Gå til innhold

Fetlife/lystclub

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei venninne tipset meg om fetlife og lystklub der man kan chatte osv. jeg er singel og hun kjenner meg godt. (Jeg er mann)
Håpet noen her hadde noen erfaringer om disse sidene eller liknende. 
Takk på forhånd.

m55

Anonymkode: 6f8d0...07d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får tydeligvis ikke svart som jeg vil... 

Skrevet

Så lenge du skjønner at Fl ikke er designet for å være en dating side.. kjør på. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ei venninne tipset meg om fetlife og lystklub der man kan chatte osv. jeg er singel og hun kjenner meg godt. (Jeg er mann)
Håpet noen her hadde noen erfaringer om disse sidene eller liknende. 
Takk på forhånd.

m55

Anonymkode: 6f8d0...07d

Jeg traff ei dame på Lyst-club som jeg pulte grundig på et hotell en gang. Det var deilig. Kom akkurat ut av en skilsmisse, og hun var den første jeg pulte etter flere år i sextørke 🥰💦🍆 Rrrrrr... fantaserer om det fremdeles.

Anonymkode: 8a39a...4ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vært på fetlife en stund og har tilgode å finne attraktive kvinner i hele landet som ikke bare bruker fetlife til å reklamere for OnlyFansen sin. Hvorfor er det slik? Fordi attraktive kvinner ikke trenger bruke fetlife for å få sex i hvilken som helst form. Utvalget blant menn på fetlife er også ganske labert av samme årsak. De få som kan få bra damer finner ikke de damene der og dermed dropper plattformen. De som blir igjen er tørste mannfolk som ikke får kvinner på andre datingapper. 

Anonymkode: 82586...341

Skrevet

Jeg anbefaler Fetlife  der har du tilgang til det meste helt gratis. På lyst Club er nesten alt bare for betalende. 

• Liker 1
Skrevet
Phitta Phjong skrev (3 timer siden):

Jeg anbefaler Fetlife  der har du tilgang til det meste helt gratis. På lyst Club er nesten alt bare for betalende. 

Helt enig :) Har funnet flere kontakter og miljøer der inne....

Skrevet

Jeg er på FL og LC for å ha en fot innenfor i miljøet. Har møtt en del folk fra begge sider. Har hatt mye moro selvfølgelig. Men det er også veldig mange hyggelige og flotte personer der. Folk man gjerne også vil ha som venner og være sosial med ellers i samfunnet. 

Mitt tips er å bli med på eventer osv som kan være fristende for deg. 

Skrevet

Fetlife er ikke en datingapp. Du MÅ lese profiler. De fleste er der for kink, ikke for rene sextreff. 

Jeg er en skeiv kvinne på FL og jeg er så jæææææææævelig lei av menn som ikke evner å lese profiler, jeg får så mye meldinger fra menn, selv om det står HELT øverst på profilen min at jeg ikke finnes interessert i menn. 

Anonymkode: d27c9...42a

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...