AnonymBruker Skrevet 1. oktober #21 Skrevet 1. oktober Kommer aldri til å bli aktuelt med leilighet uten privat balkong. Anonymkode: 3480d...d57
Myrmica Skrevet 1. oktober #22 Skrevet 1. oktober Uteplass og plassering/omgivelser er essensielt. Hvordan boligen er innvendig er mindre viktig, her kan man uansett tilpasse en del. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #23 Skrevet 1. oktober Jeg trenger to uteplasser. Fra morgensol til kveldssol. Jeg har bodd med balkong - den ble ikke brukt. Jeg liker ikke å bare sitte i solen. Var ikke så stor forskjell på det og det å bo uten balkong i en europeisk storby. Jeg trenger mer plass for å nyte uterommet. Jeg lever gjerne ute om sommeren. Tar med meg jobb/PC ut, rusler ut når jeg får en telefon eller er passiv i et møte. Pusle litt med planter, urter og grønnsaker. Ha griller - og bord der mange kan samles. Anonymkode: 2ec50...428
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #25 Skrevet 1. oktober Jeg har uteplass, men den blir ikke brukt. Tørker lite tøy ute pga allergi, og mer styr. Jeg har nok balkong eller noe i den gaten på listen min om jeg skal kjøpe noe, men det er ikke helt avgjørende. «Drømmen» er innglasset balkong som blir som en ekstra stue, med god plass til å dyrke. Jeg dyrker i stua nå, og det går fint, men hadde vært fint med noe litt mer. «Uteplass» vet jeg i hvert fall at jeg ikke trenger, og minst mulig vedlikehold, men jeg hadde gjerne likt en balkong, men som sagt ikke avgjørende. (Jeg liker ikke å sitte i solen, men er aktiv ute en del timer hver dag. Det klarer jeg fint uten å ha balkong. K40) Anonymkode: 22307...61b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #26 Skrevet 1. oktober Tristeste livet jeg kan tenke meg er i en by uten uteplass, det må være som å være i fengsel. Jeg bor på terrassen året rundt, jeg har mange kvadrat med hage og uteplass. Jeg har parkering til 20 biler på egen tomt. Kunne ikke tenke meg noe annet. Anonymkode: 55bc5...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #27 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor i alle dager leier voksne folk?? Anonymkode: 6ad84...8a4 Jeg er ufør på minstesats. Jeg er gift, men det er svært dyrt å kjøpe noe eget her vi bor. Da jeg jobbet deltid tidligere fikk vi heller ikke lån. Anonymkode: 21646...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå