Gå til innhold

Bruker du glidemiddel når du har sex?

Bruker du glidemiddel ved samleie?  

69 stemmer

1. 1. Jeg bruker glidemiddel...

• Aldri
      32
    • Av og til
      17
    • Ofte
      8
    • Alltid / nesten alltid
      12

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid ved anal, aldri ved vaginal. Dette alternativet mangler i pollen din.

Anonymkode: f6a8e...7fc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

🤣🤣

Anonymkode: 4b396...5d7

Om du responderer slik så har du ingenting i et slikt forum å gjør. Det ser ut som du ikke forstår kommentaren, eller noe som helst om kvinnekroppen eller hvordan voksne oppegående mennesker kommuniserer. 

Anonymkode: aab91...141

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, bruker alltid glidemiddel. Til hun som mener at kun eldre trenger det: Jeg har brukt glidemiddel siden jeg ble sammen med mannen min da jeg var 21 år. Han er meget velutstyrt, 22 cm. Så uten glidemiddel blir det bare smertefullt.

Anonymkode: d65df...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har heldigvis ikke problemer. Verre med deg 🤣

Anonymkode: 4b396...5d7

Og hva er mitt problem da? Kjenner du meg og kjæresten min? Ikke det nei? Så la være å uttale deg om noe du ikke vet noe om 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Elsket å bruke glidemiddel mer eller mindre siden jeg ble seksuelt aktiv.

Har ingenting med å «trenge» det eller ikke. Det gjør det bare morsommere og bedre💁🏼‍♀️

Anonymkode: 41413...78a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt eller hatt behov for, annet enn til analen.

K52

Anonymkode: 5ed52...8e5

• Hjerte 1
Skrevet

Bruker det av og til. Ved analsex - alltid. Vanlig samleie - aldri. Ved onanering - av og til, og ved bruk av vibrator er det deilig. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, bruker alltid glidemiddel. Til hun som mener at kun eldre trenger det: Jeg har brukt glidemiddel siden jeg ble sammen med mannen min da jeg var 21 år. Han er meget velutstyrt, 22 cm. Så uten glidemiddel blir det bare smertefullt.

Oj....er ikke lengden i seg selv et større problem? Får har  trykt inn alt, eller må han reservere seg ved hvert jukk?

Anonymkode: 1338d...c5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oj....er ikke lengden i seg selv et større problem? Får har  trykt inn alt, eller må han reservere seg ved hvert jukk?

Anonymkode: 1338d...c5b

Han får inn hele, men vi må lirke litt i starten. Så det er ikke noe «peise på» før jeg gir klarsignal. Dessuten må jeg være kåt. Jeg merker at jeg blir «dypere» når jeg er kåt enn når jeg ikke er det.

Skrevet

Kan ikke huske sist vi brukte det, liker det best når der blir røff og penetrering føles hardere og bedre jo tørrere jeg er. Etter kort stund så blir det mer enn vått nok. Digger orgasmene når han må presse og jobbe litt mer for å nå helt inn.

Anonymkode: 7e79f...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...