Boetica Skrevet 16. oktober #81 Skrevet 16. oktober FreezeandFawn skrev (3 timer siden): Sååå enig! Både Jon og poker-dama er utrolig lite likandes. Beklager, har helt glemt hva hun heter, men hun har gått meg på nervene fra før hun åpnet munnen første gang. Eneste positive er at håret hennes er som en tidsmaskin tilbake til 2001, og det er litt koselig. De er så pompøse, spesielt Jon: «jeg er en TENKER». 🙈 Hvem sier sånt, så kleint. Går rundt, ikke et smil, aldri. Auraen til begge de to er kald. Jon tror han er tidenes superspiller, men har han aldri sett reality og fått med seg at de som blir for dominerende alltid ryker kjapt? (Bortsett fra Line Andersen, da 😅) 14
kikio Skrevet 16. oktober #82 Skrevet 16. oktober Martine irriterer meg. Måten hun klenger seg på han stakkars Simen, kaller han for navn (åååååå lille kattepuuuus) Overdrevent kosete og gjør til stemmen sin. Samtidig virker hun jo genuint snill, men det blir bare too much når hun gjør seg til så veldig. Tror den kjelleren hadde godt av at hun Lotte kom ned. Ikke min type hun heller, hun virker for sint og sær. Men litt gøy å se henne med Martine. Emma og Melody får ekstremt mye tv-tid😴 12
Mrs Robinson Skrevet 16. oktober #83 Skrevet 16. oktober kikio skrev (9 timer siden): Martine irriterer meg. Måten hun klenger seg på han stakkars Simen, kaller han for navn (åååååå lille kattepuuuus) Overdrevent kosete og gjør til stemmen sin. Samtidig virker hun jo genuint snill, men det blir bare too much når hun gjør seg til så veldig. Tror den kjelleren hadde godt av at hun Lotte kom ned. Ikke min type hun heller, hun virker for sint og sær. Men litt gøy å se henne med Martine. Emma og Melody får ekstremt mye tv-tid😴 Man er ganske bøs når man tror at man har rett til å gå og vekke voksne mennesker fordi hun selv har vært oppe halvannen time! Og det verste er måte å bli vekt på - på en halvmeter avstand mens hun stryker lett på skuldra. Hadde blitt ganske forbanna selv Makan til brødhode. Hun behandler folk rundt seg som om de er babyer 18
Harehopp33 Skrevet 17. oktober #84 Skrevet 17. oktober Mrs Robinson skrev (På 16.10.2025 den 20.52): Man er ganske bøs når man tror at man har rett til å gå og vekke voksne mennesker fordi hun selv har vært oppe halvannen time! Og det verste er måte å bli vekt på - på en halvmeter avstand mens hun stryker lett på skuldra. Hadde blitt ganske forbanna selv Makan til brødhode. Hun behandler folk rundt seg som om de er babyer Ja. Veldig irriterende. Hun er jo rake motsetningen til Lotte og Jon. Kan bli interessant 😅 Ellers liker jeg best Dan og de litt eldre damene. 4
Ab_naturals Skrevet 18. oktober #85 Skrevet 18. oktober Sterk historie om Lottes barndom på tv2.no. Uvanlig tøff historie 😔 6 10
anonym35445 Skrevet 18. oktober #86 Skrevet 18. oktober Men er de bare jeg som ble sjokkert over att Lotte er 38 år. Jeg trodde hun var sånn 25-30 år, haha. 1
Babyface Skrevet 18. oktober #87 Skrevet 18. oktober anonym35445 skrev (56 minutter siden): Men er de bare jeg som ble sjokkert over att Lotte er 38 år. Jeg trodde hun var sånn 25-30 år, haha. Synes ikke hun ser yngre ut enn hun er, jeg trodde hun hadde passert 40, særlig fordi hun stilmessig henger igjen fra tidlig 2000-tallet. Men for en hjerteskjærende og grusom barndom hun har hatt. 💔 Og godt å lese at hun har det bra nå, vel fortjent. 12 2 1
