tur på biblioteket eller en bokhandel. :)

Hvis det er noen her som har diktet, husk at det ikke er tillatt å legge ut copyright-beskyttet materiale i forumet.

Men den eneste samlingen hun har utgitt er tilgjengelig på bokkilden.no, eh, ja, snakket litt for tidlig der, altså. Den er utsolgt.

Den heter forresten: Fragment - i lys og skygge. Nei, jeg er ikke sikker på om at det diktet er ute etter finnes der, men jeg er optimist, så jeg vil i allefall tro det!

;)

Endret av Frigg
Gjest Gjest
Skrevet
Ser dårlig ut. Fant ingen linker til diktet.

Du får ta deg en tur på biblioteket eller en bokhandel.  :)

Hvis det er noen her som har diktet, husk at det ikke er tillatt å legge ut copyright-beskyttet materiale i forumet.

Men den eneste samlingen hun har utgitt er tilgjengelig på bokkilden.no, eh, ja, snakket litt for tidlig der, altså. Den er utsolgt.

Den heter forresten: Fragment - i lys og skygge. Nei, jeg er ikke sikker på om at det diktet er ute etter finnes der, men jeg er optimist, så jeg vil i allefall tro det!

;)

Tusen takk for at du prøvde i alle fall! :) Skal se om jeg finner noe på biblioteket, jeg. Kanskje jeg rett og slett skulle ta turen dit i morgen mens mannen sover etter nattarbeidet og jeg har fri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...