AnonymBruker Skrevet i går, 19:40 #1 Skrevet i går, 19:40 Vi har et nokså nytt oljet parkettgulv som er blitt ganske stygt. Vi vurderer derfor å slipe det ned og legge på matt lakk. Rommet er ca 50m2. Det er ikke ett alternativ å gjøre det selv. Vet noen hva vi må beregne av pris for sliping og lakking? Anonymkode: fad8a...a76
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden I tillegg til selve gulvet må også lister og dørstokker slipes. Det er det som er dyrest. Anonymkode: 543da...e59 1
Kvalitet Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I tillegg til selve gulvet må også lister og dørstokker slipes. Det er det som er dyrest. Anonymkode: 543da...e59 Vi har ikke dørstokker og ser ingen grunn til at lister må slipes.
Million Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Det greieste å gjøre er å kontakte et par firmaer i lokalområdet ditt som driver med dette. Spør om de kan komme på gratis befaring og så gi deg et pristilbud, eller om de ev kan komme med en omtrent-pris på antall kvadrat, gitt over telefon (eller epost). 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Du kan leie maskin og gjøre det selv. Innleid hjelp, da tror jeg nytt gulv er billigere. Anonymkode: 5bd38...0bb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Billigst å kjøpe en pussestang med pussepapir 80. Sett i gang med å pussse. Anonymkode: 0bd7c...79c
newman01 Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Du ka nok regne med rundt 200-300kr/m2 for slipejobben, og 50-100kr/m2 fôr etterbehandling.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Har veldig god erfaring med disse i Oslo: https://westparkettsliperi.no Anonymkode: 543da...e59
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Million skrev (3 timer siden): Det greieste å gjøre er å kontakte et par firmaer i lokalområdet ditt som driver med dette. Spør om de kan komme på gratis befaring og så gi deg et pristilbud, eller om de ev kan komme med en omtrent-pris på antall kvadrat, gitt over telefon (eller epost). Ja, men er stygt redd det nesten blir billigere å legge ny🙈🙈 Anonymkode: fad8a...a76
Million Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men er stygt redd det nesten blir billigere å legge ny🙈🙈 Anonymkode: fad8a...a76 Ja, det kan nok det. La også merke til at du skrev at parketten i dag er oljet? Jeg trodde ikke man kunne lakke oppå treverk som tidligere er oljet, fordi oljen trenger ned i treverket og får lakken til å sitte dårligere? Er mulig jeg tar feil, men det er noe jeg leste en gang for lenge siden... sjekk det opp kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå