Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
DesmondMiles skrev (5 timer siden):

Jeg forstår fortsatt ikke hva Melody ble så opprørt over overfor Tove (og Einar).

Jeg har forstått det slik at hun har hatt en vanskelig oppvekst/bakgrunn. Det var noe i den situasjonen som trigget noe vondt for henne. ( Det ble ikke delt med oss seere hva det var så vidt jeg vet). Det kan være hun skvatt litt eller følelse av utenforskap- aner ikke. Men antagelig vet de hva det var som gjorde henne sårbar- og hun følte ikke at reaksjonen hennes ble tatt på alvor. Spes når Tove snakker såpass høyt om retten til å eie følelsene sine. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest hele tråden, har nettopp sett det som er lagt ut. Herregud for et par dramatiske personer i huset.

• Liker 1
Skrevet
kikio skrev (På 5.11.2025 den 22.06):

Melody irriterer meg. Det er noe med de faktene hennes. Tydelig at hun føler seg cool😎

Når hun rett ut sier at hun er en "petty bitch", så😅 Det ser man jo veldig godt.

• Liker 4
Skrevet
Spoiler

Hadde håpet at Melody skulle ryke. Likte Lotte mye bedre.

• Liker 23
Skrevet

Eren minner meg om Olaf Sand i «The julekalender» 😂

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Håpte jeg også. Fått veldig sansen for Lotte. Melody derimot virker som ett rottent mennesket. Skjønner det er spill tho og håper hun oppfører seg bedre til vanlig.

• Liker 16
Skrevet
Zenhouse skrev (På 8.11.2025 den 15.22):

Jeg har forstått det slik at hun har hatt en vanskelig oppvekst/bakgrunn. Det var noe i den situasjonen som trigget noe vondt for henne. ( Det ble ikke delt med oss seere hva det var så vidt jeg vet). Det kan være hun skvatt litt eller følelse av utenforskap- aner ikke. Men antagelig vet de hva det var som gjorde henne sårbar- og hun følte ikke at reaksjonen hennes ble tatt på alvor. Spes når Tove snakker såpass høyt om retten til å eie følelsene sine. 

Er vell Lotte som har hatt en vanskelig oppvekst? Jeg har ikke fått med meg noe om det ang. Melody……

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
anonym35445 skrev (Akkurat nå):
-Pusheen- skrev (6 timer siden):
  Vis skjult innhold

Skjul innhold

Håpte jeg også. Fått veldig sansen for Lotte. Melody derimot virker som ett rottent mennesket. Skjønner det er spill tho og håper hun oppfører seg bedre til vanlig.

Spoiler

Ja, det håper jeg også. Men jeg gjør mine tanker om folk som holder på sånn der, har det ordforrådet hun har om andre, hun er jo så hevngjerrig. Ubehagelig å følge med på. Lotte var knallhard i den talen sin, men hun var i det minste helt transparent. Melody er alltid så shady.

• Liker 14
Skrevet
anonym35445 skrev (Akkurat nå):

Er vell Lotte som har hatt en vanskelig oppvekst? Jeg har ikke fått med meg noe om det ang. Melody……

Tror det har vært noe rus, synes jeg har lest om det et sted.

Skrevet

Melody og Lotte er topp underholdning. Synd at en av dem måtte ut. 

• Liker 4
Skrevet

Det store spørsmålet er hvorfor «kjellerlaget» ikke gav 120k til to personer og 80/90k til de to siste, slik at de kunne kjøpt to flere stemmer. Da hadde Melody røket (Eren hadde ikke blitt blant de to som hadde fått 120k). 

Men det er gjerne en grunn til at man havner på «kjellerlaget» i utgangspunktet.

• Liker 9
Skrevet

Det var kamp der i dag.  Jeg hadde blitt små-rar av et kort opphold i den gjengen, for jeg forstår meg aldri på slikt spill, men morsomt å se.

• Liker 1
Skrevet
anonym35445 skrev (1 time siden):

Innlegget er slettet fra tv2 underholdning, merkelig- men finner denne omtalen bare:

«I «Spillet» er Melody Hamre høylytt og mye, men bak det harde ytret har hun slitt med angst, depresjoner og sorgen etter brorens tragiske død.»

• Liker 1
Skrevet

Som regel ligger det en vond historie bak et beintøft ytre, de sloss og kjemper for seg selv. Melodi og Lotte har d slik.

Ville kasta Tove ut jeg, men hun er vel bare en ubetydelig brikke for Magnus, og gruppefyll til han er lei.

Eren vil ikke være på det nye laget, han er en surrekopp som ikke kommer inn noen plass, og derfor lett offer.

Tror kjellerlaget er i fare, men ville heller plukket ut noen sterke spillere istedenfor. 

Mulig Melody demper seg litt nå, eller ble hun ovenpå etter hun vant ikveld, og durer på videre, Tove kommer garantert på å pille henne på nesen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg håpet Melody skulle ryke, men den gang ei. 🙄

• Liker 12
Skrevet

Jeg skjønte ikke hvorfor de ga Eren penger jeg. Han hadde nettopp kommet og har fortsatt tette kontakter oppe i forhold til de andre. De rakk jo ikke bygge noe lojalitetsbånd med han. 🤯Ødela hele planen dems. Nå tror jeg Martine og Simen blir lette targets.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Det at hun ikke lyver til sine nærmeste, tror Melody på det selv tro? 

Synes det er kjedelig at Melody får bli, det hadde vært morsomt å se Lotte videre. Er redd for at Martine og Simen nå ryker rett ut igjen, og da er konseptet kjellerlag/skyggelag litt brukt opp, for de kan jo ikke vinne.. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
makkapakka skrev (18 minutter siden):

Ville kasta Tove ut jeg, men hun er vel bare en ubetydelig brikke for Magnus, og gruppefyll til han er lei.

Ja, makan til gnål på henne, tipper flere og flere blir lei av det der etter hvert.

Men bra for underholdningen at vi får beholde Tove vs. Melody litt til, selv om det beste hadde vært å beholde både Lotte og Melody i så måte.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Ireko skrev (2 minutter siden):

Synes det er kjedelig at Melody får bli, det hadde vært morsomt å se Lotte videre.

Er da alt annet enn kjedelig? Melody vil jo aldri vinne uansett, og kjedelig kan man vel ikke si at hun gjør det. Men du mente kanskje heller kjedelig som i «leit», fordi du heiet på Lotte, som selvsagt er helt greit.

Ellers kan «kjellerlaget» takke seg selv, og spesielt Lotte burde vært smart nok til å foreslå 120k til Martine og Simen slik at de hadde fått to stemmer ekstra og dermed fått ut Melody.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 8
Skrevet
Djækklåsst skrev (4 minutter siden):

Er da alt annet enn kjedelig? Melody vil jo aldri vinne uansett, og kjedelig kan man vel ikke si at hun gjør det. Men du mente kanskje heller kjedelig som i «leit», fordi du heiet på Lotte, som selvsagt er helt greit.

Ellers kan «kjellerlaget» takke seg selv, og spesielt Lotte burde vært smart nok til å foreslå 120k til Martine og Simen slik at de hadde fått to stemmer ekstra og dermed fått ut Melody.

Nei, mente kjedelig fordi alliansen til «kjellerlaget» nå antakelig er verdiløs, og det gjør spillet ekstremt vanskelig for dem. Er ellers enig i at det er god underholdningsverdi i Melody, og at hun uansett ikke vinner. 

Og ja, de burde absolutt fordelt pengene bedre! De burde heller ikke antatt at de kunne stole på Eren, som var altfor fersk på deres lag til å være med i en allianse. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...