Million Skrevet 2. oktober #21 Skrevet 2. oktober Jeg hadde syns det var helt fryktelig om en fyr troppet opp helt glattbarbert der nede... herregud, nei! MENN skal da være hårete som menn, ikke smågutter!!? Skjønner ikke hvem som har kommet opp med den ideen og spredd den, at menn skal shave seg der. Kan være greit å kanskje frisere litt på lengden av det verste om det er veldig mye, men la hårete utseendet være igjen. Tror jeg leste en gang at blant menn så verserte det en teori om at penisen så større ut når den hang der alene uten hår rundt, og at de derfor barberte seg fordi de ville at penis skulle virke større? Stemmer det? Det spiller da null rolle hvordan penisen ser ut. Det er hvordan den funker og føles som har noe å si. 1 7
Verbena Skrevet 2. oktober #22 Skrevet 2. oktober Jeg liker det best helt glatt. Og hvis han ønsker at jeg bruker mye munn på han, så er han det hele veien. Lar han det gro igjen, så vet han at det blir dårlig med munnbruk der nede. Opp til han. 1 2
micromaya Skrevet 2. oktober #23 Skrevet 2. oktober Glattbarbert er fullstendig turn off i min verden. Rett og slett totalt usexy. 2 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #24 Skrevet 2. oktober Foretrekker naturlig behåring. Hvite, norske menn kan sikkert godt korte litt ned på lengden innimellom. Min mørkhudede mann har små, krøllete hår som aldri trenger å stusses. Anonymkode: 2f562...d4a 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #25 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): mannen min bytter på mellom helt glatt og å ha 3mm ca. baller og bakover helt glatt. elsker når vi er helt glatte sammen. og ha sex timene etter er helt nydelig for min del. estetisk synes jeg kanskje det er noe finere med litt hår som de 3mm. Anonymkode: a9358...30f 3 mm er for stikkete for min del. Enten lenger eller glatt. Tar sjelden dusken mer enn litt stuss, men syns det er digg med glatt pung. Nå skal det sies at jeg har ganske mye hår, og jeg syns pungen ser ganske uflidd ut ufrisert med relativt lange hår. Anonymkode: 5e767...d0b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #26 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva foretrekker dere kvinner. Skal menn barbere seg der nede? Skal det være glattbarbert eller trimmet og eller naturlig? Anonymkode: 4f25f...3e4 Rundt matfatet? Ja takk. (Altså rundt pikk, på selve staken og ballene). Anonymkode: 9e430...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #27 Skrevet 2. oktober Helst glatt eller noen millimeter. Anonymkode: 5f18b...3cb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #28 Skrevet 3. oktober Ja! Alt annet er ekkelt Anonymkode: 06992...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #29 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2025 den 21.43): Håret gir friksjon på klitoris og dermed lettere å få orgasme. Anonymkode: b4775...2f0 Det er jo bare vås. Anonymkode: a2cb1...c9c
micromaya Skrevet 3. oktober #30 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo bare vås. Anonymkode: a2cb1...c9c Det er ikke bare vås. Det stemmer. (Hvem i all verden fant på at menn skulle barbere seg der nede?! Det er så usexy som det kan få blitt!) 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #31 Skrevet 3. oktober Stusser nok til at det ikke vikler seg inn under forhuden. Ikke lett med liten tiss 🤪 M50 Anonymkode: a6b77...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #32 Skrevet 3. oktober Jeg har aldri skjønt greia med å barbere. Det er glatt i cirka tjue minutter før det begynner å raspe og nuppe og bare bli helt jævlig. Heldige de som ikke får masse problemer i tillegg. Jeg klør som et helvete, får hudproblemer og stinker svette hvis jeg barberer. Har ikke gjort det siden tidlig i 20-årene, og jeg hatet det da også. Anonymkode: 6cc82...7aa 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #33 Skrevet 3. oktober Det må være kort, men ikke glatt. Anonymkode: 1a69b...093
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #34 Skrevet 3. oktober Med liten tiss, så gjør det seg med lite hår. 3-dagersskjegg er bedre enn helt glatt. Anonymkode: 54cd6...e52
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35 Skrevet 4. oktober Ja, det skal være glatt. Anonymkode: 792d3...290 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #36 Skrevet 4. oktober De tenker den ser større ut ja, herregud menn og penisstørrelse er jo helt manisk. Og dette sier menn selv ja. Den ser større ut tenker de. Foretrekker hår pga deg visuelle , mer mandig og sexy. Men bedre angående bj hvis det er glatt. Men liker det likevel, gir bj også med hår. Og veiviser er vanvittig sexy og lit snodig når man har digg veiviser og så null hår der nede. Anonymkode: 53131...a6b
LeannahDL Skrevet 4. oktober #37 Skrevet 4. oktober Vi er ulike, selv foretrekker jeg at det er glatt der det skal slikkes/suges i allefall,(inkludert ballene så klart,) men jeg er generelt lite glad i hår da.
OxBall Skrevet 4. oktober #38 Skrevet 4. oktober På meg selv er det enten en stripe eller glatt. Stripa trimmes litt ned. Alt rundt, eller når det skal være glatt, brukes det voks. Gidder ikke stikkende stubber etter en dag.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #39 Skrevet 4. oktober micromaya skrev (På 3.10.2025 den 20.04): Det er ikke bare vås. Det stemmer. (Hvem i all verden fant på at menn skulle barbere seg der nede?! Det er så usexy som det kan få blitt!) Enig. For meg er glattbarberte menn det mange i dag kaller et «ick». Skikkelig usexy. Anonymkode: 6a219...2f9 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #40 Skrevet 4. oktober Er han hårete av natur så er det kjempesexy at han har hår. Da jeg var ung kunne jeg ikke fordra hårete brystkasser. På rett mann med en sexy attitude så er det ufattelig sexy 🤤 Anonymkode: d6ea5...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå