Gå til innhold

Ser du ned på den nye dama til ekssamboeren din?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i situasjonen der jeg undrer over dette. Har rundet 40, vi har vært sammen i snart 2 år. Får en følelse av at jeg blir sett på som «stygg», lubben og lite attraktiv. Føler vibbene at ekssamboeren ser på meg med slike øyne. Derfor er jeg nysgjerrig, hvordan oppfatter du som er ekssamboeren den nye dama? 

Anonymkode: 8a82a...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser absolutt ikke ned på dama til eksen. Men jeg syns synd i henne. Jeg vet at han er et helvete å bo sammen med. Særlig når han drikker. Og det gjør han oftere nå enn før ut fra hva som observeres ute på byen. 

Anonymkode: cf3ec...ed6

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er i situasjonen der jeg undrer over dette. Har rundet 40, vi har vært sammen i snart 2 år. Får en følelse av at jeg blir sett på som «stygg», lubben og lite attraktiv. Føler vibbene at ekssamboeren ser på meg med slike øyne. Derfor er jeg nysgjerrig, hvordan oppfatter du som er ekssamboeren den nye dama? 

Jeg syns bare synd på den nye dama til eksen min og skjønner ikke hva hun ser i han (skjønner ikke hva jeg så i han heller). Men jeg ser ikke ned på henne pga utseende eller karriere etc 

Anonymkode: 94c23...c6d

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Beklager for at jeg ikke svarer på spørsmålet, men hvorfor bryr du deg om hva en person, som ikke engang står deg nær, tenker om deg?

Anonymkode: 0c5cd...3e8

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja,jeg ser ned på henne. Men det er kun fordi jeg ikke skjønner hvordan man kan være så blåst at man blir sammen med min ex samboer. 

Anonymkode: 0b884...910

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ser ned på min kjæreste sine ekser. Jeg skjønner ikke hva han har sett i dem i det hele tatt.

Anonymkode: 79fcd...216

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes hun var feit, bleik og desperat. Varte ikke så lenge.

Anonymkode: b690e...a93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ned på min kjæreste sine ekser. Jeg skjønner ikke hva han har sett i dem i det hele tatt.

Tror du misforsto tråden 

Anonymkode: 94c23...c6d

Skrevet

Her er min ex så desperat, at han blir sammen med første dame, som vil ha han. Så har jo ikke vært så mye bra. Vi møttes da vi bare var 19 år, da var han ikke desperat. Og han sier selv, at bedre dame enn meg, får han ikke.

Anonymkode: 31360...ebc

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenkte kun ‘kondolerer’ da min ekssamboer fikk seg ei ny. Driter i hvordan hun ser ut. Jeg vet hva hun flytta inn til. 

Hun har i ettertid flytta ut, også hun før ungen ble ett år… 

TS, eksen bryr seg lite om hvordan du ser ut. Hun ser ikke på deg som konkurrent. 

Anonymkode: 9749e...e35

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja,jeg ser ned på henne. Men det er kun fordi jeg ikke skjønner hvordan man kan være så blåst at man blir sammen med min ex samboer. 

Anonymkode: 0b884...910

Du ble nå sjarmert av han en gang i tiden? 

Anonymkode: 2a680...289

• Liker 11
Skrevet

Det er bare overfladiske mennesker som bryr seg om hvordan andre mennesker ser ut, vel!? Hadde ikke falt meg inn å tenke negativt om noen basert på utseende. Hvis du virker snill og hyggelig ville jeg tenkt «good for him»! Men så har jeg bare snille ekser, da.

Anonymkode: 0acbb...4ca

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes veldig synd i henne og deres felles barn. Jeg vet jo hvor manipulerende og stygg med andre han kan være. Ut fra det min sønn sier, så behandler han ikke henne alltid så bra dessverre. Jeg håper hun innser at hans oppførsel er skadelig for barn å vokse opp med.. Stakkars dame. De giftet seg ett år etter de ble sammen. Da hadde de bare bodd sammen i 9 måneder. Hun sitter så mye dypere i dritten enn jeg noen gang gjorde da vi var sammen..