Turkis Sau Skrevet 19. oktober #88 Skrevet 19. oktober Babyface skrev (På 18.10.2025 den 15.22): Synes ikke hun ser yngre ut enn hun er, jeg trodde hun hadde passert 40, særlig fordi hun stilmessig henger igjen fra tidlig 2000-tallet. Men for en hjerteskjærende og grusom barndom hun har hatt. 💔 Og godt å lese at hun har det bra nå, vel fortjent. Hva er greien med å latterliggjøre utseende/klesstil i første avsnitt, for så å komme med "men-stakkars-henne-knust hjerte" i andre avsnitt? Direkte usmakelig. Helt forferdelig å lese om Lottes oppvekst. Det er imponerende og rørende at hun står stødig, og at hun har det godt i voksen alder. Heia deg Lotte! Og heia kjærligheten❤️ 7
Cookie123 Skrevet 23. oktober #89 Skrevet 23. oktober Jeg greier bare ikke å like Alberina, kun pga leppene. Sorry, men sånne oppblåste lepper er noe av det styggeste jeg ser. Hadde jeg vært der, hadde jeg stemt på henne bare pga det. 😅 7
sushi92 Skrevet 23. oktober #90 Skrevet 23. oktober Cookie123 skrev (1 time siden): Jeg greier bare ikke å like Alberina, kun pga leppene. Sorry, men sånne oppblåste lepper er noe av det styggeste jeg ser. Hadde jeg vært der, hadde jeg stemt på henne bare pga det. 😅 Om man ikke evner å se på en person utenom å dømme en etter utseende så er jo det tragisk i seg selv🫣 11
MissStiles Skrevet 23. oktober #91 Skrevet 23. oktober Gårsdagens episode var jo med en liten twist. Den så jeg ikke komme men bra at de fikk ut Jon for godt!!! Vanligvis ville jeg tenkt, få ut de sterke spillerne først men tror det var greit at de stemte på Alberina. 7
anonym35445 Skrevet 23. oktober #92 Skrevet 23. oktober John viste seg jo å være en veldig fin fyr🫶🏻. Jeg trekker tilbake de jeg sa om han. 4
Pasha Skrevet 24. oktober #93 Skrevet 24. oktober anonym35445 skrev (12 timer siden): John viste seg jo å være en veldig fin fyr🫶🏻. Jeg trekker tilbake de jeg sa om han. Vi vet jo egentlig ikke det. Han fikk vise seg grei i 1/2 episode omtrent. Forhåpentligvis er dette han, men det kan like gjerne være han den reaksjonen han viste når han ble stemt ut. 2
Irja Skrevet 24. oktober #94 Skrevet 24. oktober Hadde jeg havna i den leiligheten med Martine, så hadde jeg pakket sakene mine i løpet av 5 min. 6
Ninaen Skrevet 24. oktober #95 Skrevet 24. oktober (endret) Irja skrev (12 timer siden): Hadde jeg havna i den leiligheten med Martine, så hadde jeg pakket sakene mine i løpet av 5 min. Hun og Alberina… Kan si mye om Lotte, men om hun greier å være der med de 2+Simen uten å eksplodere er det fader meg respekt. Endret 24. oktober av Ninaen Korrigere autokorrekturen 1 1
Irja Skrevet 24. oktober #96 Skrevet 24. oktober Ninaen skrev (5 timer siden): Hun og Alberina… Kan du mye om Lotte, men om hun greier å være der med de 2+Simen uten å eksplodere er det fader meg respekt. Ja, det krever sitt 😳 1
CeXNS Skrevet 2. november #98 Skrevet 2. november solsolsol skrev (8 minutter siden): Hva skjedde med Jon? Han ble stemt ut og havnet i kjelleren. Der skulle de plutselig stemme ut en av sin gruppe og det ble Jon. 1
Ludovica- Skrevet 2. november #99 Skrevet 2. november Altså dette er en gjeng med uvanlig lite sjarmerende folk? Det kan absolutt være interessant med vanlige folk, men sliter litt med akkurat utvalget her 😄 10
DesmondMiles Skrevet 3. november #100 Skrevet 3. november Ludovica- skrev (17 timer siden): Altså dette er en gjeng med uvanlig lite sjarmerende folk? Det kan absolutt være interessant med vanlige folk, men sliter litt med akkurat utvalget her 😄 Sier det ikke seg selv at folk som har lyst til å bli kjent via reality i dag, er litt "spesielle" folk? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå