AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Hvis jeg skal se EN ny julefilm, hvilken anbefaler du? Jeg har for vane å se de jeg har sett før før de vet jeg gir godfølelsen 🌲🧑🎄 Anonymkode: 5b8f9...d2d
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden For tidlig for å tenke på jul nå, kom tilbake i november. Anonymkode: d1820...e38
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Den ultimate julefilmen er It's a Wonderful Life (1946). Det er det objektivt korrekte svaret. Personlig ville jeg anbefalt Terrifier 3 (2024), men jeg liker den sjangeren. Anonymkode: aa2ce...f06
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Mener du ny som i ny av året? Vi kan jo ikke vite hva du har sett til nå. Anonymkode: 84262...ff7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Personlig ville jeg anbefalt Terrifier 3 (2024), men jeg liker den sjangeren. Anonymkode: aa2ce...f06 Hehe. Anonymkode: 025e7...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå