AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:04 #1 Skrevet onsdag kl. 19:04 Er det flere her med en jeans fetisj? Både å bruke selv og se andre i jeans Anonymkode: 14fc1...7c5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:21 #2 Skrevet onsdag kl. 19:21 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det flere her med en jeans fetisj? Både å bruke selv og se andre i jeans Anonymkode: 14fc1...7c5 Verste og mest usexy bukse jeg vet om. Anonymkode: 58fc9...3dc 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:18 #3 Skrevet onsdag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det flere her med en jeans fetisj? Både å bruke selv og se andre i jeans Anonymkode: 14fc1...7c5 Ja veldig. Går selv i superstramme jeans. Anonymkode: 59155...a1f 2 2
MiaW. Skrevet onsdag kl. 20:33 #4 Skrevet onsdag kl. 20:33 Vil ikke kalle det en fetish, men jeg syns det er utrolig flott med jeans på en jente som fyller den ut helt riktig. 4 1
Kjempen Skrevet torsdag kl. 11:14 #5 Skrevet torsdag kl. 11:14 Ja, jeg liker veldig godt jenter i trange jeans. det er flott og sexy. Tidligere var det en tråd her som het ; Jenter i jeans. Den har redaksjonen tatt av lufta. Ble det for sexy?😩 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:17 #6 Skrevet torsdag kl. 23:17 Jeans som fremhever kroppens fasong er supersexy Anonymkode: 4bf25...44e 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden liker damer i jeans, ja. å se en dame gå nedover karl johan med en rumpe i cordfløyelsbuker er ikke det samme som en dame i sprettrumpe i jeans. Anonymkode: 32d57...20f
_popcorn_ Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Ryddet for avsporing, og innlegg fra bruker som utgir seg for flere personer. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå