AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden For å ligge 500 i underskudd så må jeg spise få kalorier. Men så skal jeg også få nok proteiner til å ikke gå ned i muskelmasse på samme tid. Optimalt burde jeg ha ca 105g proteiner, 45g fett og 50g karbohydrater. Hvordan fordele det på 2-3 måltider? Virker jo helt håpløst å få til 35-55g proteiner pr måltid? Fett og karbohydrater er enkelt, men det var disse proteinene da. Eksempler på protein jeg spiser er rene råvarer av kjøtt (inkl fjærfe) og fisk og skalldyr av alle slag, gresk yoghurt, cottage cheese, eggehviter++ Noen som har erfaring og kan si litt om hvordan dere legger opp måltid? Anonymkode: 6bde6...e5e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg tror kanskje du burde bite i det sure ultraprosseserte eple å benytte deg av proteinshakes i tillegg en periode. Anonymkode: 976ea...4b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden 1025 kalorier per dag er veldig lite, så jeg tror du burde godta å få i deg mer fett og karbohydrater. Anonymkode: 1bf4b...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Hvem sier du skal ha så mye proteiner? Og hvor lite kalorier skal du spise? Du skal ha ett veldig høyt aktivitetsnivå før det er nødvendig med mer enn 1,2-1,5g protein pr kilo kroppsvekt. Du mister ikke muskelmasse om du ligger i litt kaloriunderskudd og vedlikeholder treningen. Anonymkode: 33ecb...605 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har erfaring og kan si litt om hvordan dere legger opp måltid? Anonymkode: 6bde6...e5e Min erfaring er at proteintilskudd ble det som gjorde det mulig å spise kalorirestriktivt nok og samtidig nå proteinmålet. Anonymkode: b85a4...db4 1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #7 Skrevet 14 minutter siden Takk for råd! Blir mer protein shakes en periode. Ts Anonymkode: 6bde6...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå