Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten til min eks er en veldig bra dame, hyggelig og snill med barna. 

Eksen til min kjæreste synes jeg er et hespetre og forteller det til alle som hører på. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja,jeg ser ned på henne. Men det er kun fordi jeg ikke skjønner hvordan man kan være så blåst at man blir sammen med min ex samboer. 

Anonymkode: 0b884...910

Du ble det jo selv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kålrota skrev (4 timer siden):

Du ble det jo selv?

Æh,ja. Og det var litt blåst av meg. Heldigvis hadde jeg vett til å gå. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så definitivt ned på de første damene eksen hadde etter vi var separert. Vi var gift i tjue år, og den første dama flytta omtrent inn før jeg hadde hentet ut tannbørsten min fra badet. 

Når han etterhvert ble ferdig med unge desperate singeltons, fant han ei på sin egen alder og hun har jeg aldri sett ned på.

Vært lett bekymret for om han er grei med henne, men hun er voksen og tenker godt selv. 

Anonymkode: 3ec80...b55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg så definitivt ned på de første damene eksen hadde etter vi var separert. Vi var gift i tjue år, og den første dama flytta omtrent inn før jeg hadde hentet ut tannbørsten min fra badet. 

Når han etterhvert ble ferdig med unge desperate singeltons, fant han ei på sin egen alder og hun har jeg aldri sett ned på.

Vært lett bekymret for om han er grei med henne, men hun er voksen og tenker godt selv. 

Vil aldri forstå meg på kvinner som ser ned på andre kvinner - for en manns dårlige valg

Anonymkode: 3235f...8ae

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vil aldri forstå meg på kvinner som ser ned på andre kvinner - for en manns dårlige valg

Anonymkode: 3235f...8ae

Nehei? Hvilke dårlige valg tror du skjedde her? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at jeg er mye penere enn hun som eksen er sammen med, ja. Tenker nok generelt at jeg er "bedre" enn henne. Kanskje tanker jeg har fordi jeg overhode ikke kjenner henne. For alt jeg vet er hun en skikkelig flott person både utenpå og inni. Jeg vet at hun ikke hadde noe å gjøre med vårt brudd. Men bruddet vårt var sårt for meg, og uansett hvem han data hadde det sikkert vært rart 

Andre tanker jeg har, er at jeg synes synd på henne. Min eks har masse issues, og jeg vet ikke om han lærte så mye av bruddet vårt. Han kan være intens og kjærlig, og han er trofast, men jeg tenker at han ikke er en mann man kan stole på og bli gammel med. Det er ihvertfall min erfaring at kjærligheten hans forsvinner om det er tøffe tak Han sa selv at han gikk pga min fysiske helse og jeg ser ned på ham pga det, og det var vondt. Jeg ser for meg at hun blir skuffet over at han ikke forblir som i start. Starten er fantastisk, så jeg skjønner at hun har falt for ham. Jeg lurer på hvor mye hun får vite. Har tenkt på å advare henne men det hadde nok blitt dumt.

Vet ikke hvorfor hun skal bry seg om mine tanker da men. Vi har ingenting med hverandre å gjøre. Jeg har såvidt sett noen få bilder av henne, vet ikke en gang navnet hennes 

Anonymkode: 40640...727

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han sa selv at han gikk pga min fysiske helse og jeg ser ned på ham pga det, og det var vondt. Jeg ser for meg at hun blir skuffet over at han ikke forblir som i start. Starten er fantastisk, så jeg skjønner at hun har falt for ham. Jeg lurer på hvor mye hun får vite. Har tenkt på å advare henne men det hadde nok blitt dumt.

Betyr jo ikke at det var derfor, kan ha vært en unnskyldning.

Ingen vits å advare henne, kan hende de passer sammen og har det fint sammen. 

Anonymkode: e01b4...716

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Betyr jo ikke at det var derfor, kan ha vært en unnskyldning.

Ingen vits å advare henne. .  

Han kom med flere grunner, men sa det var hovedgrunnen. Og det virker rimelig ut fra ting han ellers sa og gjorde 

Jeg vil ikke legge meg opp i hans kjærlighetsliv etter bruddet, selv om han lenge prøvde å legge seg opp i mitt Har bare prøvd å gå videre Jeg er ikke vanskelig å finne, så om dama har spørsmål får hun heller komme till meg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er i situasjonen der jeg undrer over dette. Har rundet 40, vi har vært sammen i snart 2 år. Får en følelse av at jeg blir sett på som «stygg», lubben og lite attraktiv. Føler vibbene at ekssamboeren ser på meg med slike øyne. Derfor er jeg nysgjerrig, hvordan oppfatter du som er ekssamboeren den nye dama? 

Anonymkode: 8a82a...ffa

Hun har et omsorgsyrke. Jeg mistenker at hun liker å ta jobben med hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg aldri sagt til noen, men jeg gikk fra mannen da han begynte å bli dement. Merket småting i begynnelsen og visste at dette ville eskalere og jeg ville ende opp som sykepleier for han. Kunne ikke utstå tanken. Han har ikke fått noe diagnose, men jeg måtte hjelpe han å huske ALT. Hjemme kalte jeg og barna faren litt glemsk, utad sa jeg at vi skilte oss fordi vi hadde vokst fra hverandre. Hva han har sagt vet jeg ikke. Vi er i begynnelsen av 40 årene.

Får nok pes nå som jeg forteller dette, forlate en mann som kanskje er syk eller blir syk. Men jeg visste også at han ALDRI ville stille opp for meg om jeg ble syk. Den oppførselen viste han ganske tydelig hver gang jeg eller barna ble syke. Da strøk han på dør. 

Nå har han fått en ny dame og jeg er redd hun kommer til å slite. Spurte barna om hvordan den nye dama håndterte glemskheten til faren. De sa at hun er så forelsket og synes det er bare "søtt". Hjelper han med alt mulig. Håper hun vet hva hun går til, men unner henne det ikke.

Anonymkode: a3952...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Har null tanker om henne.

Håper de gjør hverandre lykkelig. Med meg oppførte han seg som en umoden 16 åring og sviktet totalt som far.

Jeg er lykkelig forlovet og har kjøpt hus.

Anonymkode: bf7cd...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja,jeg ser ned på henne. Men det er kun fordi jeg ikke skjønner hvordan man kan være så blåst at man blir sammen med min ex samboer. 

Du var like blåst selv da du ble sammen med han. Snakk om å skyte seg selv i foten.

Skrevet

Absolutt ikke. Synes barna mine er heldige som har fått en bonusmamma, og som ønsker å være tilstede i deres liv i den grad hun har mulighet til det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Min eksmann er en snill mann og vi skiltes som venner. Han har ny samboer. Ser ikke ned på henne. Hun er oppegående og snill mot våre barn, som er voksne. Glad han har det bra. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, men jeg har en veldig god grunn til å se ned på nye typen til eksen. Han sitter nå i fengsel.

Anonymkode: e5abc...b72

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han kom med flere grunner, men sa det var hovedgrunnen. Og det virker rimelig ut fra ting han ellers sa og gjorde 

Jeg vil ikke legge meg opp i hans kjærlighetsliv etter bruddet, selv om han lenge prøvde å legge seg opp i mitt Har bare prøvd å gå videre Jeg er ikke vanskelig å finne, så om dama har spørsmål får hun heller komme till meg 

Flere grunner til deg ja, men nå var det deg han gjorde det slutt med, så sjansen er null for at han var ærlig.

Bra.

Skrevet
Adrenalina1 skrev (7 timer siden):

Du var like blåst selv da du ble sammen med han. Snakk om å skyte seg selv i foten.

Det du kommenterer på er ikke å skyte seg selv i foten. Å skyte seg selv i foten betyr at man gjør ting vanskeligere for seg selv. Det gjør ikke den personen.

Snakk om å kritisere andre uten å ha sitt eget på det tørre. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne ikke fordra første dama etter meg. Hun var med på å ødeleggelse ekteskapet vårt og viste liten interesse for å inkludere barna våre.

Andre dame kan jeg heller ikke fordra. Våre barn har ett litt komplisert forhold til faren sin og det er fra FØR hun kom inn i bildet. Dette liker hun ikke og har kjefte opp og sendt mailer til barna våre om at de skal skjerpe seg. Barna våre er visstnok utakknemlige og kravstore. Hun har hørt hans side av saken og han har neppe fortalt all dritten han har gjort mot varme våre etter skilsmissen. Jeg har hørt fra andre at han ikke forstår hva galt han har gjort, så garantert at denne dame nr 2 har hørt den samme regla.

Anonymkode: b1f55...d98

Skrevet

Får ikke med meg hva eksene gjør og hvem den er sammen med. 

Anonymkode: 7bd90...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...