Viola712 Skrevet fredag kl. 20:31 #161 Skrevet fredag kl. 20:31 DesmondMiles skrev (2 timer siden): Superkleint hver gang jeg ser voksne mannfolk (Eren og Einar) blir mo i knærne og mister all logikk når de ser en ung jente (Melody) som gråter. Det er skremmende hvor ofte det skjer. For øvrig tenker jeg at sannheten svir for Melody når Lotte kommer med den talen. Om det «bare hadde vært et spill», så hadde hun ikke begynt å grine. Se bare på Lotte, som vet at hun bare spiller et spill. Melody er seg selv der inne. Hun kan vel ikke kalles ung jente- hun er 30 år og voksen kvinne. 1
Djækklåsst Skrevet fredag kl. 20:33 #162 Skrevet fredag kl. 20:33 Viola712 skrev (Akkurat nå): Hun kan vel ikke kalles ung jente- hun er 30 år og voksen kvinne. For to menn som er rundt 20 år eldre kan de likevel tenke sånn. Ikke sikkert de vet akkurat hvor gammel hun er, og oppførselen er jo ganske umoden. 6 1
FORFAR Skrevet lørdag kl. 01:58 #163 Skrevet lørdag kl. 01:58 (endret) Zenhouse skrev (18 timer siden): Eren…jeg skjønte ingenting. Ble han lurt av Magnus eller kjørte han sitt eget løp og hadde uansett ingen planer om å stå med laget nede? Syns alt han sa var så…rotete. Ble nok et dilemma idet han kom inn igjen til guttaboys. Ville ikke være på kjellerlaget. Skapte derfor litt kaos for seg selv, slik at valget ble desto enklere. Endret lørdag kl. 01:59 av FORFAR 2
lalaB Skrevet lørdag kl. 12:26 #164 Skrevet lørdag kl. 12:26 Zenhouse skrev (På 14.11.2025 den 8.48): Eren…jeg skjønte ingenting. Ble han lurt av Magnus eller kjørte han sitt eget løp og hadde uansett ingen planer om å stå med laget nede? Syns alt han sa var så…rotete. Jeg tenker han ble lurt av Magnus. Eren hadde jo ikke kjøpt en stemme dersom han ikke trudde han reelt var i fare? Spent på om han forstår at han ble lurt, og om han skjønner at han ikke fikk noen stemmer. Veldig snodig fyr som ikke tenker så veldig langt. Virka ikke som han forsto at han stemt feil når han stemte på Jon og ikke Simen i første runde heller. Magnus er en smart spiller. Ingen ser på han som en trussel, og allikevel er det han som styrer alt sammen. 5
DesmondMiles Skrevet lørdag kl. 17:20 #165 Skrevet lørdag kl. 17:20 lalaB skrev (4 timer siden): Magnus er en smart spiller. Ingen ser på han som en trussel, og allikevel er det han som styrer alt sammen. Jeg er dessverre litt for at Magnus avslørte seg selv som den farligste spilleren der inne, når han gikk rundt for å få folk til å stemme på Lotte. Tidligere har han holdt seg i bakgrunnen mens noen andre utøver hans ærende. Så om folk har vært på jobb, så husker de dette. Viola712 skrev (20 timer siden): Hun kan vel ikke kalles ung jente- hun er 30 år og voksen kvinne. Hun er umoden i oppførselen, og relativt sett mye yngre enn de nevnte karene. 1 2
-Pusheen- Skrevet 7 timer siden #166 Skrevet 7 timer siden Spoiler Endelig ble Melody utstemt. Hun tror selv det er for at hun er en trussel. Jeg tror det er for at hun skaper så mye uro og usikkerhet. 4 2
anonym35445 Skrevet 5 timer siden #167 Skrevet 5 timer siden -Pusheen- skrev (1 time siden): Skjul innhold Endelig ble Melody utstemt. Hun tror selv det er for at hun er en trussel. Jeg tror det er for at hun skaper så mye uro og usikkerhet. Spoiler Tror jeg også. Folk ville ha hun ut fordi hun skaper dårlig stemning i gruppa. Bare ute etter å skape drama føler jeg… 2 1
-Pusheen- Skrevet 5 timer siden #168 Skrevet 5 timer siden anonym35445 skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Tror jeg også. Folk ville ha hun ut fordi hun skaper dårlig stemning i gruppa. Bare ute etter å skape drama føler jeg… Spoiler Hun kan si så mye hun vil at hun ikke egentlig er spill-Melody på utsiden, men du må være av en viss karakter til å klare å spille så skittent uansett. Det er jo ingen av de andre som slenger rundt seg med de glosene hun har gjort, og ingen som spiller så stygt som henne. 2 1
Boetica Skrevet 2 timer siden #169 Skrevet 2 timer siden Spoiler Søren at Melody røk ut! Den truende salutten hun leverte før hun dro 😂 Hun holdt alle på tå hev og sørget for maks underholdning 👏
Ninaen Skrevet 1 time siden #170 Skrevet 1 time siden Melody skal ha en ting: hun lager underholdning 🙈 1 1
Phoenix Heart Skrevet 1 time siden #171 Skrevet 1 time siden Spoiler Syns det var litt kjedelig at Melody røk ut, nå blir det tamt mot slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå