Gå til innhold

Skal menn barbere seg der nede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere kvinner. Skal menn barbere seg der nede? Skal det være glattbarbert eller trimmet og eller naturlig?

Anonymkode: 4f25f...3e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe jeg hadde sagt noe som helst om på eget initiativ, da det i det store og hele betyr lite for min del.

Om partner hadde spurt, så hadde jeg vært ærlig på jeg minst av alt ville at han barberte seg. Jeg syntes det er usexy.

Naturlig eller stusset blir «hip som hap».

Anonymkode: 6a219...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på mengde hår. Aldri glatt, men er det mye er det pent om det er frisert og holdt hygienisk og pent. 

Anonymkode: 9541b...902

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hold det frisert, alt anna ser snålt ut. 

Anonymkode: 2ab99...69e

AnonymBruker
Skrevet

Glatt på meg og glatt på deg ❤️

Anonymkode: c0be3...2b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kommer ann på mengde hår. Aldri glatt, men er det mye er det pent om det er frisert og holdt hygienisk og pent. 

Anonymkode: 9541b...902

Enig. Jeg synes at det er turnoff at en voksen mann ser ut som en prepubertal gutt nedentil. 

Anonymkode: 90999...d10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva foretrekker dere kvinner. Skal menn barbere seg der nede? Skal det være glattbarbert eller trimmet og eller naturlig?

De gjør det de føler for! Jeg liker godt at mannen er barbert der, eller ihvertfall godt frisert!

Anonymkode: acce3...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Er selv glatt!

Anonymkode: acce3...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker glatt, men ikke krise om han ikke har barbert på en stund eller.

Anonymkode: 8454e...971

Skrevet

Nei, slutt med det tullet. Er det ikke nok å barbere fjeset? 

AnonymBruker
Skrevet

Med hår, og om du vil selv, litt trimming av lengde/tykkelse på hår

men definitivt hår

kvinne 37

Anonymkode: 2f205...d21

AnonymBruker
Skrevet

Håret gir friksjon på klitoris og dermed lettere å få orgasme.

Anonymkode: b4775...2f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å få masse hår i munnen, så om han ønsker at jeg tar ballene i munnen så må han være barbert. Ellers plager ikke kjønnshår meg når jeg suger eller tar på han. Hår hjelper også til med å gi friksjon mot klitoris, så det går lettere for meg når jeg rir han hvis han har hår. Men det er ikke hår som avgjør min tenning på han, så alt i alt får mannen gjøre hva han vil. Noen ganger er han helt glatt, andre ganger er det jungel 😛 sexen er god uansett 

Anonymkode: b61f3...722

Skrevet

Ballene i munnen? Nå har jeg gått glipp av noe igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det bør vel vera en privatsak om ein velger å barbere "der ned" og ikkje noe som offentligheten har noe med. ? Dersom flertallet av kvinnene  / mennene HER på KG mener at de foretrekker at partneren er barbert så har det vel ein viss påvirkningskraft, og ein foreventningspress. ?

Anonymkode: 61768...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...