Gå til innhold

Hvor viktig er egentlig balkong/veranda når du kjøper bolig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å bli aktuelt med leilighet uten privat balkong.

Anonymkode: 3480d...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uteplass og plassering/omgivelser er essensielt. Hvordan boligen er innvendig er mindre viktig, her kan man uansett tilpasse en del. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger to uteplasser. Fra morgensol til kveldssol.

Jeg har bodd med balkong - den ble ikke brukt. Jeg liker ikke å bare sitte i solen. Var ikke så stor forskjell på det og det å bo uten balkong i en europeisk storby. Jeg trenger mer plass for å nyte uterommet. 

Jeg lever gjerne ute om sommeren. Tar med meg jobb/PC ut, rusler ut når jeg får en telefon eller er passiv i et møte. Pusle litt med planter, urter og grønnsaker. Ha griller - og bord der mange kan samles. 

Anonymkode: 2ec50...428

Skrevet

Et must for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har uteplass, men den blir ikke brukt. Tørker lite tøy ute pga allergi, og mer styr. Jeg har nok balkong eller noe i den gaten på listen min om jeg skal kjøpe noe, men det er ikke helt avgjørende. 

«Drømmen» er innglasset balkong som blir som en ekstra stue, med god plass til å dyrke. Jeg dyrker i stua nå, og det går fint, men hadde vært fint med noe litt mer. 

«Uteplass» vet jeg i hvert fall at jeg ikke trenger, og minst mulig vedlikehold, men jeg hadde gjerne likt en balkong, men som sagt ikke avgjørende. 

(Jeg liker ikke å sitte i solen, men er aktiv ute en del timer hver dag. Det klarer jeg fint uten å ha balkong. K40)

Anonymkode: 22307...61b

AnonymBruker
Skrevet

Tristeste livet jeg kan tenke meg er i en by uten uteplass, det må være som å være i fengsel. 

Jeg bor på terrassen året rundt, jeg har mange kvadrat med hage og uteplass. Jeg har parkering til 20 biler på egen tomt. Kunne ikke tenke meg noe annet. 

Anonymkode: 55bc5...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor i alle dager leier voksne folk??

Anonymkode: 6ad84...8a4

Jeg er ufør på minstesats. Jeg er gift, men det er svært dyrt å kjøpe noe eget her vi bor. Da jeg jobbet deltid tidligere fikk vi heller ikke lån. 

Anonymkode: 21646...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...