Gå til innhold

Red pill ideology på fremmarsj blant norske kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som det står i overskriften. Er red pill ideology på fremmarsj blant norske kvinner og er feminismen i ferd med å død ut – og hvordan kommer det til å påvirke dating?

Anonymkode: 2515c...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva legger du i dette? 😅

Ja, gamla måtte Google.

Ble ikke klokere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om

Anonymkode: 4630a...e25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (7 minutter siden):

Hva legger du i dette? 😅

Ja, gamla måtte Google.

Ble ikke klokere.

Denne forklarer det ganske greit.

For eksempel: Om du er en kvinne og du ikke klarer å få den jobben du vil ha, er du bluepilled så gir du opp med en gang og kaller verden sexistisk og forsvirrer inn i en fantasiverden hvor dette ikke er din feil, mens en redpilled kvinne innser at hun ikke har det de som ansetter leter etter, derfor må hun forandre seg eller søke et annet yrke.

Prøver du å date som overvektig? En redpilled kvinne aksepterer at overvekt er uattraktivt og derfor enten går ned i vekt eller kompsenerer med noe annet, mens en bluepilled kvinne sier at alle kropper er perfekte og at det er verden som må forandre seg, ikke hun.

Bluepill er ofte assosiert med woke og venstresiden, mens redpill er assosiert med stoisisme og høyresiden.

Anonymkode: bc4f5...4c7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at du må komme deg ut av ekkokammeret ditt og få litt dagslys 🤗

Anonymkode: eb4ec...c50

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne forklarer det ganske greit.

For eksempel: Om du er en kvinne og du ikke klarer å få den jobben du vil ha, er du bluepilled så gir du opp med en gang og kaller verden sexistisk og forsvirrer inn i en fantasiverden hvor dette ikke er din feil, mens en redpilled kvinne innser at hun ikke har det de som ansetter leter etter, derfor må hun forandre seg eller søke et annet yrke.

Prøver du å date som overvektig? En redpilled kvinne aksepterer at overvekt er uattraktivt og derfor enten går ned i vekt eller kompsenerer med noe annet, mens en bluepilled kvinne sier at alle kropper er perfekte og at det er verden som må forandre seg, ikke hun.

Bluepill er ofte assosiert med woke og venstresiden, mens redpill er assosiert med stoisisme og høyresiden.

Jøje meg. 

Da fant jeg riktig tema, men forstod ikke relevansen. 

Tror nok ikke det er noen «fremmarsj» av dette, nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (3 minutter siden):

Jøje meg. 

Da fant jeg riktig tema, men forstod ikke relevansen. 

Tror nok ikke det er noen «fremmarsj» av dette, nei.

Det tror ikke jeg heller, det er for det meste menn som lever i den virkelige verden mens kvinner lever i fantasiverden. Kvinner er også sers imot ansvarlighet, noe som skaper et stort push mot bluepill.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror heller ikke feminismen på noe vis er i ferd med å dø ut. De fleste damer kjenner veldig godt sin verdi som kloke aktører og høyt utdanna yrkespersoner, og vi ser etter lignende trekk hos menn, og er absolutt ikke interessert i å skli inn i ulønna bakkemannskapsliv for menn og barn. Disse trad wife-ene er et helt marginalt og ganske corny fenomen, og de fleste unge damer er mer (og ikke mindre) opptatt av feminisme enn mødrene sine. Heldigvis.

Tror du har sett for mange rare videoer fra USA, gitt. Det er aldri god kilde til kunnskap om verden.

Anonymkode: 3c52f...c30

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tror ikke jeg heller, det er for det meste menn som lever i den virkelige verden mens kvinner lever i fantasiverden. Kvinner er også sers imot ansvarlighet, noe som skaper et stort push mot bluepill.

Hilsen lykkelig gift kvinne,

med høyere utdanning? 😝

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...