AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Skrevet 1. oktober Prøver å få en ren prostataorgasma uten å runke samtidig. Bruker analdildo med vibrering, men når ikke helt til topps. Noen som har tips? Anonymkode: b9fd3...53d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Skrevet 1. oktober Selv får jeg ikke orgasme av å stimulere prostata direkte, men ved å gjøre det via perineum. Anonymkode: 539c9...26f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selv får jeg ikke orgasme av å stimulere prostata direkte, men ved å gjøre det via perineum. Anonymkode: 539c9...26f Gjør du da begge deler og hva bruker du av hjelpemidler? Anonymkode: b9fd3...53d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøver å få en ren prostataorgasma uten å runke samtidig. Bruker analdildo med vibrering, men når ikke helt til topps. Noen som har tips? Anonymkode: b9fd3...53d Ren prostataorgasmer er det mest intense en mann kan oppleve. Den er superintens, langvarig, kan vare i flere minutter. Har løst koden og får prostataorgasmer daglig. Anonymkode: 91c40...256 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Skrevet 2. oktober Jeg tar av meg hatten for dere menn som har forsket så mye på eget rævhål for å oppleve dette. Anonymkode: 9d867...837 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar av meg hatten for dere menn som har forsket så mye på eget rævhål for å oppleve dette. Anonymkode: 9d867...837 Jeg gjør det fordi det er ekstremt deilig og det gir meg rett og slett ekstreme orgasmer som kommer i serier. En orgasmeomgang varer mer enn 30 minutter før jeg nærmest kollapser😅 Anonymkode: 91c40...256 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #7 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ren prostataorgasmer er det mest intense en mann kan oppleve. Den er superintens, langvarig, kan vare i flere minutter. Har løst koden og får prostataorgasmer daglig. Anonymkode: 91c40...256 Hvordan gjøre dette? Jeg vil så gjerne utføre på mannen og han ønsker det også! Anonymkode: 4794c...c0c 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan gjøre dette? Jeg vil så gjerne utføre på mannen og han ønsker det også! Anonymkode: 4794c...c0c Det gjøres sikkert på flere måter, men for meg startet det med dildo med vibrator, masse glidemiddel og ikke bruk for stor dildo i starten. Har han erfaring med å få noe inn bak? Hvis ja, da er det enklere. Et viktig moment, er at han er skikkelig kåt å tent. Anbefaler at du teaser og edger han en god stund. Før en finger eller to inn analt, beveg fingertuppene opp mot magen, finn en litt ruglete kul, masser denne meg fingertuppene, i sirkler rundt og rundt og oppå den. Du vil oppleve den blir mer ruglete og vokser. Du vil å merke på han hvordan han ynker seg, vrir seg og blir mer og mer stakato. Du vil nå oppleve at han har det ekstremt deilig, han klarer ikke å ligge stille, blir som en ål over deg. Onaner han gjerne samtidig i starten, men stopp når du merker han holder på å få orgasme. Når du har edget og pint han lenge nok, fortsett analt meg fingertuppene over og rundt prostata kjertelen. Han vil etter hvert gå inn i transelignende tilstander. Vær ops på mye høylytt stønning og mye skjelvinger og risting fra han på vei mot prostataorgasmen. Bruk god tid, ingen hastverk eller dårlig tid, la han få bygge seg opp lenge, jo lenger, jo sterkere, villere og lengre blir prostataorgasmen. Det kan være slitsomt meg fingrene, men ikke stress, ikke hardt eller fort, men myke sirklende bevegelser. Etter hvert når han og du blir mer vandt til dette, bruk dildo med vibrator med ulik styrke, eller prostata vibrator som er designet for prostata stimulering. Da kan du gi han maksimal nytelse uten selv og bli sliten. Er jeg selv veldig klar og kåt, kommer prostataorgasmen etter 10 minutter, da uten at penis blir stimulert. Har jeg tid, blir det mye edging og nesten-orgasme før den store prostataorgasmen kommer, men da går det så hardt å lenge at jeg noen ganger besvimer av prostataorgasmen. Prøv dere frem, helt sikker på at dere får det til❤️ Anonymkode: 91c40...256 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #9 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det gjøres sikkert på flere måter, men for meg startet det med dildo med vibrator, masse glidemiddel og ikke bruk for stor dildo i starten. Har han erfaring med å få noe inn bak? Hvis ja, da er det enklere. Et viktig moment, er at han er skikkelig kåt å tent. Anbefaler at du teaser og edger han en god stund. Før en finger eller to inn analt, beveg fingertuppene opp mot magen, finn en litt ruglete kul, masser denne meg fingertuppene, i sirkler rundt og rundt og oppå den. Du vil oppleve den blir mer ruglete og vokser. Du vil å merke på han hvordan han ynker seg, vrir seg og blir mer og mer stakato. Du vil nå oppleve at han har det ekstremt deilig, han klarer ikke å ligge stille, blir som en ål over deg. Onaner han gjerne samtidig i starten, men stopp når du merker han holder på å få orgasme. Når du har edget og pint han lenge nok, fortsett analt meg fingertuppene over og rundt prostata kjertelen. Han vil etter hvert gå inn i transelignende tilstander. Vær ops på mye høylytt stønning og mye skjelvinger og risting fra han på vei mot prostataorgasmen. Bruk god tid, ingen hastverk eller dårlig tid, la han få bygge seg opp lenge, jo lenger, jo sterkere, villere og lengre blir prostataorgasmen. Det kan være slitsomt meg fingrene, men ikke stress, ikke hardt eller fort, men myke sirklende bevegelser. Etter hvert når han og du blir mer vandt til dette, bruk dildo med vibrator med ulik styrke, eller prostata vibrator som er designet for prostata stimulering. Da kan du gi han maksimal nytelse uten selv og bli sliten. Er jeg selv veldig klar og kåt, kommer prostataorgasmen etter 10 minutter, da uten at penis blir stimulert. Har jeg tid, blir det mye edging og nesten-orgasme før den store prostataorgasmen kommer, men da går det så hardt å lenge at jeg noen ganger besvimer av prostataorgasmen. Prøv dere frem, helt sikker på at dere får det til❤️ Anonymkode: 91c40...256 Tusen takk for fantastiske tips, disse skal testes ut❤️ Han er veldig positiv til å teste dette, men jeg har bare prøvd med en finger analt på han mens jeg runker samtidig. Han likte det, men selv om jeg kom ganske langt inn med pekefingeren fant jeg ikke prostata. Jeg vendte fingeren opp mot magen som du sier, men kom aldri til dette ruglete punktet, selv om fingeren min var helt inne… Jeg skal forsøke igjen likevel, har så lyst å få det til! Anonymkode: 4794c...c0c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #10 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for fantastiske tips, disse skal testes ut❤️ Han er veldig positiv til å teste dette, men jeg har bare prøvd med en finger analt på han mens jeg runker samtidig. Han likte det, men selv om jeg kom ganske langt inn med pekefingeren fant jeg ikke prostata. Jeg vendte fingeren opp mot magen som du sier, men kom aldri til dette ruglete punktet, selv om fingeren min var helt inne… Jeg skal forsøke igjen likevel, har så lyst å få det til! Anonymkode: 4794c...c0c Hei igjen. Så gøy at dere tester❤️ Dubmå dele hvordan det funker, håper dere får det til. Ikke stress, den sitter kortere inn enn dere tror, kanskje sånn til andre fingerleddet opp mot magen. Det tar litt tid får den vokser å blir knudrete. Hvis du har fingeren inni han og onanerer han til orgasme. Han kommer hardt og intenst da også, men ikke som ren prostata orgasme, som er sånn 10 x sterkere og mye lengre.❤️ Men da vil du kjenne prostata rykke og pulsere og strammer seg i rykk med orgasmen❤️ Når du først har funnet den, vil du være trygg på hvordan du finner den best. Da er det tolmodighet og tid sommskal til før prostataorgasmen hans kommer. Bruk gjerne dildo med vibrator, før den maks 4-6 cm inn, vend tuppen mot magen hans og du vil garantert få respons. Vær klar over høylytt stønning da det går for han og orgasmen kommer❤️ Hadde selv prostataorgasme i ste, alt svartnet å så stjerner da orgasmen kom, fikk 3 stk på rad☺️😅 Anonymkode: 91c40...256 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #11 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei igjen. Så gøy at dere tester❤️ Dubmå dele hvordan det funker, håper dere får det til. Ikke stress, den sitter kortere inn enn dere tror, kanskje sånn til andre fingerleddet opp mot magen. Det tar litt tid får den vokser å blir knudrete. Hvis du har fingeren inni han og onanerer han til orgasme. Han kommer hardt og intenst da også, men ikke som ren prostata orgasme, som er sånn 10 x sterkere og mye lengre.❤️ Men da vil du kjenne prostata rykke og pulsere og strammer seg i rykk med orgasmen❤️ Når du først har funnet den, vil du være trygg på hvordan du finner den best. Da er det tolmodighet og tid sommskal til før prostataorgasmen hans kommer. Bruk gjerne dildo med vibrator, før den maks 4-6 cm inn, vend tuppen mot magen hans og du vil garantert få respons. Vær klar over høylytt stønning da det går for han og orgasmen kommer❤️ Hadde selv prostataorgasme i ste, alt svartnet å så stjerner da orgasmen kom, fikk 3 stk på rad☺️😅 Anonymkode: 91c40...256 Skal oppdatere deg, håper vi klarer å få det til❤️ Anonymkode: 4794c...c0c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #12 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tar av meg hatten for dere menn som har forsket så mye på eget rævhål for å oppleve dette. Anonymkode: 9d867...837 Er vel ikke mer spesielt enn en dame som leter etter g-punktet i sitt gledeshull 😚 Anonymkode: b9fd3...53d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå