AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Skrevet 1. oktober Lurer på om vi skal få oss båltønne, er det noen med erfaring som vil dele? Vi lurer på hvor luktfritt er det egentlig, vil det lukte bål av oss etterpå? Og hvordan er det å få lagd litt mat på de, tenker kjele etc? Og har du et merke du vil anbefale? Og evt annet du tenker kan være greit å vite 😊 Anonymkode: c4a35...202
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Skrevet 7. oktober Jeg vil også ha båltønne. Har vurdert solo stove Anonymkode: d4e47...f20
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Skrevet 7. oktober Vi har bålpanne, og bruker den masse. Koker kaffe på den, lager enkel mat, eller bare koser oss med bål. Det følger med kjetting ned krok til kjele, og rist. Selvfølgelig kan det lukte bål av deg etterpå 🙂. Men om du har tørr ved, bål som brenner godt og ikke sitter midt i røyken, så går det vel bea. Anonymkode: 29c7e...e24 1
luxifine Skrevet 7. oktober #5 Skrevet 7. oktober Vi har solo stove og er godt fornøyd med den. Gleder meg til våttiden er forbi slik at vi kan sitte ute og spise smores på terrassen igjen. Litt røyk under opptenning, men veldig lite iforhold til vanlig bål. Vi kjøpte en del ekstradeler, dyrt som rakkeren, men gjør som det skal (varmereflektor, gnisninger, spyd, trekk). 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vi har bålpanne, og bruker den masse. Koker kaffe på den, lager enkel mat, eller bare koser oss med bål. Det følger med kjetting ned krok til kjele, og rist. Selvfølgelig kan det lukte bål av deg etterpå 🙂. Men om du har tørr ved, bål som brenner godt og ikke sitter midt i røyken, så går det vel bea. Anonymkode: 29c7e...e24 Bålpanne er ikke det samme som båltønne. Anonymkode: ef57f...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Skrevet 7. oktober Bål med røyk vil jo nødvendigvis bli litt lukt, men er ikke det sjarmen da? Jeg løser det med å ha egne bålklær som brukes kun til det. Anonymkode: 312bd...c5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå