Ms. Steele Skrevet 9. oktober #61 Skrevet 9. oktober Jeg skjønner bare ikke at de ikke fikk ut Jon slik de planla med en gang? Han tok jo kista og alle visste det! Kan ikke skjønne at det kan lønne seg for noen å ha ham med så mye penger der inne. Nå tvinner han alle rundt lillefingeren, og de merker det ikke engang! Det ble riktignok litt snakk i hjørnene, men ingen gjør noe med det. Man lever i en boble der riktignok, så det er sikkert lett for oss utenfor å synse og mene 😅 11
Djækklåsst Skrevet 9. oktober #62 Skrevet 9. oktober Ms. Steele skrev (2 timer siden): Jeg skjønner bare ikke at de ikke fikk ut Jon slik de planla med en gang? Han tok jo kista og alle visste det! Kan ikke skjønne at det kan lønne seg for noen å ha ham med så mye penger der inne. Nå tvinner han alle rundt lillefingeren, og de merker det ikke engang! Det ble riktignok litt snakk i hjørnene, men ingen gjør noe med det. Man lever i en boble der riktignok, så det er sikkert lett for oss utenfor å synse og mene 😅 Er vel redde for at om Jon fanger det opp fra en av sine «disipler», så kan de ryke selv i stedet. 4
lalaB Skrevet 9. oktober #63 Skrevet 9. oktober (endret) Mollebolle skrev (11 timer siden): Spillet med folk som ikke er kjendiser er et godt konsept, men i første sesong er det streng tatt en del "kjente" personer. Einar Brandsdal - gründer av bl.a Netthandelen og Bli Vakker. God for milliarder og godt kjent i Norge. Simen Bondevik - kjent som KrF politiker Magnus Helle - sportsjournalist i NRK Eren Gjægtvik - kjent via NRK serien Hodet i Klemme Dan Kolltveit - kjendisfrisør Djækklåsst skrev (9 timer siden): (…) De burde ha klart å unngå å ta med personer som fint kunne vært med i kjendisutgaven. (…) At de har hatt et ansikt i offentligheten er ikke det samme som å være kjendis akkurat. Endret 9. oktober av lalaB 7 1
Djækklåsst Skrevet 9. oktober #64 Skrevet 9. oktober lalaB skrev (50 minutter siden): At de har hatt et ansikt i offentligheten er ikke det samme som å være kjendis akkurat. Det er ikke snakk om store kjendiser, men likevel litt for mange i den kategorien etter min smak. Kan ikke huske noe tilsvarende omfang fra andre realityserier som ikke er basert på kjendiser. 5 4
lalaB Skrevet 9. oktober #65 Skrevet 9. oktober Djækklåsst skrev (22 minutter siden): Det er ikke snakk om store kjendiser, men likevel litt for mange i den kategorien etter min smak. Kan ikke huske noe tilsvarende omfang fra andre realityserier som ikke er basert på kjendiser. For meg er disse ukjente alle sammen, hadde ikke dere skrevet det så hadde ikke jeg visst at noen av de har vært med i andre reality-konsepter tidligere. Jeg hadde heller ikke visst at Simen var barnebarnet til Kjell Magne Bondevik, om ikke det hadde blitt nevn i programmet, nettopp for at jeg ikke ser på den kategorien mennesker som kjendiser. I ville fristelser er det tilsvarende, Rebecca er influencer og har vært med i 71 grader nord, Katrine har vært med i et eiendomsmegler-program på tv for noen år siden, og jungel-Jonny er artist. Jeg måtte imidlertid google meg til alt dette nå (og har ikke googlet alle deltagerne, så mulig man finner fler som har har ansiktet sitt vist offentlig tidligere). For meg er de fortsatt ikke kjendiser, og det kunne ikke spilt noen rolle om noen av dem har vært på tv før eller ei. 10
Djækklåsst Skrevet 10. oktober #66 Skrevet 10. oktober lalaB skrev (16 timer siden): For meg er disse ukjente alle sammen, hadde ikke dere skrevet det så hadde ikke jeg visst at noen av de har vært med i andre reality-konsepter tidligere. Jeg hadde heller ikke visst at Simen var barnebarnet til Kjell Magne Bondevik, om ikke det hadde blitt nevn i programmet, nettopp for at jeg ikke ser på den kategorien mennesker som kjendiser. I ville fristelser er det tilsvarende, Rebecca er influencer og har vært med i 71 grader nord, Katrine har vært med i et eiendomsmegler-program på tv for noen år siden, og jungel-Jonny er artist. Jeg måtte imidlertid google meg til alt dette nå (og har ikke googlet alle deltagerne, så mulig man finner fler som har har ansiktet sitt vist offentlig tidligere). For meg er de fortsatt ikke kjendiser, og det kunne ikke spilt noen rolle om noen av dem har vært på tv før eller ei. Mulig det er tilfeldig, men jeg hadde aldri hørt om noen av de i Ville Fristelser fra før av, mens i Spillet var det en god del jeg visste godt hvem var. Men det betyr sikkert ikke noe. Greit med en variert forsamling. Det er når det kun er kjendiser at det ikke nødvendigvis vil fungere så godt i et konsept som Spillet, dersom for mange egentlig bare er der for å være der fremfor å spille aktivt. 3
Ninaen Skrevet 10. oktober #67 Skrevet 10. oktober (endret) Djækklåsst skrev (10 minutter siden): Mulig det er tilfeldig, men jeg hadde aldri hørt om noen av de i Ville Fristelser fra før av, mens i Spillet var det en god del jeg visste godt hvem var. Men det betyr sikkert ikke noe. Greit med en variert forsamling. Det er når det kun er kjendiser at det ikke nødvendigvis vil fungere så godt i et konsept som Spillet, dersom for mange egentlig bare er der for å være der fremfor å spille aktivt. Og ikke minst at mange av kjendisene kjenner hverandre fra før. I år visste jeg kun hvem Simen Bondevik var, men har også skjønt de siste par ukene at det er MANGE som ikke aner hvem han er. Og de fleste av oss som vet hvem han er kjenner ham mest som «barnebarnet til Kjell Magne Bondevik». Jeg hadde fått med meg så vidt at han har vært med i Sentrum, og har sett et intervju med ham tidligere om at han er født 3 mnd prematur. Jeg vet ikke hvem noen av de andre er. Og det er vel flere som ikke er kjent fra noe fra før? Tove, Lene, Martine i alle fall? Er vel flere også, nå stoppa huet mitt 😅 Endret 10. oktober av Ninaen 1
Ninaen Skrevet 10. oktober #68 Skrevet 10. oktober Det er en annen viktig forskjell for øvrig. I kjendissesongene får de betalt for å delta. Derfor blir også spill og gevinst mindre viktig (derfor Fatima var en bra vinner i fjor, for hun trengte faktisk pengene og er garantert den som fikk minst for å delta). I denne sesongen er det bare premien som er betalinga. 6 1
Djækklåsst Skrevet 10. oktober #69 Skrevet 10. oktober (endret) Ninaen skrev (1 time siden): Det er en annen viktig forskjell for øvrig. I kjendissesongene får de betalt for å delta. Derfor blir også spill og gevinst mindre viktig (derfor Fatima var en bra vinner i fjor, for hun trengte faktisk pengene og er garantert den som fikk minst for å delta). I denne sesongen er det bare premien som er betalinga. Ja, det er viktig, og derfor Sesong 2 ble så dårlig mot slutten. Liten premie ift. honorar for å delta. Nesten ingen brydde seg om å spille for å vinne, så da ble de enige om å gi seieren til den som trengte pengene mest. Så utrolig kjedelig. Ingen penger for å delta, høyere premie, ukjente folk, gjør at langt mer står på spill. Endret 10. oktober av Djækklåsst 8
Bingo Bongo Skrevet 12. oktober #71 Skrevet 12. oktober Lene er vel ikke akkurat kjent, men ikke helt anonym heller. Jeg har sett henne flere ganger som snapper for "Hverdagsskeiv". 2
kikio Skrevet 12. oktober #72 Skrevet 12. oktober Bare jeg som synes at Melody ser ut som en liten Line Andersen der inne? Med den capsen blant annet. Litt vittig bare. Melody liker jeg forøvrig. Line Andersen not so much. 9
Ms. Steele Skrevet 14. oktober #73 Skrevet 14. oktober kikio skrev (På 12.10.2025 den 22.57): Bare jeg som synes at Melody ser ut som en liten Line Andersen der inne? Med den capsen blant annet. Litt vittig bare. Melody liker jeg forøvrig. Line Andersen not so much. Jeg synes også at hun minner om Line Andersen. Tenkte det med det samme jeg så henne 😊 Og så har vi den Julia Roberts lookalike da 😉 2
anonym35445 Skrevet 15. oktober #74 Skrevet 15. oktober Spoiler Sykt deilig att John ble rund lurt😂. Bare synd han må ned i kjelleren. Tror de blir dårlig stemning nå så fort fornerma som han blir. 15
Ninaen Skrevet 15. oktober #75 Skrevet 15. oktober Dagens episode…nydelig! Det er gøyere uten kjendiser det her 😂 15 1
MissStiles Skrevet 15. oktober #76 Skrevet 15. oktober Kveldens episode…….Fantastisk!!!! Når man tror at noen skal stemme på noen, også stemmer det ikke. Digger det! 11
Boetica Skrevet 15. oktober #78 Skrevet 15. oktober (endret) Elsker at de som blir litt høye på seg selv jekkes ned! 👏 Endret 15. oktober av Boetica 3
Ninaen Skrevet 15. oktober #79 Skrevet 15. oktober Synes også klippingen er bedre i denne sesongen! Blir veldig spennende å se stemninga i «kjelleren» nå 🤣Stakkars Simen 9
FreezeandFawn Skrevet 15. oktober #80 Skrevet 15. oktober Boetica skrev (3 timer siden): Elsker at de som blir litt høye på seg selv jekkes ned! 👏 Sååå enig! Både Jon og poker-dama er utrolig lite likandes. Beklager, har helt glemt hva hun heter, men hun har gått meg på nervene fra før hun åpnet munnen første gang. Eneste positive er at håret hennes er som en tidsmaskin tilbake til 2001, og det er litt koselig. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå