anonym35445 Skrevet 12. november #141 Skrevet 12. november -Pusheen- skrev (1 time siden): Tror det har vært noe rus, synes jeg har lest om det et sted. Tror nokk du blander med Lotte: https://www.tv2.no/underholdning/spillet/apner-om-traumatisk-barndom-det-var-helvete-pa-jord/18155806/ 2 1
Mrs Robinson Skrevet 13. november #142 Skrevet 13. november Jeg blir dypt sjokkert over voksne mennesker som lar seg manipulere av et så psykisk ustabilt menneske uten reguleringsevner. Det er tydeligvis den som skriker høyest, lengst, kjefter, truer med sosiale sanksjoner og trykker andre mennesker ned som får regjere fritt der inne. Dette tar Melody selvfølgelig som støtte, når sannheten er at de andre synes synd på henne. Møter hun motstand er første og beste løsning å ta det personlig, eksplodere og gå rett i angrep. Hun kan gjerne påstå at hun ikke lyver eller manipulerer, men kroppsspråket, blikkingen og sukkingen sier ALT om hvilken person hun er. Hun bør ta råd fra sin medbergenser og psykiater/foredragsholder Ingvard Wilhelmsen: det er ikke mer synd på deg enn på alle andre. Det å ha opplevd vanskelige ting er ikke er unnskyldning for å være så jævlig mot sine medspillere. Får helt Line Andersen vibber av hele greia 12 9
Ninaen Skrevet 13. november #143 Skrevet 13. november anonym35445 skrev (2 timer siden): Tror nokk du blander med Lotte: https://www.tv2.no/underholdning/spillet/apner-om-traumatisk-barndom-det-var-helvete-pa-jord/18155806/ Nei, var egen artikkel om Melody. Hun har sin historikk, referert angst, depresjon og brors død,, og også bipolar sto det i den ene artikkelen som lå ute. 3
FORFAR Skrevet 13. november #144 Skrevet 13. november Eyr skrev (10 timer siden): Jeg skjønte ikke hvorfor de ga Eren penger jeg. Han hadde nettopp kommet og har fortsatt tette kontakter oppe i forhold til de andre. De rakk jo ikke bygge noe lojalitetsbånd med han. 🤯Ødela hele planen dems. Nå tror jeg Martine og Simen blir lette targets. Godt poeng. Dumt at de stolte på fyren. Han har vært en av guttaboys hele tiden. Klart han ville løpe til Magnus straks han kom inn igjen, like fullt som han ville svikte kjellerlaget sitt (dog ikke uten melodramatiske fakter hvis hensikt var å illustrere at dette var et vanskelig og forvirrende valg for ham). Den største utfordreren i huset er Magnus. Han har et solid grep om gjengen, og da særlig guttaboys. 5 2
kikio Skrevet 13. november #145 Skrevet 13. november Jeg er åpenbart én av få som faktisk håpet litt at Lotte skulle ryke, etter den voldsomme utblåsningen mot Melody foran hele gjengen. Jada, hun fortjente det sikkert. Men måten Lotte tok det opp på var ikke veldig smooth. Hun er et sånn menneske som "jeg sier rett ut hva jeg mener, jeg er bare dønn ærlig" - og så er hun egentlig bare slem. Jeg får litt fnatt av sånne folk som Lotte. Jeg er redd for henne gjennom skjermen liksom. Og hun er sylfrekk. Melody er ikke så skummel. Hun er sleip og lyver, men hun er ikke så kul som det hun tror hun er. Men jeg vil heller ha henne der enn Lotte. Og Martine er fremdeles irriterende. 6
17.11 Skrevet 13. november #146 Skrevet 13. november kikio skrev (1 time siden): Jeg er åpenbart én av få som faktisk håpet litt at Lotte skulle ryke, etter den voldsomme utblåsningen mot Melody foran hele gjengen. Jada, hun fortjente det sikkert. Men måten Lotte tok det opp på var ikke veldig smooth. Hun er et sånn menneske som "jeg sier rett ut hva jeg mener, jeg er bare dønn ærlig" - og så er hun egentlig bare slem. Jeg får litt fnatt av sånne folk som Lotte. Jeg er redd for henne gjennom skjermen liksom. Og hun er sylfrekk. Melody er ikke så skummel. Hun er sleip og lyver, men hun er ikke så kul som det hun tror hun er. Men jeg vil heller ha henne der enn Lotte. Og Martine er fremdeles irriterende. Jeg er enig med deg. Melody spiller et spill, og er forholdsvis åpen om akkurat det. Typisk nordmenn (deltagerne altså) å ikke skjønne realityspill og heller gå rett på person, slik som Lotte. Melody er sykt irriterende med den liksom-så-fete-bergenser-stilen, men jeg syns ikke hun fortjente å bli kjeftet ned av en sutrete trønder som ikke tåler at andre spiller. Konseptet heter Spillet. Det er ikke Love Island de er med på. 3
-Pusheen- Skrevet 13. november #147 Skrevet 13. november Jeg synes ikke Lotte var slem. Hun var gjennomsyret direkte, men ikke slem. Hun har jo sittet og sett på Melody og fått med seg hva som har foregått. 14 2
17.11 Skrevet 13. november #148 Skrevet 13. november Jeg syns heller ikke Lotte var slem, men hun oppførte seg dumt, og jeg hadde stemt henne ut. De fleste deltagerne vet nok sånn ca hvor de har Melody, og ser ikke på henne som en trussel. Lotte derimot, med sin veldig direkte spillestil, lettkrenka og hissige personlighet, og trofaste «søsken» fra underetasjen er en mye større trussel. 3 4
kikio Skrevet 13. november #149 Skrevet 13. november -Pusheen- skrev (1 time siden): Jeg synes ikke Lotte var slem. Hun var gjennomsyret direkte, men ikke slem. Hun har jo sittet og sett på Melody og fått med seg hva som har foregått. Når man skal irettesette andre bør man gjøre det med litt mer verdighet enn det hun viste. Det var bare kjefting - i tillegg lot hun ikke Melody få svare for seg. Når hun først tar det opp foran alle sammen bør hun la motparten få snakke også. Lotte virker svært hevngjerrig, lettkrenket og sint. Melody virker mer behagelig, mildere som person. Men hun bør jekke ned den "kulheten" sin som bare er harry 5 1
Mrs Robinson Skrevet 13. november #150 Skrevet 13. november kikio skrev (8 minutter siden): Når man skal irettesette andre bør man gjøre det med litt mer verdighet enn det hun viste. Det var bare kjefting - i tillegg lot hun ikke Melody få svare for seg. Når hun først tar det opp foran alle sammen bør hun la motparten få snakke også. Lotte virker svært hevngjerrig, lettkrenket og sint. Melody virker mer behagelig, mildere som person. Men hun bør jekke ned den "kulheten" sin som bare er harry Du tuller nå? Hver gang melody møter motstand, setter hun i gang en vendetta hvor hun ignorerer, utestenger, himler med øynene, kjefter og smeller, samt setter i gang utstemmelseskampanjer Er det noen som er hevngjerrige lettkrenket og sinte her er det Melody 20 2
-Pusheen- Skrevet 13. november #151 Skrevet 13. november kikio skrev (2 timer siden): Når man skal irettesette andre bør man gjøre det med litt mer verdighet enn det hun viste. Det var bare kjefting - i tillegg lot hun ikke Melody få svare for seg. Når hun først tar det opp foran alle sammen bør hun la motparten få snakke også. Lotte virker svært hevngjerrig, lettkrenket og sint. Melody virker mer behagelig, mildere som person. Men hun bør jekke ned den "kulheten" sin som bare er harry Dette er jeg helt uenig i. Melody er bitchy, hevngjerrig og spiller stygt, samtidig som hun tar all motstand dødspersonlig. Jeg skjønner veldig godt at Lotte fikk mer enn nok. Om talen var for ærlig eller ikke, kan diskuteres, men alt hun sa stemte. Melody lurer folk trill rundt, og at Lotte ville advare om dette, skjønner jeg kjempegodt. 11 2
