Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Vikar
Skrevet

Jeg ser at f.eks. Manpower ber jobbsøkere registrere seg via internet. Vil det si at man ikke lenger kan ringe og avtale et møte men bare kan registrere seg som arbeidssøker via internet?

Eller kan man gjøre begge deler?

Jeg føler at man forsvinner i mengden hvis man bare registrerer seg på nett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo fylle inn alt av opplysninger om utdannelse, erfaring osv.. og det er det jo like greit å sitte og fylle inn på nettet selv. Så kan du ev. ta kontakt i ettertid

Skrevet

Jeg registrerte meg hos Manpower på nett. Dagen etter ringte de og ville ha meg inn på intervju.

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg registrerte meg hos Manpower på nett. Dagen etter ringte de og ville ha meg inn på intervju.

Samme skjedde hos meg med Adecco.

Gjest Gjesten
Skrevet

Er det lurt å registrere seg hos fleire byrå, eller blir det feil? Har bestemt meg for å ta permisjon frå jobben min fom 1/7-06, og håpar på nye oppdrag så fort som mogleg. Har ikkje råd til å vere heilt arbeidslaus så lenge. Har søkt sommarjobbar, men eg vil jo helst ha noko meir fast. Og så er eg også redd for å forsvinne i mengda. Nokre tips?

Skrevet

Registrer deg hos flest mulig, det er "tillatt". Du kommer sannsynligvis ikke inn til alle heller. Etterhvert vil det være ett eller to du har mest kontakt med.

Om du ringer uten å fylle ut, tror jeg de vil be deg fylle ut på nett og så vil de ta kontakt, de vil ha en oversikt først.

Skrevet
Registrer deg hos flest mulig, det er "tillatt". Du kommer sannsynligvis ikke inn til alle heller. Etterhvert vil det være ett eller to du har mest kontakt med.

Om du ringer uten å fylle ut, tror jeg de vil be deg fylle ut på nett og så vil de ta kontakt, de vil ha en oversikt først.

Det gjorde de med meg hvertfall. Jeg ringte, og fikk beskjed om å registrere meg, så ville de kontakte meg hvis jeg var interessant.

De ba aldri folk komme på intervju før de vurderte dem som aktuelle til en jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...