Gå til innhold

Hvor viktig er egentlig balkong/veranda når du kjøper bolig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier og har felles terrasse med resten av bygården.

Det er hyggelig det, men savner også min egen balkong der jeg kan sitte i trusa, men likevel ønsker å sitte i solen eller å trekke frisk luft sammen med mine gjester, uten at vi må sitte sammen med Kari, Knut Halvard og Torvald fra oppgangen ved siden av som røyker og diskuterer Trump.

Tenker at når jeg leier er det ikke så nøye med egen uteplass, men når jeg bruker millioner på bolig,vil jeg ha muligheten.

Er over 50 år og litt ferdig med å gå til parker for å sole meg liksom.

Anonymkode: 57ba7...835

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer nok neppe til å bo uten veranda, balkong eller terrasse. Har alltid hatt det. 

Anonymkode: a48f2...df0

• Liker 3
Skrevet

For meg personlig er det essensielt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Avgjørende. Kunne aldri bodd uten. Jeg har på begge sider, så det er alltid sol et sted, og alltid skygge også på varme dager.

Anonymkode: d49dc...5a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et must med uteområder, en liten hageflekk helst men en solrik balkong som det er plass til en sittegruppe kan også gå.

Er på boligjakt nå og uteplass ligger som filter på finn.no!

Anonymkode: 42bcd...306

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har veranda, men bruker den sjeldent. Er klin umulig å bruke den på sommeren for det blir for varmt på den. 

Anonymkode: 9a220...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri klart å bodd et sted. Uten uteplass eller ballkong .

Anonymkode: c3260...620

• Liker 2
Skrevet

Uteplassen er noe av det viktigste for meg. Må ha mulighet til å trekke frisk luft og få vårsola i fjeset. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig viktig. Og helst i begge ender. 

Anonymkode: 3a18f...e23

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vokst opp med terrasse. Foreldrene mine hadde eget hus.

Jeg har eget hus og stor terrasse. Terrassen er mye brukt og er nesten som ett ekstra rom fra vår til høst.

Jeg kunne aldri bodd uten mulighet til egen terrasse/veranda. Så om den dagen kommer og jeg skal kjøpe ny bolig, så er det ett av kravene mine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle ha flyttet til leilighet så skulle jeg garantert hatt veranda ja. Helt uaktuelt uten.

Anonymkode: 4c143...66b

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker min lille balkong og drømmer om større uteplass. De årene jeg var uten savnet jeg å kunne sitte ute uten å måtte gå hjemmefra, men også å ha en verandadør å lufte med og som kunne stå åpen sommerstid.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nr.1 ting jeg ser etter!

Har bodd uten balkong, og det funker jo, men det er herlig å gå ut på egen balkong i badekåpa og med morgenkaffen.

Luksus!

Anonymkode: 020b4...1c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viktig. Har 2 stk og store hage(r).

Anonymkode: c1c9a...f3d

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg midt på ryggen. Aldri brukt den og kunne ikke brydd meg mindre. Er mer et irritasjonsmoment med tanke på vedlikehold. 

Anonymkode: 26e0b...69b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eier ikke noe selv enda, men jeg må ha plass til å sitte/lufte meg utendørs.
K fylt 50. 

Anonymkode: 21646...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Her er og balkong/veranda eller terrasse ett must! Gi meg heller en stor veranda enn plen! Elsker å sitte ute å kjenne vårsolen, ligge å lese en bok i sommervarmen og ta en kaffe en frisk høstdag 🥰

Anonymkode: 72a67...f9b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt enebolig med svær tomt, terrasse og plen. Savner fortsatt en deilig, skjermet balkong. Planlegger å bygge ut kjøkken og stue og plassere gedigen balkong oppå utbygget. Så helt enig 🌷🌷🌷

Anonymkode: 43178...93b

AnonymBruker
Skrevet

Bolig uten balkong eller uteplass er fullstendig uaktuelt. Har balkong nå, bruker den mye og ofte. Har blomster og friske urter der, tørker tøy der, setter ut mat som må kjøles ned om vinteren, lufter sengetøy og tepper, impregnerer sko og mange andre småting. Sitter der og leser, løser kryssord, soler meg, setter meg ut med kjæresten eller en venninne om sommerkveldene, drikker vin og ser på månen eller hører på sommerregnet som plasker ned på balkongen over meg. Balkongen gir meg rett og slett bedre livskvalitet. 

Anonymkode: a02b1...30f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager leier voksne folk??

Anonymkode: 6ad84...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...