MissStiles Skrevet 13. november #152 Skrevet 13. november -Pusheen- skrev (2 timer siden): Melody er bitchy, hevngjerrig og spiller stygt, samtidig som hun tar all motstand dødspersonlig. Jeg skjønner veldig godt at Lotte fikk mer enn nok. Om talen var for ærlig eller ikke, kan diskuteres, men alt hun sa stemte. Melody lurer folk trill rundt, og at Lotte ville advare om dette, skjønner jeg kjempegodt. Absolutt - det er hun. Melody altså… og Lotte likte jeg ikke i begynnelsen men hadde fått sansen for henne. For kjellerlaget sin del, så var det dumt at Lotte gikk ut. Spesielt siden Eren ikke klarer å stemme det samme som dem. Med mindre Simen og Martine klarer å alliere seg med noen av de andre, så ryker de nok ut en etter en. 7 1
Ludovica- Skrevet 13. november #153 Skrevet 13. november Meldoy vs Tove er helt uinteressant syns jeg. Skulle gjerne hatt ut begge to. Skjønner at de ikke liker hverandre. je<g blir sliten av begge to bare av å se på. Hadde heller ville hatt Lotte der lenger. Eren må gjerne ut snart han også. Glad Dan røk ut. 9
Zenhouse Skrevet fredag kl. 07:48 #154 Skrevet fredag kl. 07:48 Eren…jeg skjønte ingenting. Ble han lurt av Magnus eller kjørte han sitt eget løp og hadde uansett ingen planer om å stå med laget nede? Syns alt han sa var så…rotete. 4
Djækklåsst Skrevet fredag kl. 08:27 #155 Skrevet fredag kl. 08:27 Zenhouse skrev (38 minutter siden): Eren…jeg skjønte ingenting. Ble han lurt av Magnus eller kjørte han sitt eget løp og hadde uansett ingen planer om å stå med laget nede? Syns alt han sa var så…rotete. Eren gjør som Eren vil! Fint med noen helt uforutsigbare.
Zenhouse Skrevet fredag kl. 08:30 #156 Skrevet fredag kl. 08:30 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Eren gjør som Eren vil! Fint med noen helt uforutsigbare. Hahah ja da forsto jeg det rett likevel. På en måte. At jeg ikke forsto noenting mener jeg.
Ninaen Skrevet fredag kl. 08:53 #157 Skrevet fredag kl. 08:53 Zenhouse skrev (22 minutter siden): Hahah ja da forsto jeg det rett likevel. På en måte. At jeg ikke forsto noenting mener jeg. Han virker utrolig lettpåvirkelig, og at han heller ikke henger helt med på resonnementer og ikke selv klarer å se logiske brister (som at han ikke var i fare selv, slik Magnus påsto). 4
kikio Skrevet fredag kl. 17:50 #158 Skrevet fredag kl. 17:50 Mrs Robinson skrev (23 timer siden): Du tuller nå? Hver gang melody møter motstand, setter hun i gang en vendetta hvor hun ignorerer, utestenger, himler med øynene, kjefter og smeller, samt setter i gang utstemmelseskampanjer Er det noen som er hevngjerrige lettkrenket og sinte her er det Melody Ok, kan godt være hun ikke er så mye bedre. Men synes ikke Lotte blir en bedre person av den grunn. Hun virker så sint. Og jeg synes ikke hun er noe bedre enn hun andre. 1
DesmondMiles Skrevet fredag kl. 17:50 #159 Skrevet fredag kl. 17:50 Superkleint hver gang jeg ser voksne mannfolk (Eren og Einar) blir mo i knærne og mister all logikk når de ser en ung jente (Melody) som gråter. Det er skremmende hvor ofte det skjer. For øvrig tenker jeg at sannheten svir for Melody når Lotte kommer med den talen. Om det «bare hadde vært et spill», så hadde hun ikke begynt å grine. Se bare på Lotte, som vet at hun bare spiller et spill. Melody er seg selv der inne. 7 1
-Pusheen- Skrevet fredag kl. 18:12 #160 Skrevet fredag kl. 18:12 DesmondMiles skrev (21 minutter siden): Superkleint hver gang jeg ser voksne mannfolk (Eren og Einar) blir mo i knærne og mister all logikk når de ser en ung jente (Melody) som gråter. Det er skremmende hvor ofte det skjer. For øvrig tenker jeg at sannheten svir for Melody når Lotte kommer med den talen. Om det «bare hadde vært et spill», så hadde hun ikke begynt å grine. Se bare på Lotte, som vet at hun bare spiller et spill. Melody er seg selv der inne. Hun har dem rundt lillefinger'n😅 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå