Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helaike for en episode. Gled dere!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
DesmondMiles skrev (På 3.11.2025 den 14.43):

Sier det ikke seg selv at folk som har lyst til å bli kjent via reality i dag, er litt "spesielle" folk?

Virker som det er litt enten eller på de som er med. Tror ikke alle de der satser på reality/SoMe videre, eller plattforming for egne prosjekt/bedrift. 😅 Men en god del gjør nok det ja. Kanskje flertallet. 🙈

I dag irriterte Tove meg grønn. Kan si mye om Melody, men deilig at noen sa fra. 

• Liker 5
Skrevet
Ninaen skrev (10 timer siden):

Helaike for en episode. Gled dere!

Helt enig! Her skjedde det mye! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner virkelig ikke at noen blir så opprørte av at andre lyver til de!! Vet de ikke hva de er med på??

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Cookie123 skrev (1 time siden):

Skjønner virkelig ikke at noen blir så opprørte av at andre lyver til de!! Vet de ikke hva de er med på??

Jeg holdt på å le meg i hjel av det der. Tove da…er du virkelig så dum? 🙈 Og samtidig så sitter bestisen hennes Lene og lyver Eren midt oppi ansiktet 😆

• Liker 8
Skrevet

Melody irriterer meg. Det er noe med de faktene hennes. Tydelig at hun føler seg cool😎

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Tove har en sånn personlighet som irriterer meg så grenseløst, i kveld toppa det helt... hjelpes

• Liker 16
Skrevet
Spoiler

Begynner å bli litt lei av alle sammen egentlig og har ikke en favoritt til å vinne.. Men hvis jeg måtte velge måtte det nok blitt Simen. Men med det sagt, hvis ikke TV2 har lagt inn en "sinnsyk" twist i neste episode er det jo ingen vits i å sende opp "nede-laget".. De er bare 4 stk siden de måtte kaste hverandre på hue og ræva ut i dag og jeg regner med at siden de er det dobbelte oppe, 8 stk, så er det jo ikke noe spenning for da kommer jo de 4 til å kippes ut like fort som mann kan si knekkebrød og det er kjedelige greier.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
anonym35445 skrev (På 18.10.2025 den 14.23):

Men er de bare jeg som ble sjokkert over att Lotte er 38 år. Jeg trodde hun var sånn 25-30 år, haha.

Trodde hun var eldre.  Nei, huff datteren min er 25, Lotte ser ut som min alder. 

• Liker 7
Skrevet
THEKGROOKIE skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Begynner å bli litt lei av alle sammen egentlig og har ikke en favoritt til å vinne.. Men hvis jeg måtte velge måtte det nok blitt Simen. Men med det sagt, hvis ikke TV2 har lagt inn en "sinnsyk" twist i neste episode er det jo ingen vits i å sende opp "nede-laget".. De er bare 4 stk siden de måtte kaste hverandre på hue og ræva ut i dag og jeg regner med at siden de er det dobbelte oppe, 8 stk, så er det jo ikke noe spenning for da kommer jo de 4 til å kippes ut like fort som mann kan si knekkebrød og det er kjedelige greier.

Veldig rart, men det er nok en twist ja, ellers gir det ingen mening med lag. 

• Liker 1
Skrevet
THEKGROOKIE skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

De var der i 12 dager. Det er da 6 dager igjen, 12 mennesker. Det ligger an til mannefall. Og jeg tenker det er en grunn til at det er skrella såpass i underetasjen før sammenslåingen, og at det samme vil skjer oppe før «lagene» settes opp mot hverandre. 
Og det som kan bidra til spenning her er at Eren var sist ned, fordi han har null forhold til Martine (kan jo ikke navnet hennes en gang), Simen og Lotte, mens han fortsatt har gjengen sin oppe. Og han er hevnlysten!

• Liker 1
Skrevet
Kvittre skrev (6 timer siden):

Veldig rart, men det er nok en twist ja, ellers gir det ingen mening med lag. 

Hva hvis twisten er at de som er stemt ut fra kjelleren, har blitt en egen gruppe...? Plutselig er de tre grupper, alle er fremdeles med 😲 (ingen er sendt hjem)

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
TulleTall skrev (3 timer siden):

Hva hvis twisten er at de som er stemt ut fra kjelleren, har blitt en egen gruppe...? Plutselig er de tre grupper, alle er fremdeles med 😲 (ingen er sendt hjem)

Det kan være.. 

det er fortsatt ujevne lag så må skje en splittelse i huset eller noe. 

Skrevet
kikio skrev (14 timer siden):

Melody irriterer meg. Det er noe med de faktene hennes. Tydelig at hun føler seg cool😎

Ja, hun er tøffere enn toget, i egne øyne. 😂 Jeg skjønte ikke helt hva hun gråt for, var det bare det at de to andre hadde blitt stille da hun kom inn for å hente noe?

Tove var snodig i går.

Jeg tror jeg heier på Martine og Simen.

• Liker 9
Skrevet

Programmet hadde vært mye bedre om folk som ble stemt ut, faktisk ble stemt helt ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (6 timer siden):

Ja, hun er tøffere enn toget, i egne øyne. 😂 Jeg skjønte ikke helt hva hun gråt for, var det bare det at de to andre hadde blitt stille da hun kom inn for å hente noe?

Tove var snodig i går.

Jeg skjønte heller ikke den gråtingen. Trodde hun tullet til å begynne med. Merkelig følsomt for henne å være liksom, mistenker nesten at det var et spill...

• Liker 7
Skrevet
Irja skrev (4 timer siden):

Programmet hadde vært mye bedre om folk som ble stemt ut, faktisk ble stemt helt ut. 

Tja… det var jo liksom twisten det da. Men nå er litt av twisten at ikke alle som ble stemt ut, kommer tilbake igjen. Men nå er det egentlig nok, neste gang (om det blir) bør de finne på en annen twist.

• Liker 3
Skrevet
kikio skrev (22 timer siden):

100% enig. Jeg syns fremtoningen og væremåten hennes virker giftig, rett og slett. 

TulleTall skrev (12 timer siden):

Jeg har også vært innom denne tanken. Kanskje de måtte gjøre en såpass stor endring i plottet for at det ikke skulle være så uforutsigbart at de første utstemte deltakerne kommer tilbake?🤔

Babyface skrev (8 timer siden):

Tove var snodig i går.

Jeg kjenner jeg får vondt i kroppen når jeg ser hvordan Melody oppfører seg inne i huset. Jeg får ikke beskrevet det på noen bedre måte enn hva jeg skriver under første siteringen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår fortsatt ikke hva Melody ble så opprørt over overfor Tove (og Einar).

• Liker 8
Skrevet
DesmondMiles skrev (16 minutter siden):

Jeg forstår fortsatt ikke hva Melody ble så opprørt over overfor Tove (og Einar).

Det er vel sannsynligvis en del som er klipt bort som gjør at situasjonen framstår annerledes for oss enn den gjorde for henne. Jeg oppfattet at den mer voldsomme reaksjonen hennes under utstemmingen, da de var samlet på slutten, gikk på at Tove gnura i vei om å ikke få lov å reagere, etter at hun hadde avfeid Melody ved spisebordet. Ting er jo også mer intenst for dem, nå var de på dag6, flere begynner nok å bli ganske godt kokt i knollen.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...