Gå til innhold

Skal menn barbere seg der nede?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

JA!

Anonymkode: cf1f0...e08

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det best naturlig. 

Det blir en strammere lukt av glattbarbert kjønn.

Jeg er såpass entusiastisk med tungebruken at det skal godt gjøres for en mann å få til en «glatt nok» barbering, uten at han kjennes ut som en kaktus mot tungen.

Det krever såpass mye jobb å bli fullstendig glatt, unngå nupper og inngrodde hår at jeg ikke synes det er verdt det. 

Ja, man får litt hår i munnen.

Ja, jeg har kommet i skade for at hoste opp en hårball 🐈‍⬛

Men det skjer også når jeg bruker tungen på resten av kroppen òg. 👁️👅👁️

Anonymkode: f822f...614

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes det er grusomt og får helt avsmak av glattbarbert. Har trukket meg fra sex to ganger på grunn av at han var glattbarbert, jeg bare klarer det ikke. Fint å stusse hvis det er ekstremt mye og penisen er mindre enn gjennomsnittet. Slik at man faktisk kommer til. Men er den stor nok så er det ikke behov for å røre noe som helst. Menn skal ha hår, hår er naturlig. 

Glattbarbert er klamt og lukter, det er ekkelt å se på og å kjenne mot egen hud. 

Anonymkode: 87a08...d29

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener menn bør barbere armhuler, baller og trimme resterende. 

Anonymkode: 18469...0a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker det best naturlig. 

Det blir en strammere lukt av glattbarbert kjønn.

Jeg er såpass entusiastisk med tungebruken at det skal godt gjøres for en mann å få til en «glatt nok» barbering, uten at han kjennes ut som en kaktus mot tungen.

Det krever såpass mye jobb å bli fullstendig glatt, unngå nupper og inngrodde hår at jeg ikke synes det er verdt det. 

Ja, man får litt hår i munnen.

Ja, jeg har kommet i skade for at hoste opp en hårball 🐈‍⬛

Men det skjer også når jeg bruker tungen på resten av kroppen òg. 👁️👅👁️

Anonymkode: f822f...614

Helt enig. 

Den lukten er helt grusom! Selv som nydusjet så er lukten der. Etter en halv dag så er lukten ofte stram og intens, såpass at den setter seg i nesen i lang tid. Jeg takler ikke den lukten. Det er derfor jeg selv ikke er glattbarbert heller, for jeg kan kjenne lukten gjennom klærne. Mens med hår så har jeg null lukt og det samme gjelder for menn. Vanlig kjønnslukt er ikke vond, det er kun når man er glattbarbert at lukten blir helt for jævlig. 

Nupper og inngrodde hår er ekkelt å se på, og å kjenne med tunge, hender og opp mot kroppen generelt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg synes det er grusomt og får helt avsmak av glattbarbert. Har trukket meg fra sex to ganger på grunn av at han var glattbarbert, jeg bare klarer det ikke.

Glad for å se at jeg ikke er alene om dette. Jeg mister totalt lysten om en mann er glattbarbert, da står jeg gladelig over! Og har gjort akkurat det samme som deg :)

Skrevet
micromaya skrev (På 3.10.2025 den 20.04):

Det er ikke bare vås. Det stemmer.

(Hvem i all verden fant på at menn skulle barbere seg der nede?! Det er så usexy som det kan få blitt!)

100% enig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Helt enig. 

Den lukten er helt grusom! Selv som nydusjet så er lukten der. Etter en halv dag så er lukten ofte stram og intens, såpass at den setter seg i nesen i lang tid. Jeg takler ikke den lukten. Det er derfor jeg selv ikke er glattbarbert heller, for jeg kan kjenne lukten gjennom klærne. Mens med hår så har jeg null lukt og det samme gjelder for menn. Vanlig kjønnslukt er ikke vond, det er kun når man er glattbarbert at lukten blir helt for jævlig. 

Nupper og inngrodde hår er ekkelt å se på, og å kjenne med tunge, hender og opp mot kroppen generelt. 

Ja, det lukter ikke godt. Merket det og på meg selv de gangene jeg har fjernet at. Lukter fortere ubehagelig enn om jeg beholder hårene der. Liker hårete menn

AnonymBruker
Skrevet

Stusset!

Full busk = nei takk, men går

Glattbarbert = USEXY!

Anonymkode: 592fe...344

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ser ut som en glatt barbert rotte. 
Elsker menn med hårvekst der nede, men selvfølgelig stusset. Samme med kvinner. Mer modent.

Anonymkode: 9c09f...7ae

• Liker 1
Skrevet

Glattbarbert er grusomt... Velfrisert er digg.

• Nyttig 1
Skrevet

Min tunge berører ikke steder det det er lange hår jeg kan få i munnen. Så får det bli opp til deg hva du gjør med den informasjonen dersom du er min partner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg mener menn bør barbere armhuler, baller og trimme resterende. 

Anonymkode: 18469...0a0

🤣

Anonymkode: d527a...f91

Skrevet

Helt enig. 

Det må være noe rart med mannen da. Min har aldri luktet noe. Selv ikke etter en dag. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2025 den 21.07):

Hva foretrekker dere kvinner. Skal menn barbere seg der nede? Skal det være glattbarbert eller trimmet og eller naturlig?

Anonymkode: 4f25f...3e4

helt glattbarbert. Synes skjønnhet er direkte turnoff. 

Anonymkode: 2d071...df7

AnonymBruker
Skrevet
Janmar skrev (18 timer siden):

Det må være noe rart med mannen da. Min har aldri luktet noe. Selv ikke etter en dag. 

Tro meg, det lukter. Ikke alle er i stand til å kjenne lukt like godt som andre. Jeg kjenner lukter ekstremt godt. Alle lukter. Og lukten er der, alltid, med en gang etter dusj. etter en dag er den stram. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tro meg, det lukter. Ikke alle er i stand til å kjenne lukt like godt som andre. Jeg kjenner lukter ekstremt godt. Alle lukter. Og lukten er der, alltid, med en gang etter dusj. etter en dag er den stram. 

Kanskje for kvinner, siden kvinner har utflod. Men vasker en penis, så blir det som å vaske huden på andre steder av kroppen, og det lukter ikke rett etter dusj hvis en vasker seg ordentlig, men mange gjør ikke det da 

Anonymkode: d527a...f91

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn med naturlig behåring over hele kroppen. Det er mest maskulint. Barbering er jålete.

Anonymkode: 9b3d6...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekke at min mann er helt glatt, akkurat som meg. Føles bedre å ha sex når det er glatt, nært og klamt.

Anonymkode: 6926f...ab9

Skrevet

Jeg har en veldig sensitiv nese. Blir kalt sporhund. Så nei ikke alle lukter. Da er det noe med kroppslukta til de du har vært borti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...