Anonymkode: cb2f6...208

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser absolutt ikke ned på henne, synes bare synd på henne. Han er en notorisk utro løgner, og hun er sååå forelsket og uvitende. Akkurat som jeg var i min tid.

Anonymkode: 6fb03...500

• Liker 5
Skrevet

Jeg har aldri sett ned på damene han har funnet seg, men jeg har syntes synd på de at de skal gjennom det samme som jeg var gjennom. Han er ekstremt manipulerende og sjarmerer seg inn hos damer helt til fasaden slår sprekker og hans sanne jeg kommer fram. 

Nå har både jeg og barna minimalt med han å gjøre, og at ikke de nye damene ser det som et rødt flagg klarer jeg ikke helt å forstå, men han er nok god til å lyve og framstille det som at det er jeg som er den gale 😅

Anonymkode: 53785...f3c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Folk er jo mer enn vekta si.

En av mine ekser ble sammen med en kvinne som er min «rake motsetning».

Lav, trillrund, ingen utdanning, et par psykiske lidelser, økonomiske utfordringer, osv. 

Men hun er jo så mye mer enn bare det, heldigvis.

Hun er også kjempeflink til å lage mat, bake, har en fantastisk sangstemme, er en habil idrettsutøver i sin gren, er en raus og omsorgsfull venn, er en nær og tilstedeværende mor for sine tre barn, er en kjemperessurs på arbeidsplassen sin, svigerfamilien sin, for barnas lokalmiljø, osv.

Skulle helst sett at hun hadde fått litt hjelp, men det handler om andre ting enn vekta. 

Har aldri tenkt at jeg er en «bedre person». Kan kun oppsummere med at jeg har fått «enklere kort i livet».

Vi er veldig forskjellige, og har ikke så mye annet til felles enn mannen hennes, og våre felles venner.

Mannen hennes er en bra fyr, selv om han og jeg ikke var bra for hverandre.

Jeg tenker at man ikke kan pådra seg enda flere komplekser fordi man går rundt og spekulerer hva kjærestens eks kanskje tenker, tror og føler.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Ble kontaktet et halvt år etter bruddet av den nye dama (som han begynte å date typ noen dager etter at jeg gjorde det slutt. Sannsynlig at det var ei han holdt på med mens vi var sammen) "er han virkelig sånn???". Jeg svarte "ja, men det må du bare finne ut". Han ble sammen med en ny rett etter at hun stakk. Venter egentlig på at hun også tar kontakt. 

Eksen er en luring som ikke viser de verste sidene av seg selv før det har gått en god stund. Kontrollbehov, sjalusi, gaslighting...I starten er han en sjarmør. Pluss han er jo flott å se på. En forførende kar som ser deg inni øynene og sier at "du er fantastisk, jeg er så heldig" Jeg er bare stolt av at jeg kom meg ut, men litt skamfull over at jeg ikke skjønte lunta tidligere. 

Så jeg ser ikke ned på dem. Jeg ble jo selv lurt av han. 

Anonymkode: ac752...177

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den nye samboeren til min eks er en flott dame som har tatt i mot eldste sønnen min på en kjempefin måte 😍 evig takknemlig for at han fant akkurat henne ☺️☺️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg tenkte kun ‘kondolerer’ da min ekssamboer fikk seg ei ny. Driter i hvordan hun ser ut. Jeg vet hva hun flytta inn til. 

Hun har i ettertid flytta ut, også hun før ungen ble ett år… 

TS, eksen bryr seg lite om hvordan du ser ut. Hun ser ikke på deg som konkurrent. 

Anonymkode: 9749e...e35

Hun synes sikkert synd på ts

Anonymkode: a3952...2b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg også. Det er bare en eks da.

Ser ikke ned på dama til eksen men er bekymret for at hun blir grovt brukt. 

Anonymkode: 96f76...53a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...