Gå til innhold

Ex der frister, sender bilder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt en ex sender bilder og viser seg for friste når det er slut flere år tilbake, andre med den oplevelse, hun ved hva jeg tiltrekkes av og viser meg det . Ikke at hun stalker meg da , men har svært ved sige fra til hin om ik sende flere bild og sms.

Anonymkode: 92603...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun syntes sikkert det var dejlig å være norsk på en danske. :dansk:

Anonymkode: 99292...ad2

Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Jeg hadde forsåvidt ikke hatt noe i mot om noen av mine ekser gjorde det samme, men det hadde vel vært enda særere om de nå etter 25 år plutselig sendte meg noen fristende bilder 😆

• Nyttig 1
Skrevet

hadde nok bedt hu/de om å presse den F**** på den P***** hu var utro med i stede. også hadde jeg nok anmeldt hu.

(litt for morro skyld)

Anonymkode: 6398c...e0a

Gjest Haldrup
Skrevet

Det er veldig vanlig at menn i forhold "SER PÅ MENUEN... MEN SPISER HJEMME....!" 

Om du ikke har noen tanker om å faktisk å ordne henne på nytt, da spiller det vel ingen rolle.... Du har jo allerede dama di, og er antakelig fornøyd med henne...

Eksen din skjønner sikkert snart at det ikke fører til noe og slutter å sende meldinger.... Jeg antar at du ikke komplimenterer hennes fremspring.... Om du gjør det, så er det tydeligvis deg som er problemet...! 

Skrevet

De vil booste sin selvtillit og ha makten. At de fortsatt har draget på eksen. Og de ikke forhold som gjør det samme, de vil teste om de fortsatt kan få positive tilbakemeldinger fra eksen. Syk oppførsel av alle! Er man trygg og fornøyd i forholdet sitt så kontakter man IKKE fortiden sin! Slutt å lek med folks følelser.

Anonymkode: bd2a2...a86

• Liker 1
Skrevet

Hvis disse bildene ikke er ønskelig må du si fra ja, eller bare blokkere og slette henne bort fra alle mulige måter hun sender disse bildene/meldingene på. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo uønskede seksuelle bilder. Bare å anmelde henne så hun blir sendt i fengsel.

Anonymkode: 4fce5...ecc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...