Gå til innhold

Redd for å sprekke! Alkoholproblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dame på 30 år her dersom det har noe å si. Jeg sliter med avhengighet, spesielt under vanskelige perioder. Jeg har prøvd å oppsøke hjelp, men blir ikke hørt. Så nå skal jeg gå privat. Jeg skal ikke gå inn på historien her, fordi jeg blir lett gjenkjent dersom det er noen kjente her. Men jeg kjenner så veldig på alkoholsuget. Jeg ønsker bare en pause fra tankene mine og ønsker å slappe av. Jeg klarer ikke å slappe av, det har alltid vært så mye kaos i hode mitt. Klarer heller ikke konsentrere meg om noe, som jeg også har slitt med fra barneskolen av. Nå er jeg så lei av helsevesenet at jeg bare vil drikke. Så jeg prøver å stå i mot hver dag. Nå er jeg på seminar med jobben, og sliter med å holde fokus og være tilstede her. Jeg er over alt i hode. Vi har heller ikke lov å drikke her, og det gjør at jeg får enda mer lyst til å drikke. 

Måtte bare få ut trykket. Og håper jeg klarer å holde meg unna alkohol! Har tross alt vært edru i 2 år

Anonymkode: 65904...c0a

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE DRIKK! Du har klart å holde deg i 2 år. Vær snill med deg selv og fortsett slik. ❤️

Anonymkode: aaf72...294

• Liker 2
Skrevet

Frisklivsentralen! 

Anonymkode: 6c846...ec0

Skrevet

Gratulere med 2 år som avholds! Du er sterk, og om du får hjelp privat vill det forhåpentligvis bli lettere med tiden.

Når jeg ønsker en pause fra tankene mine hører jeg på podcaster eller lydbøker. Menner ikke å si at det liksom skal fikse alt, men det kan gjøre det litt enklere å koble av.

Lykke til, du er sterkere en du tror! 

Skrevet

Alkoholen gir deg ikke en pause fra problemene dine. 

Alkoholen gir deg et nytt problem, oppå de andre. 

Anonymkode: d7d94...983

Skrevet

Ring ett av disse alternativene så fort du har mulighet. Det er mye god hjelp å få der.

Du har vært kjempeflink i 2 år, så du skal ikke sprekke nå.

Jeg heier på deg 🥰

IMG_7568.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...